Kuva

Parvekkeella hiisaus?

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vieras

Parvekkeella hiisaus?

ViestiKirjoittaja Vieras » 18.6.2008 22:34

Kuinka moni harrrastaa? Kuumottaako?

Big up niille, jotka just luukutti bongia parvekkeellaan pirkanmaan alueella, sen kummemmin tarkentamatta. Letku vaan heilu.

t: Jäbä vastapäätä, kyllä hymyilytti.

Vieras

Re: Parvekkeella hiisaus?

ViestiKirjoittaja Vieras » 18.6.2008 23:00

harrastan, en kuumota.

viereisessä on välillä jotain penskoja leikkimässä, silloin ei viitsi.

Dub kostaja
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Dub kostaja » 18.6.2008 23:35

No ei tässä kämpässä uskaltaisi tai ehkä joo. Joku naapuri polttelee, leijuu kesällä kivasti kämppään kaunis kukan tuoksu, eikä todellakaan pysty sanomaan mistä tulee. Tietysti kuvittelen, että se on naapurin nätti pieni blondi, joka kupeet kuumina siellä yrittää houkutella meikää kylään. Ja että se jamppis, joka siinä samassa asunnossa asuu, on joku gay-kämppis. Mutta mutta... Totuus on tuskin tarua kummallisempaa.

Jos asuu jossain kyyläävien kyttärien kotirapussa, oma rivo risuparta rehottaa ja kaapissa kukoistaa, niin niin... Mutta jos toisaalta on tässä köyhäilijän kingikylässä näköalapaikalla, niin mikäs siinä...

Vu mikä vastaus :D

DK
palaa se laitonkin kukka, sano joku viksu.

http://www.hamppu.net/forum/viewtopic.php?t=15370

Tuppu
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Tuppu » 19.6.2008 13:28

Nykyään alkaa hieman kuumottamaan, kun eräs rikollinen naapuri on antanut valitukset eräästä pienestä asiasta ja muutenkin käyttäytyy ahdistavasti minua kohtaan. Ihan rento tyyppi, kun on ihan vain pahoinpidellytkin toista naapuria.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 19.6.2008 17:53

Luoja on siunannut niitä joilla on hyvät naapurit. Itselläni on tällä hetkellä työsuhdeasunto ja muutto ja työpaikan vaihto olisi muuten arkitodellisuutta mutta kerrostalonaapurini ovat parhaat tähän mennessä. Olen asunut 28 vuoden aikana asunut 12 asunnossa joista 9 kerrostalossa ja ja 3 rivitalossa. Nykyiset naapurit ovat hiljaisia ja välinpitämättömiä. Ei ole lapsiperheitä eikä mölyäviä juoppoja. Ei kyttääviä eläkeläismummoja (tai jos on niin tosi stealth meininki) Tärkeintä on että ei ole riiteleviä (juoppoja tai ei) pariskuntia, aina sais kuumottaa kun poliisiauto pysähtyy rapun eteen. Näin hiljaisessa talossa alkaa vaan kuumottaa omaa metelöintiä. Kuumotus voi olla huipussaan myssypäissään klo 21 ja sitä miettii voinko soittaa musiikkia tietokoneen pikkukajareista kohtuullisella volyymilla. Ja hiljaisuus on klo 23-06...

taito

ViestiKirjoittaja taito » 19.6.2008 21:37

missä päin pirkanmaata. :lol:
Jos et tiedä niin perehdy.

Damien

ViestiKirjoittaja Damien » 19.6.2008 21:44

Tuo edellinen vieraan kirjoittama viestä on aivan kuin täältä. Omistusasunto, rauhallinen talo ja ei suurempaa kyttäämistä. Iltasin jää välillä kuumottelemaan leijuuko hajua naapureille ja kuinka kovaa sitä tulee "luukutettua" kannettavalla tietokoneella :) Kaikinpuolin todella miellyttävää.
“Pitää tietää, mitä tahtoo. Jos ei tiedä, mitä tahtoo, alkaa tahtoa sitä, mitä muut tekevät. Ja tehdä sitä, mitä muut tahtovat.” -Viktor Frankl

taito

ViestiKirjoittaja taito » 19.6.2008 21:51

jos vain akaan alueella tuo porukka poristellut bongia niin voisin aika varmaksi itseni yhdeksi sanoa. :D oltiin kaverin kans illalla moneen otteeseen parvekkeella. sit vastapäätä oli toinen talo ja parvekkeelle tuli sini takkinen mies ja sytytti tupakan. vähän myöhäsellä refleksillä sanoin kaverille. hei tuol parvekkeel on joku. joku ihmeen valkonen parveke "aita" siinä oli eessä.mut mies kyl varmasti näki meidät.

venkula

ViestiKirjoittaja venkula » 20.6.2008 12:28

Mä välillä kikkailen.. molemman puolen naapurit vetää kyllä itse röökiä ja haistan sen tosi hyvin itse (röökiä en ole itse moneen vuoteen enään vetäny) ja epäilen myös heille kantautuvan yrttien tuoksun :shock:

GreenPeace

ViestiKirjoittaja GreenPeace » 20.6.2008 13:30

Jos polttoa on tarjolla, niin itse puhaltelen savut parvekkeella jätesäkkiin :D Ei ainakaan naapurit haista.
-Greenpeace

[E.T]

ViestiKirjoittaja [E.T] » 20.6.2008 21:30

Partsilla ilman mitään kuumotuksia hitsailen.
Yläkerran ukko jotain vanhoja "alan" miehiä niin välttelen samaan aikaan polttamista kun ukko on röökillä.
Ei mua oo ainakaan koskaan kuumottanu asia liiemmin.
Hyvää juhannusta!
Vettä tulee ihan pirusti ja rahaa 6euroa,joten en taida ihan baariin mennä.
No onhan mulla vajaa mäyris tossa,et bileet tiedossa. :lol:
Kaikki aiemmat juhannukset menny vähän tähän suomalaiseen malliin,mutta tänään aiemmin porukkalla alotellessa tuli vaan sellanen fiilis et ei kiinnosta,kaikki ihan skutsilla kirkkaitte jälkee ja meikä poika yrittää vääntää birraa väkisi kurkkuu mut ei natsannu.
Just vetäsin safkat naamariin ja vois vaan mennä nukkuun.

Pidän hetken maailmasta taukoa...

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 22.6.2008 0:51

"Missäpäin pirkanmaata?"
Alkaa Koolla ja loppuu Aahan.

t: alkuperäisen viestin kirjoittaja. Jos näät mut röökillä, huikkaa messiin! :mrgreen:

Lion of Judah

ViestiKirjoittaja Lion of Judah » 22.6.2008 10:22

Partsilla tulee välillä hiisailtua, joskus vähän tyhmänrohkeastikin. Kämppikset ei tiedä harrastuksesta, joten en polta kun he ovat kotona (vaikka joskus on tullut kännissä poltettua muka diskreetisti heidän ollessaan paikalla). Muita talon asukkaita en juuri kuumottele yhtään; jointti palaa parvekkeella melko leppoisasti. Vähän nyt tajuaa vilkuilla ympärilleen ja kattoa, ettei joku mummo ole ikkunassa tuijottelemassa kiikarien kanssa. Mutta toisaalta poltan aika vähän kotona. Tykkään esimerkiksi lähteä pikku kävelylle ja polttaa.
"Layer cake. Have you seen it? Fucking good weed with Daniel Craig."
~Matisyahu

Hissin Appi
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Hissin Appi » 22.6.2008 17:05

Kyllä hiisataan parvekkeella täälläkin, emäntä kun ei imuttele yrttiä niin joutuu tekemään tupakankin suhteen sitten yhteisen savuttelukompromissin.
Kuumottelua ei harrasteta laisinkaan, vaikka parveke on itseasiassa vain tollasella rumalla väliseinäratkaisulla kahtia jaettu neliö. Kunkin asunnon parveke on siis kolmio asunnon reunassa. Toisella puolella asuu joku tosi omissa oloissaan viihtyvä vanhempi pariskunta. Äijä hiisaa ainakin piipputupakkaa kyllä siihen tahtiin että on varmasti vähintään herskaa pellittäny joskus. Riipisi korsteenia vähempikin.

Siinä sitte bongia poristelen, vaikka en kyllä jos naapuri on just samaan aikaan parvekkeella. Kyllä se on varmaan ymmärtäny meiningin laadun ajat sitte, mut ehkä kohteliaissyystä vähän. Tai jotain.. kyl mä joopelii pajautan vaik se istuiski piipulla.

Piha on tällanen tyypillinen kerrostalo-sisäpiha mist näkyy olkkarin ikkunasta naapuri talo. Eli bongi porisee ja kaikuu kyl iha selvin sävelin jos jotkut tuolla sitä kuuntelevat...
Mundus vult decipi.

No more running.

taito

ViestiKirjoittaja taito » 22.6.2008 21:13

Lähetetty 22.6.2008 22:11:
Toki vinkkailen savuille. Itse en siin asu mut kaveri siin asustelee. Kävin vaan pojille tarjoamassa savut ja puhumassa hulluja.
----------
Lisätty 1 minuutin jälkeen:

"alkaa koolla loppuu aahan" ei vissiin sit sama paikka kyseessä. sillä minun paikkakuntani alkaa aalla ja loppuu aahan.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 22.6.2008 23:58

spliffei voi hiisii partsil, mut bongii sit sisäl. talvel ei viiti niit spliffeikää ulkona, ku on nii kylmä :laugh:

Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”