Hamppu.net:in Counter-Strike pelaajat?
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
- Aloittelijan FAQ
- haku-toiminnolla tai
- Hullu Puutarhuri 2:sta.
- Ei myynti-ilmoituksia. Kaupankäynti vain tunnuksilla Basaarissa.
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Re: Hamppu.net:in Counter-Strike pelaajat?
Jep nyt sain steamin toimimaan ja minä ilmottaudun ainakin jo tässä vaiheessa sunnuntai illan peleihin ! . Joku innokas voisi vielä servun vääntäistä salasanan kera.
Hehheh, mä olen kanssa muutaman vuoden pelannu.
Ganjatroopers oli viime claanin nimi
Ganjatroopers oli viime claanin nimi
1.6 on jo wanha . minut voi bongata silloin tällöin sourcea hakkaamasta 24h dust/dust2 suomi servuilta
-
Sunnuntaina klo 20 pelaillaan jos muisti sallii.
Jos ei tänään, niin sitten huomenna...
Milläs nimellä poisoned pelaa?
ittekki aika paljon siellä hakkaan.
ruis perkele
ittekki aika paljon siellä hakkaan.
ruis perkele
Myrkkyä
Unohdin, tai olin kyllä tuolloin muutenkin ulkona. Pitää kattoo uudestaan joskus
- Aimo Jointti
Cheix- kirjoitti:Unohdin, tai olin kyllä tuolloin muutenkin ulkona. Pitää kattoo uudestaan joskus
Sunnuntai ei mennyt vielä? (vai olenko mä pihalla)
Hasis on kova huume, mutta pehmenee lämmitettäessä.
Joo eli tänä iltana 20-> kaikki pelaamaan !!
Aimo Jointti kirjoitti:...
Sunnuntai ei mennyt vielä? (vai olenko mä pihalla)
hahaha ! Totta. Alkoi viime viikolla loma ja olenkin näköjään päässy jo tyypilliseen loma tavoitteeseen, et tiedä mikä päivä on, eikä sillä pahemmin väliäkään ole Eli tänään 20.00 johonkin pelaamaan, tehkää servu niin mä ainakin voin tulla paikalle jos ei tuu illaks muita suunnitelmia.
- dr_greenthumb
Lähetetty 25.3.2007 17:47:
Servun tekijä olisi hyvä löytää mutta ei peli ilta siihen kaadu . Jos servun tekijä löytyy niin laittaisitko tähän serverin ip:n ja salasanan. Mielellään joku hyvä mappi
----------
Lisätty 1 tunnin 58 minuutin jälkeen:
Noh nostetaan tämä nyt kun alkaa olemaan aika, ilmottautukaa nyt ketkä on tulossa pelaamaan. Kaverini voi ehkä tehdä servun jos täältä ei löydy servun tekijää
Servun tekijä olisi hyvä löytää mutta ei peli ilta siihen kaadu . Jos servun tekijä löytyy niin laittaisitko tähän serverin ip:n ja salasanan. Mielellään joku hyvä mappi
----------
Lisätty 1 tunnin 58 minuutin jälkeen:
Noh nostetaan tämä nyt kun alkaa olemaan aika, ilmottautukaa nyt ketkä on tulossa pelaamaan. Kaverini voi ehkä tehdä servun jos täältä ei löydy servun tekijää
Minä tulen ainakin !
Tehkää joku se servu, jookosta ?
Tehkää joku se servu, jookosta ?
- Hampputukka
Noniin, laittakaas joku servu pystyyn niin päästään pelaamaan.
Jep eli nyt on servu kuulemma valmis. 72.165.61.189:27010
Hei passua kans kehiin, että ei tarvi normaaleille jupeille avautua. :]
onko tuo nyt CS:S servu vai 1.6 kun ei näy mulle, sanoo not respondig
"mä tiedän et ruoho on vihreempää just siellä missä on lamput ja kastelulaitteet kunnos"
- Hampputukka
pigbud kirjoitti:Jep eli nyt on servu kuulemma valmis. 72.165.61.189:27010
Pääsin lopulta servulle kun poistin välilyönnin ip:n edestä, mutta siellä ketään näkynyt. Ja ping oli yli 200 .
.Kyllä siellä pitäs olla koessi jo pelaamassa, tulkaa kaikki toho hamppu irkkiin.
pigbud kirjoitti:Jep eli nyt on servu kuulemma valmis. 72.165.61.189:27010
Ei ainakaan minulla toiminu. Siis ei pystyny connectaamaan servulle.