Kuva

Poliisin pikahuumetesti

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Björn_

Poliisin pikahuumetesti

ViestiKirjoittaja Björn_ » 16.6.2008 20:34

Eli kuinka pitkään antaa positiivisen tuloksen polttelusta?

Jos esim. edellis iltana hiisaillu, ni uskaltaako aamulla rattiin hypätä? :foil:

Viherpiipertäjä

Re: Poliisin pikahuumetesti

ViestiKirjoittaja Viherpiipertäjä » 16.6.2008 21:07

Juu ja siis yleensäkin kokemuksia jos jollain on?

Kun itse vähän epäilen tekeeköne edes noita, paitsi ratsiois.
Mutta siis onko näkyny polttelut ja miten+mitä tullu.
Reality is it really you?!

the patient

ViestiKirjoittaja the patient » 16.6.2008 22:14

Kysyin kerran ja setä sinisen mukaan pariviikkoa näkyis.. :| En oikeen jaksa uskoa vaan epäilen että muutama päivä on lähempänä totuutta.
Ne jotka toisinajattelee, ne vaa toisii ajattelee.

Bomba

ViestiKirjoittaja Bomba » 17.6.2008 0:15

Itse kerran joutunut tuommoisen antamaan, ja mitään ei näkynyt.
Kello oli noin 13 päivällä ja yöllä noin 03 aikaan viimeksi olin polttanut ennen nukkumaanmenoa.
Olen kuullut että sitruunamehun juominen tuottaisi negatiivisen tuloksen vaikka olisi hetkeä aiemmin polttanut...
Sen mitä on siinä sitruunan mallisessa pullossa.
Tiedä sitten jutun luotettavuudesta.

Pajauttaja

ViestiKirjoittaja Pajauttaja » 17.6.2008 3:15

Bomba kirjoitti:Olen kuullut että sitruunamehun juominen tuottaisi negatiivisen tuloksen vaikka olisi hetkeä aiemmin polttanut...
Sen mitä on siinä sitruunan mallisessa pullossa.
Tiedä sitten jutun luotettavuudesta.

Minä taas olen kuullut että pelkkä veden hörppääminen huijais tuota testiä, ja että näkyis vaan viimesen 24 h ajalta (joka on suht yhtenevä Bomban kokemuksen kanssa). Jotta tiedä häntä, suattaaphan tuo olla taekka sitten ei. Itse pidän noita urbaaneina legendoina faktojen löytymiseen asti.
Enkä myöskään ala testaamaan auto-hamppu-yhdistelmää - kiinnijääntiriskiä painavammista syistä. :guru:

veio

ViestiKirjoittaja veio » 17.6.2008 6:52

Toissayönä juuri Duodecimin (suomalainen lääkäriseura) verkkopalvelusta lueskelin noiden pikatestien epäluotettavuudesta.
Yllätyksekseni siellä kerrottiin että kannabis on lyhimmän aikaa tolla testillä näkyvä huumausaine,
ja että useat, jopa käsikauppalääkkeet (tietyt yskänlääkket yms.) saattavat näyttää tiettyjä aineita positiivisena.

Mitäänhän ei todellakaan kannata myöntää tuon pikatestin perusteella, seurauksena on verikokeisiin passitus ja siellä sitten näkyy mahdolliset humekset verenkierrossa, johon siis ei vaikuta edellisillan pajauttelu mikäli ei nyt ole syönyt kilotolkulla weediä ja oikeasti ole aivan pihalla vielä aamullakin. :lol:
Puolet kosahtaa kun kikkailee.

proact

ViestiKirjoittaja proact » 17.6.2008 11:22

Hmmm, itse olen kuullut kanssa tästä sitruunalla tai sitruunamehulla negatiivisen tuloksen keinottelun. Nykyisin onkin tapana purskutella suussa sitruunamehua ennen liikenteeseen lähtöä, jos on saman vuorokauden aikana röyhytellyt. Pikatesteihin en kuitenkaan ikinä sentään ole joutunut, eikä sitä tule pilivessä autolla ajeltua, ellei ole äärimmäinen kriisitilanne.

-Proact

Tsaikovski

ViestiKirjoittaja Tsaikovski » 18.6.2008 12:22

Nuo poliisin pikatestit saattaa näyttää ihan päin helvettiä ja mitä sattuu.
Kerran eräs täysin absolutisti ystäväni joutui tuota tikkaria maistelemaan
ja kappas, sehän näyttää positiivista amfetamiinin kohdalla. Ja jos oot vähänkään
hipimmän näköinen niin todennäköisyys että saat tikkarin suuhun on isompi.
Poliiseilla varmasti on jotkut ohjeistukset laitteen käytöstä annettu mutta
eivätköhän ne toimi ihan yhtä mielivaltaisesti sen kanssa kuin muissakin asioissa.
Non sunt multiplicanda entia praeter necessitatem

-Card-

ViestiKirjoittaja -Card- » 18.6.2008 14:17

Itselläni ei ole kokemusta, mutta kavereiden kertomien mukaan ei näy edellisen päivän polttelut... välttämättä ei edes saman päivän.
Tai tietenkin voihan se posiitivistä näyttää, mutta se on silloin "väärä positiivinen"...
katso tätä viestiä vielä kerran ennen kuin poltat pilveä! :|

kas2

ViestiKirjoittaja kas2 » 18.6.2008 21:11

Käsittääkseni nuo pikatestit testaavat siis syljestä? Jos näin niin ne antavat positiivisen tuloksen vielä jopa 12-24 tuntia käytön jälkeen.

Lähde: http://www.erowid.org/psychoactives/testing/testing_info1.shtml

kenttäsika

ViestiKirjoittaja kenttäsika » 19.6.2008 13:57

Juokaa sitä sitruunalimettiä kuumottelijat se hoitaa hommansa. :yes:

ware.wolf

ViestiKirjoittaja ware.wolf » 19.6.2008 23:39

Mistä lie luin asiasta, ilmeisesti alhainen ph kiihdyttää metaboliittien hajoamista. Sitruuna on perinnetietoa eräässä asunnottomien asuntolassa...

ivey

ViestiKirjoittaja ivey » 21.6.2008 10:46

Silloin kun tuosta sylkitestistä tohistiin niiden testien tullessa yleiseen käyttöön, puhuttiin että näkyisi max 30min polttamisen jälkeen.
Parikymmentä minuuttia pitäisi riittää. Vähän kun syö tai juo vielä niin pitäisi olla turvallista.

Kyllä ne poliisit vaan nuita testejä tekevät aina jos on epäilystä.

Ja vielä kerran: Älkää ajako vaikutuksen alaisena!
"Yrittäminen on ensimmäinen askel epäonnistumiseen.."

-Homer Jay Simpson

Where I am at times I just can't tell
I'm lost somewhere Between Heaven and Hell

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 21.6.2008 17:44

Eikö se ajaminen höpössä ole jo niin pelottavaa, ettei sitä luulusi huvikseen tekevän? :foil:

kas2

ViestiKirjoittaja kas2 » 21.6.2008 18:30

En ole ikinä koittanut ajaa "höpössä", joten en tiedä sen pelottavuudesta, mutta jos testi antaa positiivisen tuloksen jopa vielä 24 tuntia käytön jälkeen, niin melko tuhdit paukut olisi varmaan saanut olla että ne enää silloin vaikuttaisivat.

Viheriäpeukku

ei se näy

ViestiKirjoittaja Viheriäpeukku » 29.6.2008 1:43

Niiku jake the ultimate michael jordanin poika kadulla sanoo ei se näy.. kyse ei ole näkyykö se testissä.
kyse on oletko tarpeeksi selvinnyt ajaaksesi autolla.. Kuten alkoholilla myös kannabiksella on elimistöstä poistumis aika.
Joten pidetäänpä ilta hiisailun jälkeen semmonen puolen päivän pitunen "krapula" päivä ja syödään kunnolla.
Mistä sitä tietää ehkä joku päivä se on laillista.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
tsiikaa mun tän hetkinen proggis
http://www.hamppu.net/forum/viewtopic.php?t=28277

Hysterina

ViestiKirjoittaja Hysterina » 4.7.2008 6:01

purasee vähä kato kieltä verille siinä nii ei näy mitään... :yes:
You´re useless and I´m bored.

tuhannen taalan mies

ViestiKirjoittaja tuhannen taalan mies » 4.7.2008 9:18

Tsaikovski kirjoitti:Nuo poliisin pikatestit saattaa näyttää ihan päin helvettiä ja mitä sattuu.
Kerran eräs täysin absolutisti ystäväni joutui tuota tikkaria maistelemaan
ja kappas, sehän näyttää positiivista amfetamiinin kohdalla. Ja jos oot vähänkään
hipimmän näköinen niin todennäköisyys että saat tikkarin suuhun on isompi.
Poliiseilla varmasti on jotkut ohjeistukset laitteen käytöstä annettu mutta
eivätköhän ne toimi ihan yhtä mielivaltaisesti sen kanssa kuin muissakin asioissa.

Joo ne pyytää sun ajokorttia laittaa nimen sinne vittuilunäytölle joka on maijas ja kappas näkee et tollahan on H merkintä, tikkari palkinnoks!
Before you jump in the game, lets get 1 thing understood /
If ya selling that ice cream, you gotta make sure its good/'

Fucking like a rabbit, smoking a lettuce

Bomba

ViestiKirjoittaja Bomba » 6.7.2008 10:03

tuhannen taalan mies kirjoitti:...

Joo ne pyytää sun ajokorttia laittaa nimen sinne vittuilunäytölle joka on maijas ja kappas näkee et tollahan on H merkintä, tikkari palkinnoks!

Näin kävi.
Selvinpäin olin tottakai , mutta yöllä ennen nukkumaanmenoa polttanut spliffin.
Kuumotti, mutta mitään ei näkynyt.

Smoking Ace

ViestiKirjoittaja Smoking Ace » 14.7.2008 16:09

ne säilyy yleensä veres 2 viikkoa. mutta ite sain pois 4 päivässä kusemalla ja juomalla niin vitusti.
You can't change the past, but you can ruin the present by worrying too much about the future.

Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”