Onkos tuo luotettava paikka?
Sitten viel kysyisin, että minkälaisia noi bluntti paperit on, eli tuleeko niistä hyvät savut, kun itse en ole koskaan vielä kokeillut
![Smoking :pimp:](./images/smilies/icon_pimp.gif)
Lipstikka_ kirjoitti:Itse tilasin ainakin noin kuukaisi sitten bongin kyseisestä kaupasta. Toimitus oli nopea ja bongi tuli hyvin pakattuna.
Ainoana miinuksena voisi sanoa sen, että eivät pistä ylimääräistä hilipetööriä mukaan kuten papereita,blunttei jne...
Suosittelen!.
nokkonen kirjoitti:Onko samainen kauppa jossain Asematunnelissa vai mikä se oli. Stadissa kuitenkin. Mun mielest siel oli sellanen "cuber Shop" mis myytii kaikkii "markkina krääsää", esim. pinssei, seinälippuja ym ym. ja tietty bongeja myyjän takana.
DMC kirjoitti:Paikasta en osaa sanoa, mutta luotettavalta vaikuttaa ainakin minun mielestä.
Jonkun verran on noita bluntteja tullu poltettua ja mukavan pehmeät sauhut noista irtoaa. Paljon paremmat kuin perus jointista ja palaakin paremmin ja tasaisemmin. Mut noi maku jutut on mun mielestä ihan se ja sama minkä makuinen bluntti on olevinaan, koska makua ei maista muulloin kun nuoltaessa blunttia kiinni. Kingpin bluntit ovat mielestäni parhaita kaikinpuolin
tuhannen taalan mies kirjoitti:...
En halua tuottaa pettymystä mutta noilla ei ole mitää tekemistä blunttien kanssa, muutaku noh ruskealla paperilla yritetään jäljitellä sikarin binderiä/wrapperia. älkää huijatko itseänne, hyvän luntti siggen saa alan liikkeistä muutamalla eurolla alkaen : )
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 47 vierailijaa