Miksi ei kolise?
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
- Aloittelijan FAQ
- haku-toiminnolla tai
- Hullu Puutarhuri 2:sta.
- Ei myynti-ilmoituksia. Kaupankäynti vain tunnuksilla Basaarissa.
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Re: Miksi ei kolise?
VEDÄ HENKEEN! INHALE....
hevonen veti käteen pienessä, suuressa puskassa tien varressa
hevonen veti käteen pienessä, suuressa puskassa tien varressa
tiäkkö, kaverini poltteli ekaa kertaa ku n mulla tais olla joku kymmenes kerta. poltettiin dp:n kukkaa älystä. olin aivan tantereella jonku viiden älypesän jälkeen ja kaveri vain pällisteli vieressä ja kyseli että pitäskö tämän vaikuttaa. jotenki ylimieliseltä vaikutti. kyllä se sitten vähän naureskeli ja näin.
ekalla kerralla kolisi itselläni, älystä nortin lehteä. pari pesällistä ja leijuskelin. nam.
kokeile vaan ihan rauhallisesti, yksin vaikka jossain kivassa paikassa mukavan musiikin kanssa. ota rennosti, älä mieti koko ajan notta vaikuttaakohan tämä vai ei. polta iisisti ja leiju villisti nam.![Kyllä :yes:](./images/smilies/yes.gif)
ekalla kerralla kolisi itselläni, älystä nortin lehteä. pari pesällistä ja leijuskelin. nam.
![Smoking :pimp:](./images/smilies/icon_pimp.gif)
kokeile vaan ihan rauhallisesti, yksin vaikka jossain kivassa paikassa mukavan musiikin kanssa. ota rennosti, älä mieti koko ajan notta vaikuttaakohan tämä vai ei. polta iisisti ja leiju villisti nam.
![Kyllä :yes:](./images/smilies/yes.gif)
Joku 5 ekalla polttelukerralla mäkin luulin ettei tää kolise. Jälkeenpäin ajateltuna aivan kuutamolla olin joka kerta, en vaan tajunnu sitä ite. Hienoja aikoja....
"Then it came to me, what things in life are truly vital. Living to the fullest without being suicidal. I'd rather be a nobody than a foolish idol. It came to me what things in life are truly vital"
Avovaimokin aina valitti kun ei toimi. Raukka ei osannut rentoutua.
Vaan nykyään kolahtaa jo puolikas lehtijointti ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
kuulin joskus semmosen teorian että ihmisen elimistö ei heti alkuun osaa ottaa vastaan kannabinoideja vaan keho suojautuu yrittämällä suodattaa aivojen neuroreseptoreista pois kaiken pahan ja ilkeän thc:n ja vasta muutaman kerran jälkeen tajuaa ettei se yrtti ookkaan paha juttu ja antaa vaan mennä..
en kyllä osaa sanoo tohon juuta enkä jaata mutta onpahan teoria
toisaalta mulla toimi ekalla kerralla vaikka pl:ää tuli poltettua ja vaan jointista
en kyllä osaa sanoo tohon juuta enkä jaata mutta onpahan teoria
![Ajattelee :think:](./images/smilies/thinking.gif)
toisaalta mulla toimi ekalla kerralla vaikka pl:ää tuli poltettua ja vaan jointista
En kyllä millään usko siihen, etteikö se joillain toimisi. Ehkei osata tunnistaa vaikutusta kun ei tiedetä miltä tarkalleenottaen pitäisi tuntua, ja miten ja missä vaiheessa sitten tunnistaa tämä "pilvi". Odotetaan liikaa jotain selkeää muutosta, eikä näin sitten huomata koko vaikutusta. Ei se päätä yhtäkkiä sekaisin vedä samoin kun viina.
Tai sitten sitä ei vaan osata polttaa oikein, tai se ei ole kannabista.
Ja itsellänihän toimi ekalla kerralla.
Tai sitten sitä ei vaan osata polttaa oikein, tai se ei ole kannabista.
![Ajattelee :think:](./images/smilies/thinking.gif)
Ja itsellänihän toimi ekalla kerralla.
Viimeksi muokannut cawh, 8.10.2007 16:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Dirty Sanchez
- 2 tähteä
Puolisolla ei kuulemma tunnu missään vaikka on poltellut tosi vahvaa kukkaa muutaman kerran. Huomaan kyllä että sillä jumittaa, kun se on täysin hiljaa ja miettii ihme juttuja, mutta silti vain sanoo ettei kyllä tunnu yhtään missään.
Sen olen huomannut että eri lajikkeet toimii ihan eri tavoin eri ihmisillä. Jokin mitä riittää minulle muutama nuppineulanpää, ei kaverilla toimi puolikas jopokaan. Sitten taas poltettiin saman kaverin kanssa lowryderiä, mulla ei pahemmin tuntunu ja kaveri oli ihan käsittämättömän pihalla. Baarissa istuttiin ja kun sille oli 5-10sekunttia puhumatta, sillä alko pyöriä silmät kuin hedelmäpeli ja se puhui taukoamatta ihan käsittämättömiä jostain faaraoista ja muutaman sekunnin jälkeen aihe vaihtui johonkin ihan muuhun. Sillon kuumotti!
Toinen kaveri oli aiemmin poltellut pl:lää ja ulkomailla jotain paskaa ruohoa. Tuumasi mulle joskus että mulla ei tunnu noi missään. No minä annoin sille kokonaisen jopon raakaa hydro norttia. Kaveri poltteli sen, meni sisälle ja kaatui sohvalle selälleen. Viiden minsan päästä tuumasi että millon tää oikein loppuu?
Oli ollut kaveri semmoisella 4 tunnin tripillä että oksat pois. Tykkäsi loppujen lopuksi kyllä ja hyvin toimii nykyään aina.
Itsellä toiminut ihan ensimmäisestä kerrasta alkaen. Tuon muijan kun saisi innostumaan kans enemmän näistä hommista. Älystä se tuskin suostuu haikuja ottamaan![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Sen olen huomannut että eri lajikkeet toimii ihan eri tavoin eri ihmisillä. Jokin mitä riittää minulle muutama nuppineulanpää, ei kaverilla toimi puolikas jopokaan. Sitten taas poltettiin saman kaverin kanssa lowryderiä, mulla ei pahemmin tuntunu ja kaveri oli ihan käsittämättömän pihalla. Baarissa istuttiin ja kun sille oli 5-10sekunttia puhumatta, sillä alko pyöriä silmät kuin hedelmäpeli ja se puhui taukoamatta ihan käsittämättömiä jostain faaraoista ja muutaman sekunnin jälkeen aihe vaihtui johonkin ihan muuhun. Sillon kuumotti!
![Conspiracy :foil:](./images/smilies/icon_foil.gif)
Toinen kaveri oli aiemmin poltellut pl:lää ja ulkomailla jotain paskaa ruohoa. Tuumasi mulle joskus että mulla ei tunnu noi missään. No minä annoin sille kokonaisen jopon raakaa hydro norttia. Kaveri poltteli sen, meni sisälle ja kaatui sohvalle selälleen. Viiden minsan päästä tuumasi että millon tää oikein loppuu?
Itsellä toiminut ihan ensimmäisestä kerrasta alkaen. Tuon muijan kun saisi innostumaan kans enemmän näistä hommista. Älystä se tuskin suostuu haikuja ottamaan
Takaan ja alleviivaan että alkaa jossain vaiheessa kolisemaan. Jos poltto on tehokasta niin kyllä toimii. Jos ei toimi niin kuuluu varmaan siihen todella pieneen väestön mariginaaliryhmään jolle ei kannabinoidit tee mitään. (Alkaisin rasvailee jo köyttä...) Eli kyllä toimii kun polttaa vaan, siihen vaan menee se aika kun sen oivaltaa. ![Smoking :pimp:](./images/smilies/icon_pimp.gif)
![Smoking :pimp:](./images/smilies/icon_pimp.gif)
Try my book and you'll have the chronic in no time!
Dial 1-800-713-GROW
Dial 1-800-713-GROW
Voiskohan olla, että ekaa kertaa kokeilevat jännittävät eivätkä uskalla ottaa kunnon henkosia. Jos käskisi vain chillata ja ottaa isot henkoset, voisi ekalla kerralla pärähtää paremmin.
Ihme juttu toi eka kerta, hirveesti oon lukenu juttuja että ei ois yhtään kolissu, mutta mulla eka kerta ainakin oli ihan mahtava!
Alko vähitellen fiilis nousemaan ja sitten about vartin päästä alottelusta kolahti oikein kunnolla. Musiikki kuulosti mahtavalta, olo tuntui kevyeltä, kaikki hidastui, käsien ja jalkojen heilutteleminen tuntui mahtavalta
Tolla kerralla vapoteltiin ihan kunnon kukkaa lieden ja lasipurkin avulla ja sen jälkee oon aina pyrkiny THC:ni nauttimaan juuri samalla keinolla, jointissa kukkaa menee niin paljon enemmän hukkaan eikä fiiliksetkään yhtä muikeat.
Ekalla kerralla myös fiilis oli ihan rento ja muutaman kaverin kanssa oltiin rauhassa, sekin ehkä vaikutti asiaan.
Alko vähitellen fiilis nousemaan ja sitten about vartin päästä alottelusta kolahti oikein kunnolla. Musiikki kuulosti mahtavalta, olo tuntui kevyeltä, kaikki hidastui, käsien ja jalkojen heilutteleminen tuntui mahtavalta
![Nauru :laugh:](./images/smilies/laugh.gif)
Tolla kerralla vapoteltiin ihan kunnon kukkaa lieden ja lasipurkin avulla ja sen jälkee oon aina pyrkiny THC:ni nauttimaan juuri samalla keinolla, jointissa kukkaa menee niin paljon enemmän hukkaan eikä fiiliksetkään yhtä muikeat.
Ekalla kerralla myös fiilis oli ihan rento ja muutaman kaverin kanssa oltiin rauhassa, sekin ehkä vaikutti asiaan.
Keke- kirjoitti:Voiskohan olla, että ekaa kertaa kokeilevat jännittävät eivätkä uskalla ottaa kunnon henkosia. Jos käskisi vain chillata ja ottaa isot henkoset, voisi ekalla kerralla pärähtää paremmin.
Tuossa on varmasti perää. Varsinkin jos ei ole röökiä poltellut aikaisemmin, voi olla ettei edes osaa vetää henkosia. Kaverini kanssa kun polteltiin ekoja kertoja parvekkeella, oli kyllä naurussa pitelemistä kun katsoin hänen touhuaan: Veti tuhdit savut poskeen, pidätti poskissa ainakin viisi sekuntia, luullen ilmeisesti että savut ovat keuhkoissa. Tämän jälkeen NIELAISI
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
- Hammerheart
- 1 tähti
Ensimmäinen kerta oli aivan loistava. En ollut tupakkaa polttanut aikaisemmin, enkä polta nyttenkään. Kyllä tuntu kurkussa, kun kaiken mahdollisen savun yritti hyödyntää keuhkoissa pitäen 3-5 sekuntia. Olin lueskellut että niin pitää tehdä. Tuli hieman psykedeeliset kokemukset Skunkista. Kysessä oli vielä moititut Damin prerolled jointti. En pystynyt loppuun asti polttamaan, oli lähdettä ulos ![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Lonkero kirjoitti:...
Sisälle kun tultiin väitti kiven kovaan että kyllä keuhkoihin veti koko ajan, kunnes hetken kuluttua pölläytti ison savupilven röyhtäisyn saattelemana
Tarkottaako toi kun tulee savupilvi röyhtäisyn mukana että ei muka vedä keuhkoihin :O
-
hiestä märkänä kirjoitti:...
Tarkottaako toi kun tulee savupilvi röyhtäisyn mukana että ei muka vedä keuhkoihin :O
Ei, vaan sitä että olet nielaissut savua
![Lohdutus :lohtu:](./images/smilies/console.gif)
-
hiestä märkänä kirjoitti:No haittaako se hä?
No minkä takia sitä savua pitäis nielasta ?
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Vittu on sullakin kusta päässä paha hajune idiootti lappupää hippi (c) tintZaa ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
- Synesthesia
Eipä kai, olen itsekin röyhtäissyt savua joskus, kun ihan sekasin älystä vetelin. Ainakin vielä henki pihisee! ![Guru :guru:](./images/smilies/old.gif)
![Guru :guru:](./images/smilies/old.gif)
Juu ei ole mikään itsestäänselvyys että aina kolahtais. Omal kohdal jonkun viidennen yrityksen jälkeen. Huvittavinta on kelata, että ekat kerrat oikeen älystä (ah niitä aikoja). Neitsytkeuhko, mut ei tullu mitään vaikutuksia ei sitten mitään. Paitsi että yskin keuhkot pilalle ja lähdin himaan.
Sitten yks kerta poltettiin kaikes rauhas kukkajointtia ja niin se vain lähti päriseen, alkoi varpaista ja nousi leukaan asti, himmee kolina kyl.
Jotkut psyykkiset jutut siihen on liityttävä... pitää antaa aikaa ennenku aivot suostuu tai jotain kummallista.
Sitten yks kerta poltettiin kaikes rauhas kukkajointtia ja niin se vain lähti päriseen, alkoi varpaista ja nousi leukaan asti, himmee kolina kyl.
Jotkut psyykkiset jutut siihen on liityttävä... pitää antaa aikaa ennenku aivot suostuu tai jotain kummallista.