pl:n hyvät puolet :D
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
- Aloittelijan FAQ
- haku-toiminnolla tai
- Hullu Puutarhuri 2:sta.
- Ei myynti-ilmoituksia. Kaupankäynti vain tunnuksilla Basaarissa.
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
- Taustatuki
Re: pl:n hyvät puolet :D
Haha. Panin tuon PL:n soimaan heti Jukka Pojan Täyteen-biisin perään, niin muijakin läks ulos ovet paukkuen
Sekin arvostaa ilmeisesti terveyttään niin paljon ettei halua edes KUULLA peeällästä.
Sekin arvostaa ilmeisesti terveyttään niin paljon ettei halua edes KUULLA peeällästä.
"Frendi senseis on frendien frendi, läpäsee tullin ja tentin ku tentin"
Igor huoleton. kirjoitti:Jos sitä PEEÄLLÄÄ haluatte polttaa nii miksette tee ite?
Tassa Igor huolettoman resepti.
....
Hyvä resepti, mutta on olemassa myös helpompi tapa valmistaa Suomen tason peruslätkää:
http://imageshock.eu/?img=2946941~181353.jpg
- Taustatuki
slayer kirjoitti:...
Hyvä resepti, mutta on olemassa myös helpompi tapa valmistaa Suomen tason peruslätkää:
Haha, tossa kasvaa samalla varmaan taikasieniäkin.
slayer kirjoitti:...
On tosiaan aika mielenkiintoinen kuva, voisi melkein yrittääkin sitä peeällää tuolla tavoin valmistaa
Laitetaas nyt sitten vielä se virkekin mukaan viestiini, eihän mistään muuten mitään tule..
"Even if you don't smoke it, promote it!" - Jah Mason @ Tavastia 1.4
eipä siin oo varmaan muuta hyvää ku myyjälle tuloi.
jUsT häStLinG ARoUnd...
En oo kuullu kenenkää kehuvan peruslätkää ikinä.
Mutta kyllä joku sitä kehuu varmasti kun on ostanut isolla määrällä ja yrittää valehdella itselleen että on hyvää
kun kaduttaa ostos.
Mutta kyllä joku sitä kehuu varmasti kun on ostanut isolla määrällä ja yrittää valehdella itselleen että on hyvää
kun kaduttaa ostos.
Tänä vappuna bissee, PL:ää ja hyviä kavereita! Voiko parempaa enää olla?
Ehdottomasti parasta noissa pl hommissa on tietty se et saa asoida oikein kunnon kamaukkojen kusettajien ja muun
paskasakin kerman kanssa. Että mä vihaan sitä jengiä! Olen ennemmin poltamatta kun noiden paskiaisten kanssa
tekemisissä. Enkä myskää hyvällä katsele niitä jotka asioivat tossa porukassa, tai myyvät kukkaa niille.
Mä erotan itseni siitä kokonaan, sillä on aivan selvää että seura tekee kaltaisekseen.
Jätetään pl narkeille ja vilunkiukoille. Pysytän me vaan harmittomina hampuseina.
Tämän topicin voisi tarpeetomana sulkea. Hyvää yötä.
paskasakin kerman kanssa. Että mä vihaan sitä jengiä! Olen ennemmin poltamatta kun noiden paskiaisten kanssa
tekemisissä. Enkä myskää hyvällä katsele niitä jotka asioivat tossa porukassa, tai myyvät kukkaa niille.
Mä erotan itseni siitä kokonaan, sillä on aivan selvää että seura tekee kaltaisekseen.
Jätetään pl narkeille ja vilunkiukoille. Pysytän me vaan harmittomina hampuseina.
Tämän topicin voisi tarpeetomana sulkea. Hyvää yötä.
- EstimatedProphet
kunnon peltinki, PL, perinteinen lepuski on törkeen jees sanon minä! onko parempaa kun pari bisseä ja kyykästä peltsiä?
Terveisin: vilunki-ukko
EstimatedProphet kirjoitti:onko parempaa kun pari bisseä ja kyykästä peltsiä?
Bisset veks ja peltsin tilalle kukkaa!
Parhaana puolena voisin peltsistä mainita sen, että sitä en oo nyt PIIIITTTTKIIIIIN aikoihin nähnyt..
EstimatedProphet kirjoitti:kunnon peltinki, PL, perinteinen lepuski on törkeen jees sanon minä! onko parempaa kun pari bisseä ja kyykästä peltsiä?
Totta. mun päihteet ei muutenkaan rajoitu alkon ja thc:n välille. Välillä tekee terää vetää lätkää röökin kanssa maissipiipusta. Pysyy perusasiat mielessä. Siis, kuka on aloittanut polttamisen ykkösluokan kukalla joka on tsiljoona vuotta ollut fermentoitumassa ja muutenkin käsittey ollut hifi ja scifi. Mut just rikollisuuden takia hamppu tulis jossain muodossa laillistaa. Tapaahan siinä aika ikäviä ihmisiä nykyään, noissa lätkäkaupoissa etenkin. Kaikilla vaan ei ole vaihtoehtoa.
Natsimoderoinnin puolesta.
*has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?*
*has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?*
SukiSuki:Ikäni on lähempänä 30 vuotta kuin 25,armeijakin on käyty 10 vuotta sitten. Foorumia olen lukenut vuodesta 2001,silloin tosin ihan eri nikillä. Irkkailua harrastin jo kultaisella 90-luvulla,nyttemmin en koska olen hankkinut "elämän"
Aina saa vittuilla mutta eri asia välitänkö moisesta,mulle on sen verran vittuiltu elämäni aikana että ei sinusta ole vittuilijaksi Oikeassa elämässä en hae keneltäkään hyväksyntää,enkä hae kyllä mistään hamppufoorumilta. Kunhan totesin että en harrasta tai suosi peeällää, harmittaahan se sua varmaan, jos se on sinun kukkarostasi pois.
Vittu mikä runkkari. Kerro nyt vielä että :"Kyllä sitä saa meiänkin Osuuskaupasta värikkäitä vaatteita, niinettei yhtään tarvi kaapunnin hippien makeilla..".
Aina saa vittuilla mutta eri asia välitänkö moisesta,mulle on sen verran vittuiltu elämäni aikana että ei sinusta ole vittuilijaksi Oikeassa elämässä en hae keneltäkään hyväksyntää,enkä hae kyllä mistään hamppufoorumilta. Kunhan totesin että en harrasta tai suosi peeällää, harmittaahan se sua varmaan, jos se on sinun kukkarostasi pois.
Vittu mikä runkkari. Kerro nyt vielä että :"Kyllä sitä saa meiänkin Osuuskaupasta värikkäitä vaatteita, niinettei yhtään tarvi kaapunnin hippien makeilla..".
Jotkut on poltelleet yli 30v, kasvatelleet yli 20v. Sitten tulee joku pieni pätemisentarpeinen Tamperelainen kyrpä ja kertoo sinulle mitä mikäkin "alan" sana tarkoittaa.(P.L.)
- Taustatuki
Smart Arse kirjoitti:Jotkut on poltelleet yli 30v, kasvatelleet yli 20v. Sitten tulee joku pieni pätemisentarpeinen Tamperelainen kyrpä ja kertoo sinulle mitä mikäkin "alan" sana tarkoittaa.(P.L.)
Lol, saat minulta mitalin jos tulet hakemaan.Saatan olla isompi kuin luuletkaan. Itseasiassa jotkut voi olla kasvattaneet vaikka 60 vuotta,oumaikaad!!
Onko se joku ylpeyden aihe jos on poltellut 30 vuotta. Ite ainakin nauraisin jos joku alkais lesoomaan et kuinka kauan on vetänyt henkeen.
Ulosannistasi päätellen ite et ole vielä edes 10 vuotta täyttänyt ja silti kerrot kuin itse olisit joku vanha parta. Tosin hieman epäuskottavalla tavalla, onks sulla muuta sanottavaa ku Kyrpä ja Vittu tai Runkkari...kas kun et vielä ole homotellut,siitä saisit vuoden Lollero-awardin.
Jatkossa jos kaipaan yksinkertaisen ulosannin omaavaa keskustelukumppania niin keskustelen vaikka kissani kanssa tai vaikka kahvinkeittimen.
Viimeksi muokannut Taustatuki, 7.5.2008 13:28. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Taustatuki kirjoitti:Haha. Panin tuon PL:n soimaan heti Jukka Pojan Täyteen-biisin perään, niin muijakin läks ulos ovet paukkuen
Ne laulaa täs biisis espoon Paska-Lakeista. En viittis absoluuttiseks totuudeks väittää, mut näin ite lyriikat käsitän.
You never get to heaven if you're scared of getting high. -Kylie Minogue
- Taustatuki
nzo kirjoitti:...
Ne laulaa täs biisis espoon Paska-Lakeista. En viittis absoluuttiseks totuudeks väittää, mut näin ite lyriikat käsitän.
Eli peeällästä.
Mun on kyllä vähän ihmeteltävä että tajusiko monikaan mitä yritin viestilläni sanoa.
Olen ymmärtänyt näin että hampun kotikasvattajat haluavat hampulle parempaa mainetta,
ja pois rikollisten lähettyviltä. Ja sitten kuitenkin asioidaan kriminaalien kanssa niin kyllä siinä uskottavuus menee,
ei tavan tallaaja erota meitä narkkareista ei sitten mitenkään enää.
Enkä kyllä erota minäkään siinä vaiheessa.
Ei sitä ihmisten asenteita voi muuttaa valehtelemalla niille, on myös toimittava niin että matti ja maija
ymmärtävät ettemme ole rikollisia.
Olen ymmärtänyt näin että hampun kotikasvattajat haluavat hampulle parempaa mainetta,
ja pois rikollisten lähettyviltä. Ja sitten kuitenkin asioidaan kriminaalien kanssa niin kyllä siinä uskottavuus menee,
ei tavan tallaaja erota meitä narkkareista ei sitten mitenkään enää.
Enkä kyllä erota minäkään siinä vaiheessa.
Ei sitä ihmisten asenteita voi muuttaa valehtelemalla niille, on myös toimittava niin että matti ja maija
ymmärtävät ettemme ole rikollisia.
- Bumbklaatt
Smart Arse kirjoitti:Jotkut on poltelleet yli 30v, kasvatelleet yli 20v. Sitten tulee joku pieni pätemisentarpeinen Tamperelainen kyrpä ja kertoo sinulle mitä mikäkin "alan" sana tarkoittaa.(P.L.)
Tää on kasvatukseen erikoistunut forum, eli voit perustaa ihan oman PL forumin tai pysyä siellä Snadin kaduilla PL ympyröissäs jos ei yleinen mielipide miellytä.
THC
Onhan tämä paljon muutakin kuin pelkkä kasvatusforum? Puhutaanhan täällä kannabiksen lääkekäytöstä, löytyy basaaria, lajikeinfoa, yms. Kyllä mielestäni PL keskustelut on yhtälailla kannabikseen liittyviä.
Tässä joka tapauksessa omat ajatukseni kyseisestä PL tuotteesta
*viheltelyä*
Tässä joka tapauksessa omat ajatukseni kyseisestä PL tuotteesta
*viheltelyä*
cannabush does not kill
georgewbush does
georgewbush does
Taustatuki kirjoitti:Päivittäispolttelua ei tueta, toleranssit on hanurista. Less is More.
Helposti nieltävää kemikaalimoskaa,
samaa mitä liian moni polttaa eli paskaa,
nyt pohjolan perukatki puskemaan puskaa
ettei sitä kaikkee tarvi muualta kuskaa,
paikallinen on aina paikallinen,
perinteinen on aina perinteinen,
nykyään on maailma niin kummallinen,
että paras tapa tuottaa on kotimainen
sori tulee ehkä pieni offtopik mut kenen biisi tää oli??
jukka poika? ei voi muistaa biisin nimee b