![](images/smiles/icon_smile.gif)
Amsterdam, sienet ja blossi.
Alueen säännöt
Matkailu
Matkailuosio on tarkoitettu hampuusien matkailukeskustelulle.
Täällä voit jakaa kokemuksia mm. kannabistilanteesta eri maissa ja matkavinkkejä.
Muistathan kuitenkin noudattaa Hamppuforumin sääntöjä!
Huom.! Tarkastathan ennen uuden ketjun tekoa, ettei kyseisestä kohteesta tai aiheesta ole jo olemassa ketjua!
Matkailu
Matkailuosio on tarkoitettu hampuusien matkailukeskustelulle.
Täällä voit jakaa kokemuksia mm. kannabistilanteesta eri maissa ja matkavinkkejä.
Muistathan kuitenkin noudattaa Hamppuforumin sääntöjä!
Huom.! Tarkastathan ennen uuden ketjun tekoa, ettei kyseisestä kohteesta tai aiheesta ole jo olemassa ketjua!
Se on makuasia
LSD vs. Psilosybiini-sienet on ihan makuasia. Siitä on turha väitellä. Se onko jossain sienessä myrkkyjä vai ei on sopivampi väittelyn aihe. Vaikkei kukaan mitään myrkkyjä ole niistä koskaan löytänytkään... ![](images/smiles/icon_smile.gif)
![](images/smiles/icon_smile.gif)
Laiton vs. laillinen addiktio
ImYourPusher: "Mun mielestä kaikki herskan haitat johtuvat siitä että parin käyttökerran jälkeen sitä tekee mieli loppuelämän ajan."
Mistä lähtien addiktio itsessään on ollut ongelma? Ongelmat syntyvät siinä vaiheessa, kun addiktiota aiheuttava aine x on saatavilla vaikeasti, kalliilla hinnalla ja vaihtelevan puhtaasti... Monet nistit ovat pystyneet palaamaan työelämään päästyään ilmaisen heroiinijakelun tai korvaushoidon piiriin, puhumattakaan niistä noiden elämänlaatu ja tilanne ovat muilla tavoin nousseet noin miljoona prosenttia verrattuna katukaman käyttöön. Tietysti jos aina hakee sitä maksimaalista nostetta, niin eipä tuo nyt niin hyvää tee vaikkapa aivokemialle, mutta pointti kuitenkin on se, että LÄHES KAIKKI heroiinin haittavaikutukset johtuvat aineen laittomuudesta. Päihdepuritaanisten signaalien antaminen näyttää olevan tässä yhteiskunnassa itseisarvo ihmisten elämien kustannuksella. Ja vaikka nistit saisivatkin vain sitä mitä ovat tilanneet, niin maksajiksi (sekä rahallisiksi että "henkisiksi") joutuvat kuitenkin lopulta aivan tavalliset ihmiset.
Sitä paitsi eipä tuo heroiini nyt ihan parista kerrasta loppuelämäksi koukuta... Opiaateista tulee nimittäin aloittelijalle hyvin helposti helvetin paha olo. Ja mopoakin annetaan vuosittain aika monelle leikkauspotilaalle... mikseivät ne hakeudu heti seuraavalla viikolla uuteen leikkaukseen tai ala ryöstellä apteekkeja fiksien toivossa?
EDIT: Tarkoitus ei tietenkään ole rohkaista ketään kokeilemaan/käyttämään heroiinia tai muitakaan opiaatteja. Päinvastoin kehotan välttämään moisia.
Edited by: Khr at: 2/27/02 2:55:38 am
Mistä lähtien addiktio itsessään on ollut ongelma? Ongelmat syntyvät siinä vaiheessa, kun addiktiota aiheuttava aine x on saatavilla vaikeasti, kalliilla hinnalla ja vaihtelevan puhtaasti... Monet nistit ovat pystyneet palaamaan työelämään päästyään ilmaisen heroiinijakelun tai korvaushoidon piiriin, puhumattakaan niistä noiden elämänlaatu ja tilanne ovat muilla tavoin nousseet noin miljoona prosenttia verrattuna katukaman käyttöön. Tietysti jos aina hakee sitä maksimaalista nostetta, niin eipä tuo nyt niin hyvää tee vaikkapa aivokemialle, mutta pointti kuitenkin on se, että LÄHES KAIKKI heroiinin haittavaikutukset johtuvat aineen laittomuudesta. Päihdepuritaanisten signaalien antaminen näyttää olevan tässä yhteiskunnassa itseisarvo ihmisten elämien kustannuksella. Ja vaikka nistit saisivatkin vain sitä mitä ovat tilanneet, niin maksajiksi (sekä rahallisiksi että "henkisiksi") joutuvat kuitenkin lopulta aivan tavalliset ihmiset.
Sitä paitsi eipä tuo heroiini nyt ihan parista kerrasta loppuelämäksi koukuta... Opiaateista tulee nimittäin aloittelijalle hyvin helposti helvetin paha olo. Ja mopoakin annetaan vuosittain aika monelle leikkauspotilaalle... mikseivät ne hakeudu heti seuraavalla viikolla uuteen leikkaukseen tai ala ryöstellä apteekkeja fiksien toivossa?
EDIT: Tarkoitus ei tietenkään ole rohkaista ketään kokeilemaan/käyttämään heroiinia tai muitakaan opiaatteja. Päinvastoin kehotan välttämään moisia.
Edited by: Khr at: 2/27/02 2:55:38 am
-
re
Mä en ole itse henkilökohtaisesti ollut pitkässä polle putkessa, joten vaikea aihe mulle sinänsä, mutta mitä olen tovereideni kanssa keskustellut, niin useimpien mielestä heidän pelastus on ollut se että herskaa on jahdattu poliisin toimesta ihan täysillä, ja kallis hinta ja paska laatu on ollut loppujen lopuksi se asia mikä on saanut ihmiset vaihtamaan vähemmän vahingollisiin kemikaaleihin. Pahin skenaario kaikkien mielestä olisi ollut se että sitä olisi saanut ilmaiseksi.
Re: Amsterdam, sienet ja blossi.
Tosi vanha topic, eikä varsinaisesti nää koko sieni jutut kuulu tälle foorumille, mutta voiko kukaan heittää linkkiä sinne suomalaiselle taikasieni foorumille, kun se on kadonnu johki mun suosikeista! ![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
kyllä taas sellainen kasa foorumille kuulumatonta tekstiä nousi haudoista, että roskiin voisi varmaan koko topicin pistää. ![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Re: Maustesalvia
Andy The King kirjoitti:Juu, tottakai sitä voi polttaa.. Mut ei siitä kyllä mitään hyötyä saa. Tai ainakaan sellaista hyötyä mitä toivot. Eli ei mene sekaisin.. Näin olen ainakin ymmärtänyt. Korjatkaa jos olen väärässä.
et ole väärässä vaan oikeassa. Vaikka polttais kilon nii ei tuu ku keuhkot kipeeks...mutta kun polttaa kunnon 10x salviaa, niin sitten onkin oksat pois, vaan ei siitä sen enempää, tämähän on hamppufoorumi...[/b]
"Kaikki väittävät, että en välitä mistään...mutta antaa väittää vaan, en minä siitä välitä"
- smoke420joints
50 tattia on aikaas suuri annos semilancenteaa :P
Kiva ketju, mutta eipä taida sopia nykyiseen forumin tyyliin oikein sopia..
Pot Head kirjoitti:Tosi vanha topic, eikä varsinaisesti nää koko sieni jutut kuulu tälle foorumille, mutta voiko kukaan heittää linkkiä sinne suomalaiselle taikasieni foorumille, kun se on kadonnu johki mun suosikeista!
www.google.com
Pitäisikö silti olla provosoimatta ketään mihinkään?
Viimeksi muokannut 2Luvers, 17.6.2005 6:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2Luvers kirjoitti:Mielenkiintoisia trippikertomuksia, mutta pitäisikö silti olla rohkaisematta näitä foorumin alle 18v lukijoita sienien syömiseen?
Tällä foorumilla ei ole alle 18v lukijoita. Mutta pitäisikö silti olla rohkaisematta ketä tahansa foorumin lukijaa sienien syömiseen?
![Ajattelee :think:](./images/smilies/thinking.gif)
Tm3 kirjoitti:2Luvers kirjoitti:Mielenkiintoisia trippikertomuksia, mutta pitäisikö silti olla rohkaisematta näitä foorumin alle 18v lukijoita sienien syömiseen?
Tällä foorumilla ei ole alle 18v lukijoita. Mutta pitäisikö silti olla rohkaisematta ketä tahansa foorumin lukijaa sienien syömiseen?
Pitäisi olla rohkaisematta ketään tekemästä yhtään mitään. Kenenkään ei pitäisi kokeilla mitään päihteitä ennen kuin on saanut riittävät ja oikeat tiedot ja varoitukset aiheesta ja ymmärtänyt mistä siinä on kyse. Sillä vaikkei nämä miedotkaan (pilvi,sienet,psini, yms.) päihteet olekaan tappavia, niin ei ne silti ole täysin vaarattomiakaan. Kaikilla on vaaransa ja yleensä näiden kanssa ne vaarat tulevat vasta kun kerralla nautittu määrä on iso tai jatkuva.
Sienet ja vastaavat psykedeelit on mielenkiintoisia ja hauskoja niille, jotka pitävät siitä etteivät pysty kontrolloimaan omia ajatuksiaan ja ymmärtävät että kyseinen olotila johtuu siitä päihteestä, tuolloin ei pääse pimahtamaan.
Pilvi sopii myös edellämainituille, mutta iso osa pilvestä jollakin tavalla pitävistä ei välttämättä pidä psykedeeleistä.
Toisille taas ei sovi mikään päihde ja he nauttivat elämästään ilman päihteitä. Kaikille on se "juttu" olemassa ja sen löytämistä ei kannata kiirehtiä.
Älä valehtele, niin sinun täytyy muistaa vähemmän.
http://www.suomenkannabisyhdistys.org/
http://tusky.fi/yhdistys
https://www.youtube.com/watch?v=EFN125H21mo
Kuvia kasveista:
viewtopic.php?p=363253#363253
http://www.suomenkannabisyhdistys.org/
http://tusky.fi/yhdistys
https://www.youtube.com/watch?v=EFN125H21mo
Kuvia kasveista:
viewtopic.php?p=363253#363253
torg kirjoitti:Pot Head kirjoitti:Tosi vanha topic, eikä varsinaisesti nää koko sieni jutut kuulu tälle foorumille, mutta voiko kukaan heittää linkkiä sinne suomalaiselle taikasieni foorumille, kun se on kadonnu johki mun suosikeista!
www.google.com
Eipä löytyny googlella, mutta sain sen linkin jo privaan joltain ystävälliseltä foorumilaiselta!
ARGH!!
Kirjoitin pitkän postin tästä aiheesta, vaan painoimpa hiiren back nappia ja kaikki hävisi
Se sisälsi aikalailla sen tiedon, että tässä topicissa vaikuttaisi olevan melkolailla mututietoa.
Sen voisin kirjoittaa että semit on helppo erottaa jos osaa, mutta sieltä luonnosta poimittaessa se ei niin helppoa olekkaan. Varsinkaan ensikertalaiselle. Ja se samannäköinen sieni on hyvin myrkyllinen.
(että siitä vaan teinit popsiin, toivottavasti kukaan aikuinen veronmaksaja ei ole niin hullu että syö ilman 100% varmuutta)
Psilosybiinin vaikutus on hyvin yksilöllistä ja riippuvaista paikasta, joten annostelua on etukäteen mahdotonta sanoa, toisille gramma cubensiksia antaa hurjat visuaalit ja olot, itselleni taas ei mitään kummoista tapahdu alle 1.5grm määrillä.
Itse viimeksi semejä syödessäni taisin syödä peräti 30kpl, ensin 20 sitten myöhemmin 10 lisää ja vaikutus oli vahva. Eli ei kun kokeilemaan 60..
(itse en ajatellut enää syödä semejä, liikaa riskejä. Parempi pitäytyä terraariosta poimituissa cubeissa)
Cubet taas ovat miedompia kuin semit ja erittäin helppoja kasvattaa.
Psilosybiini rasittaa munuaisia hajotessaan, joten se ei koskaan ole täysin vaaratonta. Tähän johtopäätökseen voitte tulla kaikki kun tarpeeksi asiaan perehdytte. Eihän se pari kertaa vuodessa yleensä ole haitaksi vaan mistä tiedät onko oma elimistösi herkempi kuin muitten?
Myös sienien ja alalajejen välillä on isoja eroja siihennähden miten ne rasittavat munuaisia.
hohhoijaa
Niin ja mitä jos adminit poistaisivat raasti kaikki muita päihteitä näinkin laajasti käsittelevät postit, tälläiset viestiketjut ovat selkeää takapakkia sky:lle ja hamppu.net:lle. Varmaan jokainen nämä viestit luettuaan huomaa miten löyhästi tässä ketjussa suhtaudutaan muihin huumausaineisiin, kuten happoon (lsd). Sehän se vasta on vaaratonta.. en itsekkään tiedä kuin yhden kaverin joka on edelleen lsd tripillä, kai sillä kohta tulee jo vuosi täyteen, kyllä meinaan on kestoonsa nähen halpaa tavaraa.
Miettikääpä minkälaisen kuvan tästä viestistä saa ensikertalainen foorumilla tai jonkun vanhemmat jotka ovat saaneet tietää heidän 30v lapsukaisensa käyttävän kannabista. Tämä on selkeintä porttiteorian TUKEMISTA mitä olen koskaan tällä foorumilla nähnyt.
On aivan älytöntä nähdä viestejä missä sienien ja lsd sanotaan olevan vaarattomia, koska foorumi ja hamppu.net sekä sky koittavat takoa samaa asiaa hampusta ihmisten kaaliin. Kun samassa "mediassa" väitetään tälläistä se vie pohjan oikealta asialta. Edes kannabis ei ole vaaratonta saati terveellistä, vaikka se onkin alkoholia vaarattomampaa ja haitattomampaa oraalisesti nautittuna.
Kaikenlaista
Ps. Kyllä olen itse syönyt ja tulen syömään cubeja, en ole oikea ihminen moralisoimaan. Mutta pois täältä tälläiset, kun ei kuulu ei kuulu. Jos ei teksti ole vakuuttavaa eikä miellytä ja olet erimieltä whineä minkä jaksat, toivottavasti tämä teksti toi järkeä edes jonkun muun kuin sinun päähäsi. Turha laittaa privaa tähän asiaan liittyen, en vastaa.
Kirjoitin pitkän postin tästä aiheesta, vaan painoimpa hiiren back nappia ja kaikki hävisi
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Se sisälsi aikalailla sen tiedon, että tässä topicissa vaikuttaisi olevan melkolailla mututietoa.
Sen voisin kirjoittaa että semit on helppo erottaa jos osaa, mutta sieltä luonnosta poimittaessa se ei niin helppoa olekkaan. Varsinkaan ensikertalaiselle. Ja se samannäköinen sieni on hyvin myrkyllinen.
(että siitä vaan teinit popsiin, toivottavasti kukaan aikuinen veronmaksaja ei ole niin hullu että syö ilman 100% varmuutta)
Psilosybiinin vaikutus on hyvin yksilöllistä ja riippuvaista paikasta, joten annostelua on etukäteen mahdotonta sanoa, toisille gramma cubensiksia antaa hurjat visuaalit ja olot, itselleni taas ei mitään kummoista tapahdu alle 1.5grm määrillä.
Itse viimeksi semejä syödessäni taisin syödä peräti 30kpl, ensin 20 sitten myöhemmin 10 lisää ja vaikutus oli vahva. Eli ei kun kokeilemaan 60..
(itse en ajatellut enää syödä semejä, liikaa riskejä. Parempi pitäytyä terraariosta poimituissa cubeissa)
Cubet taas ovat miedompia kuin semit ja erittäin helppoja kasvattaa.
Psilosybiini rasittaa munuaisia hajotessaan, joten se ei koskaan ole täysin vaaratonta. Tähän johtopäätökseen voitte tulla kaikki kun tarpeeksi asiaan perehdytte. Eihän se pari kertaa vuodessa yleensä ole haitaksi vaan mistä tiedät onko oma elimistösi herkempi kuin muitten?
Myös sienien ja alalajejen välillä on isoja eroja siihennähden miten ne rasittavat munuaisia.
hohhoijaa
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Niin ja mitä jos adminit poistaisivat raasti kaikki muita päihteitä näinkin laajasti käsittelevät postit, tälläiset viestiketjut ovat selkeää takapakkia sky:lle ja hamppu.net:lle. Varmaan jokainen nämä viestit luettuaan huomaa miten löyhästi tässä ketjussa suhtaudutaan muihin huumausaineisiin, kuten happoon (lsd). Sehän se vasta on vaaratonta.. en itsekkään tiedä kuin yhden kaverin joka on edelleen lsd tripillä, kai sillä kohta tulee jo vuosi täyteen, kyllä meinaan on kestoonsa nähen halpaa tavaraa.
Miettikääpä minkälaisen kuvan tästä viestistä saa ensikertalainen foorumilla tai jonkun vanhemmat jotka ovat saaneet tietää heidän 30v lapsukaisensa käyttävän kannabista. Tämä on selkeintä porttiteorian TUKEMISTA mitä olen koskaan tällä foorumilla nähnyt.
On aivan älytöntä nähdä viestejä missä sienien ja lsd sanotaan olevan vaarattomia, koska foorumi ja hamppu.net sekä sky koittavat takoa samaa asiaa hampusta ihmisten kaaliin. Kun samassa "mediassa" väitetään tälläistä se vie pohjan oikealta asialta. Edes kannabis ei ole vaaratonta saati terveellistä, vaikka se onkin alkoholia vaarattomampaa ja haitattomampaa oraalisesti nautittuna.
Kaikenlaista
![Ei näin :eiei:](./images/smilies/shakehead.gif)
Ps. Kyllä olen itse syönyt ja tulen syömään cubeja, en ole oikea ihminen moralisoimaan. Mutta pois täältä tälläiset, kun ei kuulu ei kuulu. Jos ei teksti ole vakuuttavaa eikä miellytä ja olet erimieltä whineä minkä jaksat, toivottavasti tämä teksti toi järkeä edes jonkun muun kuin sinun päähäsi. Turha laittaa privaa tähän asiaan liittyen, en vastaa.
Oi! Kaunis näky, piipussa on täky. Vettä riittää, saan siitä tuplavesisuodatusta kiittää.
Savuna suuhun, mieli puuhun. Mieli on soma, sen tuottaa oma.
Ps. Kyseessä oli kuituhamppu![Conspiracy :foil:](./images/smilies/icon_foil.gif)
Savuna suuhun, mieli puuhun. Mieli on soma, sen tuottaa oma.
Ps. Kyseessä oli kuituhamppu
![Conspiracy :foil:](./images/smilies/icon_foil.gif)
Re: sienten tunnistus
Arno kirjoitti:Suippumyrkkyseitikki:
www.fr.tentelemed.com/Par...SPECIO.GIF
Seitikki kasvaa kuitenkin ihan eri paikoissa kuin silokki ja jotain alun kasvuvaihetta lukuun ottamatta todella eri näköinen kuin silokki. Luulisi että aika vaikea sitä on sekoittaa silokkiin
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
ja toinen asia, että 2500e päihteisiin viikolle varattu damiin? Mitä kummaa. Mä olen miettinyt josko lähtisin damiin semmoisella 200e budjetilla
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Puhuttiin luultavasti markoista.
Ne viisastenkivet on muuten miedoimpia sieniä mitä siellä myydään
Söin viimeksi kolme vuorokautta 24/7 ja niitä havaijilaisia, trippailu on trippailua ja yhtään valmista jointtia en kehota ketään ostamaan.
Ja ei ne Philosophers stonet mitään suippomadonlakkeja TODELLAKAAN ole eli sitä semilanceataa....tuntuu että on aika hakoteillä ihmiset vielä näitten kanssa...
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Söin viimeksi kolme vuorokautta 24/7 ja niitä havaijilaisia, trippailu on trippailua ja yhtään valmista jointtia en kehota ketään ostamaan.
Ja ei ne Philosophers stonet mitään suippomadonlakkeja TODELLAKAAN ole eli sitä semilanceataa....tuntuu että on aika hakoteillä ihmiset vielä näitten kanssa...
Nova kirjoitti:Ne viisastenkivet on muuten miedoimpia sieniä mitä siellä myydään
kuivia copelandiota vaan kaksi päkkiä niin alkaa totuus hämärtyä., hieman sivusta löytää kuiviakin vaika ovat kiellettyjä kuulemma, kunhan ei mene pahimpiin turistirysiin