huoh, meitsi painii saman ongelman kans...taas.
vttuettävtuttaa nuo saatanan punkit.
olin pari vkoa lomalla, sillä välillä olivat iskeneet ja eihän noobie kaverilla hälytyskellot soinu.
surullinen näky kun palaa, niin kasvustosta on hävinnyt puolet ja seittiä siellä täällä. vttu vielä kerran.
neem-öljy on pelastanut jotain ennenkin.. se ei ehkä tapa kaikkia, mutta lopettaa niiden vallattoman lisääntymisen ja seitin kudonnan.
Silti varovaisenkin arvion mukaan noin 30% loppusadosta on jo menetetty.
neem-öljyä saa tosiaan peukusta, 15e pullo. kannattaa sekoittaa pieneen määrään lämmintä vettä, sillä tuote on hyvin öljymäinen.
lisään sekaan vielä Bio Novan Missing Linkkiä (munat(punkin) ei diggaa vulvahaposta) ja mäntysuopaa.
kannattaa ihan suosiolla suihkutella kasvi ihan läpimäräksi, lehtien alapinnatkin.. ja tämän jälkee tuuletus niin tappiin ku saat.
toista parin päivän välein, koska punkeillä meni muistaakseni kolme päivää sukukypsäksi, näin saat tuhottua jatkumon. ehkä
sama käsittely tietysti kaikille huonekasveille, tod.näk ne on kerenny jo leviään niihinki, eikä auta et seivaat vaan hamput..ne on kohta taas takas.
onnee sulle ja onnee mulle, tää rupee oleen jo niin vitun rassaavaa.
mut on mulla vielä ässä hihassa, siihen tarvitaan vaan kumihanskat ja hengityssuojain - it could be too rough for my jungle
ps. ellet uskalla rueta suihkuttelemaan homeen pelossa, voit kokeilla toisenlaista lähestymistapaa, tsekkaa
http://www.biotus.fi/DowebEasyCMS/?Page=torjuntaeliotharraste
vanhat hipit sanoo et rikkaluteella lähtee, viimestään.