Kuva

Vuoden 2006 marssin jälkipyykit ja mietteet.

Päihdepolitiikka, tiedotusvälineet, lainsäädäntö
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.

Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
vihreemies

Re: Vuoden 2006 marssin jälkipyykit ja mietteet.

ViestiKirjoittaja vihreemies » 13.5.2006 22:13

reeferass kirjoitti:...

Tyyliin: "hej, olen Martti. Minulla on päihdeongelma, olen käyttänyt kannabista jo 15 vuotta."

Sori, oli vaan pakko lisätä. Täysin offtopic, kävi vaan ajatus mielessä.

Seuraavan päivän lehdet kirjoittavat. "Hamppumarssi kokosi satoja huumeidenkäyttäjiä keskustelurinkiin, asiat puitiin yksityiskohtaisesti ja ongelmiin yritettiin hakea tukea vertaisryhmän avustuksella."

Naapurin tuulipuku tuula tuumaa: "Onpa hyvä että nuo huumenarkkarit saavat kokoontua keskenään ja puhua ongelmistaan..."

Ok, sori. :D

Itse asiassa ei yhtään paha asia tuokaan, jos jollain ongelmaa yrtistä on, niin varmasti monet saman kokeneet osaisivat auttaa.

PuffTheMagicDragon

ViestiKirjoittaja PuffTheMagicDragon » 14.5.2006 23:59

Tuli tässä mieleen hieman palautetta marssista... En tiedä onko tämä paras paikka, mutta kuitenkin...

Lehtisten jaosta siis... Ainakin Turussa se pöytä, missä kaikki paperisilppu oli, oli jemmattu hampuusien keskelle. Siinä aloin sitten istuskellessa pohtimaan, kuinka moni viaton ohikulkija uskaltaa pokkana kävellä jonnekin huumenarkkarien keskelle hakemaan paperia, vaikka tahtoisikin tietää, mitä siinä mainostetaan.

Laittakaa siis kiltit ensi vuonna se pöytä hieman eri paikkaan... ;) Jonnekin kävelytien tms varteen, mistä on helppo ohikulkiessa napata paperi mukaan ja poistua kotiin lueskelemaan.
Nyt noita papereita tuskin sai käsiinsä kukaan muu kuin hampuusit... :?

Tuon lisäksi voisi tietenkin pari rohkeaa kierrellä ympäriinsä jakamassa papereita... Tuonhan voisi tietenkin toteuttaa ihan koska vain, jos vain tarpeeksi rohkeita hampuuseja löytyy. :P Jakavathan nuo uskovaisetkin lappusiaan melkein joka päivä ohikulkijoille, niin miksi ei sitten hampuusitkin... :D

Eipä muuta palautetta tule mieleen... Pääasia nyt kuitenkin, että marssi sujui rauhallisesti... :)

Ces

ViestiKirjoittaja Ces » 15.5.2006 10:35

Noihin lappuihinhan voisi ensi vuonna lisätä jutun tuosta syövänhoidosta suomennettuna.

PuffTheMagicDragon

ViestiKirjoittaja PuffTheMagicDragon » 15.5.2006 17:52

Ces kirjoitti:Noihin lappuihinhan voisi ensi vuonna lisätä jutun tuosta syövänhoidosta suomennettuna.

Voisi toimia....

Jos vain ihmiset uskovat sen tekstin, niin varmaan moni tipahtaa tuoliltaan... :D
Mutta aina kannattaa yrittää.

jazzass

ViestiKirjoittaja jazzass » 15.5.2006 19:31

joo o ...hyvät pileet oli...ens kerta enemmän jouneja vaan kiertämään sinne :guru:

-neon-

ViestiKirjoittaja -neon- » 23.5.2006 12:59

Tampereen hamppumarssille osallistuin parin kaiffarin kaa ekaa kertaa. Tunnelma oli hyvä ja lössiä oli kaiken näköistä mikä oma silmää ilahdutti suuresti mitä ny ne muutamat yyver känniläiset häriköt siel hilluivat, mut elämä on... Marssiessa omaan nenään ganja tuoksui aina väliajoin :P ja alkukankeuden jälkeen huudotkin lähti kulkemaan varsinkin siel sillan alla oli raiku mitä mahtavin :D Surkiitokset vaan kaikille järjestäjille ja ensi vuonna ehdottomasti pyrin pääsemään tapahtumaan uudestaan. Ainut mikä vähän mieltä laski oli se, että kaiffareitten kaa ku välipysäkki puistos seisoskeltiin (mie siin poikien keskel ite siistiti pukeutunut muija) ja joku tuli siiduja jakamaan ni pojil se molemmil puolil pussit anto ja mua ei edes huomioinu vaan jatko vaan matkaa :cry: ennenku kuuli mun hölmistyneen kommentin 'et mitä ihmeen nais syrjintää ku mulle ei jakanu!'. Ihana poitsu kyl sit tuli ja ojenti mullekkin nyssykän :D ja suur kiitokset vaan immeiselle (ekan tänään istutin). Mut mietittyttämään jäi et eiks meit muija viherpeukkui oteta ni tosissaan vai eiks mua huomioitu ku en hipiltä näytä... tai sit se oli vaan sitä mun huonoo mäihää :lol:

viimeinen

ViestiKirjoittaja viimeinen » 23.5.2006 17:14

hahah :) jos sää oot liian normaalin näkönen :yes:

hmm.. paitsi että kyllähän normaalit ihmiset voi kasvattaa hamppua, niinku minäkin :wink:

Ashly

ViestiKirjoittaja Ashly » 23.5.2006 19:47

ilkikurki kirjoitti:Saapa taas ainakin yksi ihminen vettä myllyynsä kirota koko tuttava- ja työkaveripiirilleen kaikenmaailman huumehörhöt. :|

Ei sen kaltaiset ihmiset tarvitse siihen pahan puhumiseen edes todellista syytä. Joten on turha pilata omaa fiilistään antamalla toisten ongelmien tulla omiksi ongelmiksi:)

Edwin

ViestiKirjoittaja Edwin » 25.8.2006 15:53

vildur kirjoitti:Oli kyllä upea Helsingin marssi, lisää porukkaa messiin :) Kiitoksia savujen tarjoajille, musiikkia olisi pitänyt olla kauemmin ja kenties myös muutenkin tuohon audiopuoleen tulisi hieman painostaa. Se nimittäin helpottaa kuuntelua -->kiinnostusta! Ens vuonna uusiksi!! (kenties valitettavasti? Kun sitä lakia nyt kumminkin saa vääntää vielä pitkään.) :D hih.

On helppo olla samaamieltä tuosta audiopuolesta, olenhan vanha hifisti, ja myös se äijä, joka saundit "tyhjästä" pieraisee jokavuosi paikalle.

Niin mielelläni kun järjestäisinkin kunnon festari setupin, ei se ole mahdollista pelkillä kotivahvistimilla, sekä kotikäyttöön tarkoitetuista kajareista kerätyllä PA-varustuksella.

Heti kun nokia tai fortum tai mikähyvänsä kyllin vakavarainen sponsori ilmoittautuu, avoimen maksusitoumuksen keralla, tilaan eastwayn kyhäämään lavat ja ja muut tilpehöörit, sekä ohjematoimiston hoitamaan niitä bändejä.

Olisiko Lordi kova, vai pitäisikö sittenkin ottaa vaan se Pink Floyd. :think:

franckk
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja franckk » 26.8.2006 3:11

Edwin kirjoitti:Olisiko Lordi kova, vai pitäisikö sittenkin ottaa vaan se Pink Floyd.

Mitä jos hamppuforumin bändi(läise)t pitäis pienen keikan? Tietysti jonkun pitää kuunnella kaikkien bändien biisejä jotenkin ettei nyt ihan paskoja pääse lavalle. Onhan täällä kumminkin varmasti useampi sata muusikkoa rekisteröityneenä... Täälläpäin olisi varmasti yksi poppoo joka voisi soittaa muutaman menevän biisin.
Jos mä oon rikollinen, kuka on uhri?

Edwin

ViestiKirjoittaja Edwin » 26.8.2006 11:47

franckk kirjoitti:...

Mitä jos hamppuforumin bändi(läise)t pitäis pienen keikan? Tietysti jonkun pitää kuunnella kaikkien bändien biisejä jotenkin ettei nyt ihan paskoja pääse lavalle. Onhan täällä kumminkin varmasti useampi sata muusikkoa rekisteröityneenä... Täälläpäin olisi varmasti yksi poppoo joka voisi soittaa muutaman menevän biisin.

Ei paha idea, vastaanotan mielelläni demoja kevääseen asti.
Materiaali vain rompulle, ja yhdistyksen osoitteeseen. Sorvaajankatu 9 A, 00880 Helsinki

PS.
Koskee luonnollisesti Helsingin marssin ohessa tapahtuvaa toimintaa ajatellen, osoitteen lisäksi vastaanottajaksi SKY.

Tm3

ViestiKirjoittaja Tm3 » 26.8.2006 13:59

Minä olen sen Pink Floydin kannalla.

Palaa sivulle “Politiikka ja media”