Kuva

"Hasista" humalasta?

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
aalto

Re: \"Hasista\" humalasta?

ViestiKirjoittaja aalto » 18.6.2007 15:55

JuuriHiiru kirjoitti:Mutta ihme idea tehdä siitä hasista, eikös kasvin oikeita osia tarpeeksi polttamalla "marihuanana" saisi tarvittavat vaikutukset. Jos niitä ei saa niin ei siitä sitten ihmeempiä vaikutuksia saa millään.

Hasiksena vois olla vähän terveellisempää polttaa, mahdollisesti vähemmän haitallisia palavia kasvinosia.

JuuriHiiru

Re: \"Hasista\" humalasta?

ViestiKirjoittaja JuuriHiiru » 19.6.2007 0:27

aalto kirjoitti:...
Hasiksena vois olla vähän terveellisempää polttaa, mahdollisesti vähemmän haitallisia palavia kasvinosia.

Ainiin, totta :doh:
Mutta ajattelin että ainakin ensiksi kannattaisi kokeilla vaan helposti lehtiä kuivattamalla ja jos isotkaan määrät ei vaikuta mitenkään, niin turhaanhan siitä alkaa hasista valmistamaan.

Hampqvist

Re: "Hasista" humalasta?

ViestiKirjoittaja Hampqvist » 26.6.2007 21:55

Minä olen kerran tehnyt aikani kuluksi humalankukista isopropanoli uutosta, kait se vähän rentoutti. Se töhnä maistui poltettuna erittäin pahalle, paras tapa käyttää sitä oli minusta kaapia geelikapseleita täyteen sitä ja syödä pari. Minusta se ei oikein ollut vaivan arvoista, pilven kanssa pisti jumittamaan enemmän.

Offtopic:
Kofeiini, jota myös teestä puhuttaessa teiiniksi kutsutaan, muistaakseni myös imeytyy teestä hitaammin vereen. Siksikään teestä ei siis tule sellaisia kofeiinipärinöitä, joita kahvista saattaa tulla. (Toisaalta tee vaikuttaa ehkä sitten pidempään ja tasaisemmin.)

Eikös sen teiini ole ihan sama aine kuin kahvin kofeiini? Olen saanut sen käsityksen että ennen kuin teaniini löydettiin oletettiin että teessä olisi jotain "erilaista kofeiinia" ja annettu sille nimeksi teiini.

pexi

ViestiKirjoittaja pexi » 7.8.2007 16:33

Mitäs jos koittais jalostaa humalasta vahvempaa? Samalla tavalla kuin hampustakin on jalostettu..
Jos yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa niin kuinka montaa sanaa elokuva vastaa?

tattoo

ViestiKirjoittaja tattoo » 21.2.2008 10:55

Minä nyt en tunnetusti mistään mitään tiedä mutta humalaa on alkottomassa oluessa, ja kyllä se
rentouttaa.

Bumbklaatt

ViestiKirjoittaja Bumbklaatt » 21.2.2008 15:00

ois kai meillä tuota "humalahasista" tuolla jossain kaapin pohjalla. Hollannista tilattu, kyllähän se rauhottaa mutta paskalta se maistuu ja pää tulee kipeeksi.
THC

BongTech

ViestiKirjoittaja BongTech » 24.2.2008 12:50

Jaah... pitäisköhän yrittää ens kesänä tehrä lehtosinilatvasta hasista :D
Teen muodossa se ainakin toimii ihan hyvänä mietona unilääkkeenä :yes:

Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”