SeRaL kirjoitti:...
: Mulla sitten on kai vaan vanhan ihmisen oikeudentaju, koska vaikka kyse olisi miten valtion, tai kuten sanoit "Sinun" omaisuudesta, niin ilkivalta on aina ilkivaltaa. Puolustatko kettutyttöjenkin päättömän minkkien vapauttamisen, koska se oli "hieno temppu"?
Ei kai tässä nyt ruveta rinnastamaan moisia asioita keskenään,
eihän nämä ole nyt lainkaan sama asia.
ilkivalta on aina ilkivaltaa ja laki määrä sen mikä on ilkivaltaa.
Laki myös määrää että kannabis on laitonta,
joten lakihan on ilkivaltainen jo itsessään vapaata yksilöä kohtaan.
SeRaL: kerrohan mulle ja vaikka muillekin, että missä ja kuka vastaa kysymyksiin
valtionkonttorin toimesta, että miksi hamppu on laitonta, millä perusteella kasvi on laiton.
Ja miksi yksityinen ihminen, vapaa olento sitä ei saa itselleen kasvattaa päihteeksi, lääkkeeksi
tai ihan huvin vuoksi vain koristeena.
Jos olisi olemassa, jokin taho, joka pystyisi vastaamaan näihin ja muutamaan muuhun kysymykseen,
kaartelematta, kiertelemättä, probagandaa jauhamatta ja järjettömään luonnonvastaiseen lakiin vetoamatta.
Niin uskoisin, että sen vapaan yksilön ei tarvitsisi hajoittaa muutamaa viinapulloa kostoksi valtiolle
ihmisoikeusloukkauksesta.
Tämä nykyinen lainsäädäntö päihteiden osalta on jotain ihan muuta kun sen pitäisi olla.
Päihteiden aiheuttamien haittojen minimointiin tulisi keskittyä sen sijaan, että yrttimiestä vainotaan..
No mutta, tämäkin tapaus on vain yksi esimerkki siitä mitä kieltolaki aiheuttaa
Itse ainakin tiedän sen, että sieltä viinapullosta kurkkaa korkeintaan viinapiru, joten sen oikea paikka
lienee seinän kautta lattialle ja siitä mopilla viemäriin
mm