Tässä marssin jälkimainingeissa olen seurannut mm hesarin ja iltapäivälehtien keskustelupalstoja, ja ilokseni huomasin että siellä käydään TODELLA tiivistä keskustelua hampusta ja sen politiikasta. Siellä on noussut esiin valtavasti argumentteja hampun puolesta, joskin vastaankin. vastustavat mielipiteet tosin ovat heppoisia ja perusteettoma.. =)
Jos jokainen lakiin tyytymätön henkilö esim pk-seudun alueella aloittaisi laajamittaiset mielenosoitukset ym härdellin, päättäjien olisi pakko kuunnella asiaamme. Asiasta pitäisi saada niin paljon julkisuutta, ettei meillä olevia perusteita ja faktoja voisi enää lakaista maton alle niinkuin nyt jatkuvasti tapahtuu. Jokainen hampusta ääntänostava tukahdutetaan ja näin varmistetaan ettei keskustelua asiasta pääse syntymään.
Uskallan väittää että miljoonan ihmisen pääkaupunkiseudulta löytyy helposti 100 000 ihmistä, jotka olisivat valmiita muutamaan lakia kannabiksesta. Kuinka moni täällä olijosta olisi valmis esim pitkään mielenosoitukseen, jossa ilmoittaisimme että emme lopeta ennenkuin laki otetaan uudelleen käsittelyyn? Luulen että esim 2000 ihmisen ei montaa päivää tarvitsisi möykätä eduskuntatalon edessä, kun alkaisi tapahtua. Se olisi sillä siisti, sillä kukaan vakavasti otettava päättäjä ei voi JULKISESTI kiistää Tosiasioita mm. niistä valtavista rahavirroista jotka valtion sijaan menevät nyt rikollisten taskuun.?
Pistäkää mielipiteitä, ehdotuksia, kritiikkiä ym. Mun mielestä olis ainakin mahtavaa mennä ja kerrankin tehdä jotain, kun se ei vaatisi muuta kuin yhtenäisen ja ison määrän ihmisiä, jotka ovat valmiit yhdessä tappelemaan typeriä lakeja vastaan!
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
----------
Lisätty 5 minuutin jälkeen:
Ja mikä tärkeintä, on saatava syntymään julkista ASIALLISTA keskustelua, ja normikansan on saatava oikeaa tietoa hampusta ja nähdä myöskin poliitikkojen puhuvan aiheesta. Hamppu ei saa olla Tabu. Uskon että moni ihminen muuttaisi kantaansa hampusta jos saisi oikeaa informaatioita nykyisen lain järjettömyydestä ja etenkin HINNASTA.
Barrikadeille! =)