Kuva

Ystäväni haluaa kokeilla hamppua...

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Taustatuki

Re: No täh?

ViestiKirjoittaja Taustatuki » 26.1.2008 2:09

Raion kirjoitti:Nyt en tajua taas yhtään teitä hampuuseja.. Hamppu ei sopisi "mielialalääkkeeksi"? Itselläni ainakin, kun erosin taannoin silloisesta tyttöystävästäni, ganja todellakin auttoi masennukseen, sain sen avulla ajateltua kaikki asiat läpi ja koko prosessi helpottui aikas pirusti. Jos taas olisin turvautunut varsinaisiin masennuslääkkeisiin (bentsot jne.), olisin nyt aivokuollut zombi.

Eli, itse suosittelisin hamppua kaikille masentuneille, kun vain tietää mitä tekee. Se on kaikki omasta päästä kiinni.

New Study: Marijuana Users Less Depressed

Piis.

Auttaa minullakin masennukseen. En silti suosittelisi mitään päihdettä kenellekkään jota masentaisi...se on niin yksilöllistä. Se kokeilee joka uskaltaa.

Bentsoja ei määrätä ensisijaisesti masennukseen...SSRI:t on sitä varten. Itse en kyllä enää koske moisiin, sivuvaikutukset ovat olleen liian suuria,hamppu sopii paremmin minulle,ei välttämättä kuitenkaan kaikille.

Rastafari kirjoitti:Itse taas olen vähän erillä kannalla... Eli siis vaikka masentunut olisikin, itsemurhasta puhuisi ja psykiatrisella osastolla on ollut niin ei se tarkoita ihmisen olevan pipi vielä. Se tarkoittaa vain, että ihmisellä on ongelmia.

Siinä vaiheessa jos alkaa itsemurhaa hautoa niin on pipi ja tarvitsee hoitoa. Toki jokaisella on oikeus tehdä elämällään mitä haluaa, mutta silti on sairasta haluta tappaa itsensä. Yleensä elävä organismi taistelee kuitenkin elämästään ja eloonjäämisestään. :guru:
"Frendi senseis on frendien frendi, läpäsee tullin ja tentin ku tentin"

Insanick

ViestiKirjoittaja Insanick » 26.1.2008 2:47

Taustatuki kirjoitti:SSRI:t on sitä varten. Itse en kyllä enää koske moisiin, sivuvaikutukset ovat olleen liian suuria,hamppu sopii paremmin minulle,ei välttämättä kuitenkaan kaikille.

Sama täällä. SSRI-lääkkeetkin ovat sellaisia veijareita että nekin voivat pahimmillaan pahentaa henkistä hyvinvointia (kuten itsellä tuntui tapahtuvan cipramilin kohdalla). Parhaimmillaan toki auttavat.
"Hyvä matemaatikko heti, jos on synnin tuoksuakaan ilmassa, tarkistaa." -Armo Pohjanvirta

Mallioppilas

Re: Ystäväni haluaa kokeilla hamppua...

ViestiKirjoittaja Mallioppilas » 26.1.2008 8:26

Auttaa minullakin masennukseen, päivittäiskäytössä toimintakyky & mieliala pysyy korkeana.
Ssri:t, mitä niistä nyt sanoisi, määrätään sitä mitä ei pelätä..
Vaikka hamppu on masennukseen ja sen oireistoon (mm.unettomuus & ahdistus) itselle sopivin ja toimivin.
Lähipiirin on jo sitä vaikea ymmärtää, saati yhteiskunnan, no senhän kaikki tietävät ettei ruoho ole vihreämpää ainakaan ruotsin puolella.

Taustatuki

ViestiKirjoittaja Taustatuki » 26.1.2008 11:03

Insanick kirjoitti:...
Sama täällä. SSRI-lääkkeetkin ovat sellaisia veijareita että nekin voivat pahimmillaan pahentaa henkistä hyvinvointia (kuten itsellä tuntui tapahtuvan cipramilin kohdalla). Parhaimmillaan toki auttavat.

Myöskin olen käynyt läpi Cipramil helvetin(melkein tuli jo epäilys et tahalleen aiheuttavat paskan olon ja fyysisiä haittoja että ilman niitä olis sitten onnellinen) :D. Totesin että parempi olla ihan ilman. Hamppu auttaa harvakseltaan nautittuna ihan tarpeeksi hyvin. Ja kun on tiedossa taas kivoja reissuja ens kesäks ni ei jaksa masentua edes,suosittelen :wink:
"Frendi senseis on frendien frendi, läpäsee tullin ja tentin ku tentin"

Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”