ilkikurki kirjoitti:Valitettava tapaus tuo keski-ikäinen mies helsingissä.
Vanha sanonta kertoo että paha kello kantaa aina kauimmas.
Poliisi itseasiassa toimi hampun vapauttamista vastaan kun kirjoitti tuon sakon. Saapa taas ainakin yksi ihminen vettä myllyynsä kirota koko tuttava- ja työkaveripiirilleen kaikenmaailman huumehörhöt. :|
Höpö höpö. Ei nyt ylireagoida.
Dub: Olin ilmeisesti sitten semmoisessa kohdassa jossa noita kaljasieppoja oli vähän joka puolella, sillä oli niitä enemmän kuin tusina. Kännisiä ehkä sen tusinan verran, mutta pulloja oli kyllä huomattavasti useammalla. Muuten tilaisuus olisi ollut ihan sympaattinen.
Koska asun Helsingin keskustassa mun mitta kaljoittelujengeihin on jo muutenkin täysi. Joka viikonlopun jälkeen on kadullamme rikkonaisia pulloja ja talonseinät kustu. Lapset ovat kauhuissaan aina jos joutuu kulkemaan keskustan läpi klo 22 - . Koin että osallistuin hamppumarssille myös tavallaan vastalauseeksi tälle pellossa elämiselle ja julkiselle meuhkaamiseksi jota on alettu pitämään jonkinlaisena itsestään selvänä yksilönoikeutena. Siksi olen ehkä erityisen pettynyt.
Koen myös asian poliittisesti hyvin tärkeänä. Tiedän että olemme oikeassa. Olen "heräämiseni" jälkeen lukenut lukuisia kirjoja, keskustellut maanviljelijöiden, raaka-ainetuottajien, lääkäreiden, neuropsykiatrien, psykiatrien, Stakesin tutkijoiden, hovioikeuden tuomareitten yms asiantuntijoiden kanssa asiasta ja asia on aika helvetin harvinaisen selvä. Olemme niin tieteellisesti kuin moraalisesti oikeassa ja tukea on periaatteessa paljon, mutta sitä ei heru jollekin remujengille. Enkä tarkoita nyt välttämättä osallistuvan yksilön ulkonäöllisiä aspekteja.