Kuva

ruotsalaisurheilijoita epäillään huumerikoksesta

Päihdepolitiikka, tiedotusvälineet, lainsäädäntö
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.

Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
åke pakana
2 tähteä
2 tähteä

ruotsalaisurheilijoita epäillään huumerikoksesta

ViestiKirjoittaja åke pakana » 14.8.2006 16:57

13.8.2006 18:47

useita ruotsalaisia yleisurheilijoita, joukossaan uransa jo lopettaneita sekä Göteborgin EM-kisoissa kilpailleita, jäi kiinni lauantain ja sunnuntain välisenä yönä lievästä huumerikoksesta.

Asiasta kertoivat ruotsalaiset iltapäivälehdet. Epäillyt vietiin poliisiasemalle näytteenottoon.

- Kungportsavenyniltä otettiin kiinni viisi ihmistä epäiltynä huumerikoksesta, kertoi Göteborgin poliisin tiedottaja Dan Hansson uutistoimisto TT:lle.

Iltapäivälehtien mukaan joukkoon kuuluivat EM-Göteborgissa kilpaileva pikajuoksija Patrik Lövgren ja entisistä suuruuksista korkeushyppääjä Patrik Sjöberg ja aituri Sven Nylander. Näistä sekä Lövgren että Nylander vakuuttivat syyttömyyttään lehdille.

- Olen syytön, enkä ole huolissani siitä, että näyte osoittaisi jotain muuta, Lövgren kertoi Aftonbladetille.

- Minua syytetään syyttä, Nylander puolestaan totesi Expressenille.

Ruotsin yleisurheiluliiton edustaja Fredrik Trahn kertoi TT:lle, että Lövgren on ilmoittanut tapauksesta liitolle.

- Hän kertoi olleensa kuulustelussa ja antaneensa näytteen. Tämä on poliisiasia tällä hetkellä, ja näytteiden analysointiin menee muutama viikko. Me keskitymme nyt urheiluun, Trahn totesi.

STT

by the way sjööperghän tunnetaan sauhumiehenä...hän ei edes yritä vakuutella syyttömyyttään.
kui mä vallan vedän pöllit, enne ko mä ruppe kirjottelema tervessi ja muit jaarituksi ?

imeiz

Re: ruotsalaisurheilijoita epäillään huumerikoksesta

ViestiKirjoittaja imeiz » 14.8.2006 18:53

itse luin tuossa jostain satunnaislehdestä grillillä, että pikatesti oli osoittautunut positiiviseksi kaikilla kolmella, ja että kyseessä oli kokaiini.
tek weh yuhself

jakr

Re: ruotsalaisurheilijoita epäillään huumerikoksesta

ViestiKirjoittaja jakr » 14.8.2006 21:01

Sjöberg myöntänyt kokaiinin käytön.

http://www.mtv3.fi/urheilu/mmyleisurhei ... /08/462748

Muistaakseni myös korkeushypyn ME-mies Sotomayor jäi aikoinaan kiinni kokaiinista, liekö pyrkivät entistäkin korkeammalle :wink:

Palaa sivulle “Politiikka ja media”