Kuva

Hassista Intiassa (ja kukkaa myos!)

Matkailuaiheista keskustelua hamppuväen näkökulmasta, hamppu muissa maissa
Alueen säännöt
Matkailu
Matkailuosio on tarkoitettu hampuusien matkailukeskustelulle.
Täällä voit jakaa kokemuksia mm. kannabistilanteesta eri maissa ja matkavinkkejä.
Muistathan kuitenkin noudattaa Hamppuforumin sääntöjä!

Huom.! Tarkastathan ennen uuden ketjun tekoa, ettei kyseisestä kohteesta tai aiheesta ole jo olemassa ketjua!
Motti

Re: Hassista Intiassa (ja kukkaa myos!)

ViestiKirjoittaja Motti » 19.2.2008 16:30

goalla ollessani hatsia oli helposti tarjolla. varsinkin iltaisin vilkkaammilla kaduilla joissa on ravintoloita oli niitä kaupittelijoita jopa riesaksi asti. tämä siis arambolissa. hyvää settiä ja poliisia kannattaa varoa mutta ei kuumottaa. ei ne siellä jatkuvasti päivystä.

daivan

ViestiKirjoittaja daivan » 24.2.2008 12:48

Jees... :) Huomenna lähtö Gooalle.

franckk
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja franckk » 24.2.2008 15:08

Downswing kirjoitti:
Mites muuten, missä vuorilla sitä hamppua Intiassa kasvaa? Onkohan siellä puskat jo siinä vaiheessa että menisi Lapin Leukun kanssa ja pistäisi pari puskaa matalaksi?

Parempi kysymys on missä sitä ei kasva! Nyt siellä on talvi ja luntakin ehkä joten sadonkorjuuseen on vielä pitkä tovi. Tunnetuimmat laaksot ovat varmaankin Kullu ja Parvati Himachal Pradeshin osavaltiossa. Legendan mukaan Shiva vietti Kullun laaksossa tuhansia vuosia polttaen charasta ja siunasi laakson hamppukasveilla. Parvati on sitten Shivan vaimo, en tiedä polttaako Parvati mutta kyllä siellä laaksossa ainakin kasvaa. Kashmirissa näin itse hulluimmat villipuskat ja siellä olisi bubblebageille kyllä käyttöä siinä loka-marraskuun vaihteessa johon sadonkorjuu yleensä sijoittuu. Itse olin Kashmirissa siinä lokakuun alussa. Niitettiin pari puskaa sveittiläisellä ja tehtiin omaa tahmaa. Tulos oli ihan jees mutta puskat olisi saaneet olla vielä pari viikkoa pystyssä niin olisi tullut oikein priimaa. Manalin sadonkorjuusta on oma juttu tuossa pari sivua aikaisemmin jos kiinnostaa.

ps. Hyvää matkaa Daivan! Pidä järki päässä äläkä usko niitä jotka mukamas haluavat auttaa ("Namasteeeeee my frieeend! tulkaa tänne mun sedän/veljen/serkun/isän liikeeseen/hotelliin/raflaan, saatte tosi hyvää palvelua halvalla"). Ne haluaa vaan sun rahat.
Jos mä oon rikollinen, kuka on uhri?

daivan

ViestiKirjoittaja daivan » 8.3.2008 18:01

Loma sujui hyvin ja hieno paikka oli. :) Hassista tuli ostettua yksi tola. Laatu oli ihan hyvä, ei kuitenkaan mikään yyber hyvä. hyvää päivä polttoa.

Heh heh, naurattaa se niiden myynti tapa, ne myy eikä meinaa :D.

Lievä v tutus on kyllä päällä tästä kotiutumisesta, pakko myöntää. :? Mutta joo, ehkä jouluna takaisin

Ai niin, ja Delhin lentokenttä oli ihan kauhea!

PeterPan

ViestiKirjoittaja PeterPan » 14.3.2008 19:35

Vuosi 1 ja 2 Manlissa ollessani tein ite hassis levyt alusta loppun aivan itse Intialaisen kaverini opastuksella...ja voi pojat että meni se 2kk laattaa rouhiessa pitkin poikin intiaa leppoisasti...
Monesti saa pelkkää paskaa charasta jos ostat joltai juipilt esim. Goalt joltai tuntemttomilta..

Mut suosittelen ite väsäämään hasikset jos vaa pohjosessa on jotai tuttuja joka avuliaasti jeesaa.
Matkustakaa niin ymmärrätte...

hattiwhat

ViestiKirjoittaja hattiwhat » 17.5.2008 20:09

Namaste kaikki intian matkaajat ja sellaisesta haaveilevat!

Tässä maassa kyllä riittää näkemistä... ja polttamista moneen eri kokemukseen. Ja niitähän siellä tulee!

Goasta sen verran et kyllä siellä ihan hyvääki polttoa löytyy, mut yleisesti turisteille myydään aika paskaa(varsinkin hasiksissa).. riippuu toki siitä ketä kohtaat.
Lokittamalla voi löytyä parhaimmat savut goalta.. istu vaa babojen kanssa rinkiin ja lokita rehdisti:D

Hasisvertailuja goan alueilla:
Anjuna: yleisesti PL
Agonda: vielä pahempaa PL ku anjunassa (budi hyvää.. kysele sitä)
Arambol: Tämähän jo toimii! ohjeet perus hasamestoille -> Kun saavut mestoille ja kävelet pääkatua pitkin kohti rantaa ohi kojujen ja "hello my friendien" käänny rannalle saavuttuasi heti oikealle päin. Päädyt ekana katsomaan hirveetä hälinää päärannalla... mutta älä hätäänny, vaan kävele päärannan läpi kohti kallioista puolta arambolissa(arambol hammocks pitää kojuaan siellä suunnassa + monia baareja päärannan "päädyssä"). Jatka matkaasi pitkin kalliorantaa, kunnes kohta näet taas peruskojuja. Kävele eteenpäin samaa polkua niin pitkään kunnes saavut toiselle rannalle joka on pienempi, mutta samalla paljon rauhallisempi. Siinä vaiheessa kun saavut rannalle sinut pitäisi olla jo huomattu ja kohta luonasi pitäisi olla mies kättelemässä ja kyselemässä haluatko ostaa polttoa? Jos näin ei käy, voit suunnata rannan oikealla puolella olevista kahviloista (3 vierekkäin) keskimmäiseen. Istu alas ja kysele! Voela!
Myöhemmin ehkä lisää ohjeita.. nyt kiire pukkaa päälle. Yleisesti hatsia löytää liianki helposti kun vähän liikkuu alueilla.

Mutta budi taasen goalla on ihan maukasta! Yleisesti budeista näytti hartsit hävinneen parempiin kultiin... mutta silti oikein toimivia budeja oli kaikki mitä tuli itse ostettua siellä. Suosittelen kyllä budinostoa jos goalla hiisailee turistina. "do you have any green grass?" <- tolla lauseella myyjät tietää mistä on kyse.

Yllämainittu sonic bar anjunassa on joko muuttanu hasanpoistoreittejään tai sit mulle sattu vaan paska mäihä, nimittäin siellä myyty hasa oli aika lailla sitä perus goa-PL tasoa mitä kaikki pusherit myy. Budi taasen oli sieltä ostettuna tosi hyvää! Keralalaiseks kukaks(hartsit taas loisti poissaolollaan) ne sitä hehkutti ja sitä sai poistaa hintaan 500-600 rupiaa / tola. Kannattaa älyttää. 8)

Lopuksi bonuskuva pohjoisesta. chocolate salty balls:

http://img379.imageshack.us/my.php?image=631cm7.jpg

Myöhemmin vähän lisää eri paikoista.

Bajanderos L.

ViestiKirjoittaja Bajanderos L. » 17.5.2008 20:42

No huoh hattiwhatti,aikas hyvän näköstä setitystä sulla kourassa.
Kaunista kuin karhunpaska kämmenellä.
ulkona palaa.

seniili

ViestiKirjoittaja seniili » 23.5.2008 13:13

Parit kuvat hassisklönteistä viime kesältä:
[url]
http://www.icmag.com/ic/gallery/showpho ... um&cat=500[/url]
Afrikkalainen eläin.

Horst Bulau
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Horst Bulau » 23.5.2008 17:02

Johan on ketju. :yes:

Kolmannen sivun kohdalla oli mentävä savuille vaikka ei tänään olis ollu tarkoitus... heh... oikein kukkaa vielä ketjun kunniaksi eli meni viihteen puolelle. :pimp:

Hain saman tien kaljan ja fiilistelen nyt Intiaa. Tällä kohdin sekakäyttö on jees. En ole 12 vuoteen siellä käynyt, pari 2 -3 kk reissua on takana kuitenkin. Olen matkustellut paljon pitkin maailmaa, Intia on ihan oma juttunsa.

Kiitos ketjun avaajalle ja muillekin, hienoa. Intiaan kaikki, hop hop! :guru:
- I don´t wanna get stoned but I don´t wanna not get stoned. - HB

Taustatuki

ViestiKirjoittaja Taustatuki » 23.5.2008 17:53

Horst Bulau kirjoitti:Hain saman tien kaljan ja fiilistelen nyt Intiaa. Tällä kohdin sekakäyttö on jees. En ole 12 vuoteen siellä käynyt, pari 2 -3 kk reissua on takana kuitenkin. Olen matkustellut paljon pitkin maailmaa, Intia on ihan oma juttunsa.

Jeps, aluks sitä voi jopa vihata ihan vitusti,kuten itelle kävi. Mutta loppujen lopuksi sieltä löytyi paratiisi. Hienoimpia hetkiä ovat olleet ne kun olen asunut paikallisissa perheissä ns. perheen jäsenenä ja tehnyt osani perheen hommista ja osallistunut arkeen ja välillä yhessä juhlittu :yes: Hienoja hamppuplantaaseja on tiuhaan,se on iso plussa...ja ne Bhang lassit on ehdoton elämys.Aina ei kannata ottaa sitä supersexysstrongia, se voi viedä taivaisiin :D
"Frendi senseis on frendien frendi, läpäsee tullin ja tentin ku tentin"

taito

ViestiKirjoittaja taito » 25.5.2008 21:17

tuolt ei varmaan kovin helposti tuoda suomeen mukana hasista?
Jos et tiedä niin perehdy.

muumimamma

ViestiKirjoittaja muumimamma » 25.5.2008 21:29

taito kirjoitti:tuolt ei varmaan kovin helposti tuoda suomeen mukana hasista?

Sen minkä perse ottaa sisäänsä yhtenä pötkönä tai tokihan ne voi myös pakata huolellisesti
pieniin sulamattomiin annospakkauksiin ja nieleksiä, sitten paskoa kotosalla
intian tuliaisia <3

kukin tyylillään, mutta tuolla tavalla ne huumet varmasti ovat perseestä!

mm
"määää en totteleeeeee'e, oon anarkistus!"

Maukka peruslätkä

ViestiKirjoittaja Maukka peruslätkä » 11.9.2008 15:17

itse olen lähdössä naiseni kanssa 1.10 ja kotiin loppuvuodesta
Lennot mumbaihin josta jatketaan goalle kiertelemään ja prätkäilemään.
Sieltä karnatakaan ainakin Gokarnaan, Hampiin ja Mysoreen ja sit keralaan ja Tamil naduun.
Ehkä myös Andamaaneille jos natsaa halvat lennot.
Vois olla kivaa nähdä ihmisiä vaikka Goalla joten jos olet siellä päin lokakuussa niin sovitaan treffit.
Kingfisheriä kannbista ja Intialaisia herkkuja!

Alkaa olee ihan hyvät kuumotukset jo päällä;)

Budix

ViestiKirjoittaja Budix » 12.9.2008 6:52

EppuHeppu kirjoitti:Terse sinne pakkaseen :D

Tana aamuna saavuin Kathmanduun Nepaliin. Lensin Delhin kautta. Lamminta 30 astetta ja paa pyoralla. Kavin ostamassa ekat hatsit heti kun olin saanut huoneen. Otin Tamelin alueelta Kathmandussa huoneen kivasta quest housesta (oma suihku ja parveke). Hinta n. 6 euroo. Ilman omaa vessaa ja suihkuu saisi 3 eurolla. Rauhallinen mesta ja parin minsan kavely freak streetille ym. mestoille. Joo, kavin kattoo piippuja ja johan myyja tokaisi, etta kai hauan jotain taytetta? No, sanoin, etta totta kai. Yritti myyda kehujen saatossa priima hasaa. Sytkalla lammitettiiin ja tuoksu oli tuttu, mutta ei kuplinu kunnolla.
Sanoin myyjale, etta otan 5 g kukkaa ja 5 gee hasaa. Pyysi 8000 Nepalin rupiaa (n. 80 euroa). Sanoin, etta 800 maksan, mutta ei siihen hintaan myyny vaikka mita yritin. Sain 1300 rupiaan ja mukaan pieni sieva piippu. Eli hieman yli euro grammalta.

Vaikutus tyypillinen latka, kukka aika mietoa. Ei ollut priimahasaa, mutta en sita odottanutkaan. Aika leppoisa pilvi, itseasiassa yhden piipullisen ja yhden satkan imaisseena ihan chilli olo. Kukussa oli pienia siidujakin, mutta ne menee suuhun...

Kohta pitaa kayda safkaamassa ja lahtee koisaan. oon valvonut nyt jo reilusti yli 30 tuntia. Delhissakin piti venata Kathmandun lentoa 7 tuntia...on nyt aika ryydman olo.

Mutta tarina jatkuu jossain vaiheessa ja kuviakin on ehka luvassa...

Kathmandu kuittaa! Ryytykaa tuuleen ja koleuteen ja pitakaa orvanpyora vauhdissa.

Kiva kun jaksat kirjoittaa ja toivottavasti jaksat lisää.
Itse kävin Goalla 90-luvun paikkeilla, mutta silloin ei oikein säväyttänyt. No Aurinkomatkojen reissu, siinä varmaan syy.
Minkäs hintaista toi eläminen siellä Intiassa on nykyään. Eli lähinnä likkuminen, majoitus ja safka? Yleensä olen pyörinyt Thaimaassa, mutta nyt kiinnostaisi kyllä Intia, varsinkin kun se on halvemman lentomatkan päässä. Thaimaastakin voisi kenties laittaa oman ketjun?

franckk
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja franckk » 12.9.2008 9:36

Oikein hyvää matkaa reissaajille!

Mun päiväbudjetti oli parhaissa mestoissa yleensä kympin luokkaa intiassa, nepalissa vähemmän. 15e kun varaa päivälle niin ei pitäisi ainakaan loppua kesken, eikä tarvitse aina nukkua halvimmassa.
Jos mä oon rikollinen, kuka on uhri?

Taustatuki

ViestiKirjoittaja Taustatuki » 14.9.2008 12:20

kolme yötä lähtöön, siis Kathmanduun.Jännäkakka jo housuissa melkein.Onneks siellä kaveri on majaillut pitkään ja järkkäs yösijan valmiiksi :)

Taustatuki

ViestiKirjoittaja Taustatuki » 14.9.2008 14:09

EppuHeppu kirjoitti:
Taustatuki: Hyppaa linkkiin joku paiva ja tuu kaymaan Pokharassa. Vedetaan savut charasta. Naat samalla upeet maisemat. :)

-EH-

Tarttee harkita, paan sitten tänne viestiä mitä teen. :)

Bomba

ViestiKirjoittaja Bomba » 16.9.2008 9:33

Mielenkiinnolla odottanut kuvia, ja nyt en saa niitä näkymään.. :?
höh!

Budix

ViestiKirjoittaja Budix » 16.9.2008 11:30

Ei näy kyllä täälläkään muuta kuin teksti.

deeq

ViestiKirjoittaja deeq » 16.9.2008 12:08

Joojoojoo! Kuvia näkymään. Pakko!
When the stress burns my brain just like acid raindrops, Mary Jane is the only thing that makes the pain stop.

Palaa sivulle “Matkailu”