nelosella alkaa ihan mielenkiintoiselta vaikuttava sarja
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
- BiuBau tilhi
Re: nelosella alkaa ihan mielenkiintoiselta vaikuttava sarja
Suosittelen lämpimästi kyseistä mustalla huumorilla viritettyä sarjaa.
- Jos tunnet taistelevasi tuulimyllyjä vastaan muista, että kun viimeinen tuulimylly on maassa voit palata kotiin voittajana -
Tulin juuri Pohjois-Amerikasta. Siellä sarjan just alkanut toinen tuotantokausi on saannut valtavasti positiivista huomiota valtavirtamediassa. Jengi tuntuu myös olevan jotenkin helpottunut siitä että voi keskustella arkisesta aiheesta vapautuneesti sen sarjan kautta. Taitaa tällä hetkellä olla myös iTunesin suosituimpia sarjoja. Omastamielestäni ihan jees kevyttä viihdettä.
Eikä se mikään Jorgen Grow Show ole, mutta ei ole tarkoituskaan. Enemmän hartsipitoista sisäpiirihuumoria kaipaavalle on olemassa Trailer Park Boys. Tavallaan The Office, mutta kohteena traileriasukkaiden grow-op yms sähläilyt. Se sarja naurattaa niin että pierettää.
Eikä se mikään Jorgen Grow Show ole, mutta ei ole tarkoituskaan. Enemmän hartsipitoista sisäpiirihuumoria kaipaavalle on olemassa Trailer Park Boys. Tavallaan The Office, mutta kohteena traileriasukkaiden grow-op yms sähläilyt. Se sarja naurattaa niin että pierettää.
Nutka kirjoitti:Tulin juuri Pohjois-Amerikasta. Siellä sarjan just alkanut toinen tuotantokausi on saannut valtavasti positiivista huomiota valtavirtamediassa. Jengi tuntuu myös olevan jotenkin helpottunut siitä että voi keskustella arkisesta aiheesta vapautuneesti sen sarjan kautta. Taitaa tällä hetkellä olla myös iTunesin suosituimpia sarjoja. Omastamielestäni ihan jees kevyttä viihdettä.
Just mietin, että mikäs piru sen sarjan nimi olikaan. Paljon kiitoksia !
- Ahkera Simpanssi
Helpommalla pääsee jos täältä foorumeilta adoptoisi jonkun "noob" kasvattajan ja sen kanssa rupeaisi hyrräämään
Kattelisi ku säätäisi ekan kasvin kanssa, ekat "kusihousuissa" poliisille kiinni ja sitten maistellaan kätten tulosta.. kaikki OIKEASSA ELÄMÄSSÄ
EI TELEVISIOONISTA
Kattelisi ku säätäisi ekan kasvin kanssa, ekat "kusihousuissa" poliisille kiinni ja sitten maistellaan kätten tulosta.. kaikki OIKEASSA ELÄMÄSSÄ
EI TELEVISIOONISTA
dagga kirjoitti:Siis milloin tämä alkaa pyöriä Suomessa? Ei ainakaan Nelosen sivulla ollut asiasta sen tarkempaa infoa.
Ei vissii vielä sulle vastannu mitään? Nelosen sivut sanoo että weeds alkaa 2.10.
http://www.nelonen.fi/sarjat/ulkomaiset.asp
Itse parantaa itsensä itsestään.
Aivan loistava sarja. Olen katsonut tuossa viimevuoden puolella tulleet ja nytten kesälomalla katoin loput ja uudet toisen seasonin jaksot. Ensimmäinen seasoni oli aika rauhallinen ja pohjustava, mutta samalla myös viihdyttävä. Sarjaa kannattaa todellakin seurata sillä toinen seasoni palkitsee ehdottomasti. Kyllä tulee monen ihmisen mielipiteet suomessa muuttumaan kun tuota sarjaa pääsee seuraamaan. hyvä sarja.
Oli hauska nähdä Nelosen mainos, olisikohan ollut Helsingin Sanomissa, jossa oli jonkinlainen ilotulite saanut hampunlehden muodon.
En ole koskaan nähnyt hamppua niin räikeän positiivisesti esitettynä Suomen mediassa. Jei.
En ole koskaan nähnyt hamppua niin räikeän positiivisesti esitettynä Suomen mediassa. Jei.
oioi,kyseinen sarja on kyllä aivan omaa luokkaansa. ei mitään tusinatavaraa,vaan oikeasti myös Hyvä sarja,ei pelkästään sen takia että aiheena on rakas kasvimme.
elä stressaa.
-
Eskimo kirjoitti:Oli hauska nähdä Nelosen mainos, olisikohan ollut Helsingin Sanomissa, jossa oli jonkinlainen ilotulite saanut hampunlehden muodon.
ikävää puhkaista kupla mutta se oli palmu...
it's true... no man is an island.
but if you take a bunch of dead guys and tie 'em together, they make a pretty good raft.
- bug eyed earl
but if you take a bunch of dead guys and tie 'em together, they make a pretty good raft.
- bug eyed earl
mutta siinä vihreän lehden sisällä lukee "weeds" . ainakin ilta sanomissa.
kurkipotku kirjoitti:...
ikävää puhkaista kupla mutta se oli palmu...
No voi lol, puhut jostain eri mainoksesta.
-
katoskatos. sekotin siihen ilotulituksen äsämskabaan jossa mä ainaki jumitin hetken hassua lehteä joka oliki palmu.
joku muu vois olla yhtä tyhmä ku minä niin ois kivempaa.
joku muu vois olla yhtä tyhmä ku minä niin ois kivempaa.
it's true... no man is an island.
- bug eyed earl
- bug eyed earl
tuijottelin jo etukäteen Weedsin kaikki tähän asti tehdyt jaksot ja tykkäsin.
Aluksi oli kyllä epäilevä asenne, et mitähän tämäkin nyt sitten on.. Mutta olikin hyvä juttu
Lisää vastaavia suomen televisioon.
Aluksi oli kyllä epäilevä asenne, et mitähän tämäkin nyt sitten on.. Mutta olikin hyvä juttu
Lisää vastaavia suomen televisioon.
Samoin, s2e5:ttä odotellen. Mielenkiintoista nähdä, että millainen älämölö tuon sarjan tiimoilta nousee. Veikkaisin, että tuon tyyppinen jenkkimössö puree kansaan hyvin, järkipuhetta paremmin. Ehdottomasti pitää laittaa Neloselle kiitosta heti kun ensimmäinen jakso tulee ruudusta ulos.
dagga kirjoitti:Samoin, s2e5:ttä odotellen. Mielenkiintoista nähdä, että millainen älämölö tuon sarjan tiimoilta nousee. Veikkaisin, että tuon tyyppinen jenkkimössö puree kansaan hyvin, järkipuhetta paremmin.
Nyt tokaa tuotantokautta katsoneena, tuntuu jo varmalta että "tästä vielä puhutaan".
Mielenkiinnolla odotan että minkä lähetysajan nelonen tälle arpoo.
- vapaakasvatus
Kova veto kyl neloselta. Hamppu saa hyvää mediaa tästä =) Helvetin hyvä sarja, suosittelen seuraamaan jokaisen jakson !
Noniin sarjaa pukkaa Suomessa ja showtimeltäkin tullut taas uusia jaksoja.
Hyviä jaksoja ollut toisella tuotantokaudella. It´s the milf weed.. no ei viitsi spoilata, mutta olin itse aika tulessa seiska jakson alussa.
Niin.. sarja on saanut sitä jauhantaa aikaa mitä ehkä odottelinki.
Iltasanomien keskustelu - Nelosen Weeds lisää huumemyönteisyyttä
Nelosen weeds keskustelut
Hyviä jaksoja ollut toisella tuotantokaudella. It´s the milf weed.. no ei viitsi spoilata, mutta olin itse aika tulessa seiska jakson alussa.
Niin.. sarja on saanut sitä jauhantaa aikaa mitä ehkä odottelinki.
Iltasanomien keskustelu - Nelosen Weeds lisää huumemyönteisyyttä
Nelosen weeds keskustelut
Kolme kertaa tullut katsottua ja olen ihastunut täysin. Hamppuhan on tuossa nyt kuitenkin vain se sisäänheittäjä. Sillä siis saadaan mielenkiinnosta porukka mukaan ja välillä aika oivaltavaa kyllä lainsäädännöstä ja kaksinaismoralismista. Suurin vahvuus sarjassa on uskomattoman hieno huumori. Loistavaa piikittelyä lähiöelämää ja kiiltokuvapintaa kohtaan. Jos tykkää vaikkapa Jim Carreyn huumorista niin jätä väliin. Oivaltavaa ja erittäin piikikästä tavaraa. Suosittelen lämpimästi tutustumaan.
Itse olen nyt nähnyt Weeds sarjan ensimmäisen tuotantokauden.
Ihan hienosti toteutettu monessakin asiassa, mutta pari asiaa on jäänyt itseäni vaivaamaan.
Se, että hamppua ostetaan välittäjältä (vielä kliseisesti tummaihoisilta) ja sitä diilataan oikein huumeena.
Mietin vain sitä, että vaikka se saattaakin muuttaa joidenkin käsitystä hampusta parempaan suuntaan niin itse ajattelen sen niin, että kotikasvattajan elämää seuraava sarja olisi paljon parempi ja positiivisempi kuin sarja diilaamisesta ampumavälikohtauksineen..
Ihan hienosti toteutettu monessakin asiassa, mutta pari asiaa on jäänyt itseäni vaivaamaan.
Se, että hamppua ostetaan välittäjältä (vielä kliseisesti tummaihoisilta) ja sitä diilataan oikein huumeena.
Mietin vain sitä, että vaikka se saattaakin muuttaa joidenkin käsitystä hampusta parempaan suuntaan niin itse ajattelen sen niin, että kotikasvattajan elämää seuraava sarja olisi paljon parempi ja positiivisempi kuin sarja diilaamisesta ampumavälikohtauksineen..
Poliisi jahtaa puutarhuria
Rastafari kirjoitti:Itse olen nyt nähnyt Weeds sarjan ensimmäisen tuotantokauden.
Amerikassa on vähän eri meininki. Käyttäjien määrään nähden kotikasvattajia lienee todella vähän. Siis suhteessa esim. Suomeen verrattuna. Lainsäädönnölliset eroavaisuudet johtavat siihen, että jos kasvattaa, kannattaa kasvattaa sitten kunnolla. Markkinoita kun riittää.
Eikä tuota sarjaa sillä tarkoituksella ole tehty, että annettaisiin suomalaisille (tai jenkeillekään) positiivinen kuva pössyttelijöistä...
No, tämä nyt ei tarkoita sitten sitä etteikö sellainen homegrowchillailu-sarja voisi olla ihan tyydyttävää seurattavaa. Se ei vain todennäköisesti kiinnostaisi ketään muita kuin asiaan vihkiytyneitä.
Se mikä itseäni häiritsee, on puolen tunnin kesto. Mutta ehkä pidempi ei sitten dramaturgian kannalta olisi niin toimiva, tiedä häntä.
Saa nyt nähdä jaksaako tuota lopultakaan ruveta seuraamaan vai hiipuuko kiinnostus lopulta vain toteavaksi tietoisuudeksi siitä että "tällaistakin tv:stä tulee". Kun en ylipäätään televisiosta juuri perusta.
Palaa sivulle “Politiikka ja media”