Hamppumarssi on la 6.5.2006
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Re: Hamppumarssi on la 6.5.2006
Mistäs päin Hämeenpuistoa Tampereen marssi lähtee liikenteeseen? Mukaan ajattelin tulla ensimmäistä kertaa.
- PilliPiipari
Älähän kurki kuumota turhia varsinkaan kun et itse marssimaan ole tulossa...
Olen varma että poliiseja riittää tarvittaviin turvatoimiin ja homma pelaa edellisvuosien tapaan rauhallisissa merkeissä.
...Tänään se sitten tapahtuu
Helsinki here I come...Lallallalaa...Helsinki here I come!

Olen varma että poliiseja riittää tarvittaviin turvatoimiin ja homma pelaa edellisvuosien tapaan rauhallisissa merkeissä.
...Tänään se sitten tapahtuu

Helsinki here I come...Lallallalaa...Helsinki here I come!

Helsinki here I come myös!!!
Yhdeksältä olisi tarkoitus lähteä ajamaan lpr-helsinki. Marssimaan hampun puolesta!!! Eli nyt nukkumaan.
Nimim. Ruskea huivi ja mustat vaatteet, PITÄÄ tulla repimään hihasta!!!
khihh!!! 

Yhdeksältä olisi tarkoitus lähteä ajamaan lpr-helsinki. Marssimaan hampun puolesta!!! Eli nyt nukkumaan.

Nimim. Ruskea huivi ja mustat vaatteet, PITÄÄ tulla repimään hihasta!!!

G-Shiva kirjoitti:Helsinki here I come myös!!!![]()
Yhdeksältä olisi tarkoitus lähteä ajamaan lpr-helsinki...
Loisto homma, että porukka jaksaa vaivautua näinkin pitkän matkan päästä. Ne kaupunkilaiset, joiden omassa kaupungissa järjestetään oma marssi, ja jäävät kotiin makaamaan, koska pitäisi ajaa 10 min metrolla/bussilla/ratikalla kuuluisi hävetä.
Tarkoitan juuri sinua!

"Vastaan kaikkiin esittämiinne kysymyksiin ei."
-- Ulla-Maj Wideroos, rkp.
-- Ulla-Maj Wideroos, rkp.
Makasiinit ja hamppumarssi.
Hamppumarssia ei todellakaan peruta.
Olen henkilökohtaisessa vastuussa siitä, että kaikki menee oikein.
Asioista on keskusteltu hyvässä yhteisymmärryksessä poliisin kanssa.
Makasiinien tapahtumilla ei ole mitään tekemistä Suomen Kannabis Yhdistyksen kanssa.
Hamppumarssi todellakin tullaan pitämään, ja mikäli joitakin "tunnettuja ääriaineksia" siis ihmisiä jotka ovat haitaksi, tulee paikalle, on heitä varten omat varotoimet olemassa, ja niitä käytetään.
Edelleenkin, Hamppumarssi on oma itsenäinen tapahtumansa, eikä kuokkavieraita tulla hyväksymään. (henkilöt omine tavoitteineen sekä siihen liittyvine toimineen.)
Mikäli Hamppumarssia aiotaan käytttää hyväksi, muiden kuin alkuperäisten tavoitteiden toteuttamiseksi, siihen tullaan puuttumaan. (Muu toiminta kuin hamppumarssiin luontaisesti kuuluu.)
Suomen Kannabis Yhdistys ei hyväksy tyhmyyttä,ilkivaltaa tai laittomuuksia yleensäkään asianhoidossa millään tasolla, saati sitten mielenosoituksessaan, kyseessä on täysin laillinen mielenosoitus.
Toivon runsasta osaanottoa, mutta järkevää tapaa toimia yhteisen asian puolesta.
Edwin
-SKY-/Varapuheenjohtaja.
Olen henkilökohtaisessa vastuussa siitä, että kaikki menee oikein.
Asioista on keskusteltu hyvässä yhteisymmärryksessä poliisin kanssa.
Makasiinien tapahtumilla ei ole mitään tekemistä Suomen Kannabis Yhdistyksen kanssa.
Hamppumarssi todellakin tullaan pitämään, ja mikäli joitakin "tunnettuja ääriaineksia" siis ihmisiä jotka ovat haitaksi, tulee paikalle, on heitä varten omat varotoimet olemassa, ja niitä käytetään.
Edelleenkin, Hamppumarssi on oma itsenäinen tapahtumansa, eikä kuokkavieraita tulla hyväksymään. (henkilöt omine tavoitteineen sekä siihen liittyvine toimineen.)
Mikäli Hamppumarssia aiotaan käytttää hyväksi, muiden kuin alkuperäisten tavoitteiden toteuttamiseksi, siihen tullaan puuttumaan. (Muu toiminta kuin hamppumarssiin luontaisesti kuuluu.)
Suomen Kannabis Yhdistys ei hyväksy tyhmyyttä,ilkivaltaa tai laittomuuksia yleensäkään asianhoidossa millään tasolla, saati sitten mielenosoituksessaan, kyseessä on täysin laillinen mielenosoitus.
Toivon runsasta osaanottoa, mutta järkevää tapaa toimia yhteisen asian puolesta.
Edwin
-SKY-/Varapuheenjohtaja.
Ottakaa paljon valokuvia marssista. Ja jos joku kehtaa ottaa video kuvaa ja laittaa nettiin olisi todella hienoa. Olisi hienoa jos jokaisen kaupungin marssista saataisiin paljon kuvia 

Elämästä katoaa se todellinen puoli, jos on sulle kirosana murhe taikka huoli!
- åke pakana
- 2 tähteä
ja vielä viimeisen kerran.
kaljapullot piiloon, (turun sanomien toimittaja himoaa juttua sekakäyttäjistä)
kaljapullot piiloon, (turun sanomien toimittaja himoaa juttua sekakäyttäjistä)
kui mä vallan vedän pöllit, enne ko mä ruppe kirjottelema tervessi ja muit jaarituksi ?
Oulun marssi on nyt saanut muutaman aika ikävähkön takaiskun. Siemenjako näillä näkymin ei tule tapahtumaan, ja Rotuaarin lavakaan ei ole käytössä. Tarkempia tietoja näihin johtaneista tapahtumista saa vaikka minulta yksityisviestillä jos kiinnostaa. Siemenjutusta laitan sitten privaa jutun alunperin järjestäneille että miksi näin, mutta vasta marssin jälkeen, ei kerkeä nyt oikein kun ois muitakin marssiin liittyviä juttuja ihan tarpeeksi mietittävänä.
What did you do there?
Mitenkäs hamppumarssi tampereella mikä se ohjelma nyt oikeen on ja missä ne jatkot on onko ne tosiaan viellä siellä UKK instituutilla ???
-0=WiG=O-
pyty kirjoitti:Oulun marssi on nyt saanut muutaman aika ikävähkön takaiskun. Siemenjako näillä näkymin ei tule tapahtumaan, ja Rotuaarin lavakaan ei ole käytössä. Tarkempia tietoja näihin johtaneista tapahtumista saa vaikka minulta yksityisviestillä jos kiinnostaa. Siemenjutusta laitan sitten privaa jutun alunperin järjestäneille että miksi näin, mutta vasta marssin jälkeen, ei kerkeä nyt oikein kun ois muitakin marssiin liittyviä juttuja ihan tarpeeksi mietittävänä.
Minä ajattelin joitamia siemeniä ottaa jakoon.. toivottavasti löytävät hyvät omistajat

Jumitan, olen siis olemassa.
- dhadgièkdi
- 1 tähti
Vihreidenpantterien sivutkin on jo päivitetty.
En itse pääse mukaan. Harmi.
EDIT: Nyt se on sit varmaanki alkanu..
En itse pääse mukaan. Harmi.
EDIT: Nyt se on sit varmaanki alkanu..
Viimeksi muokannut dhadgièkdi, 6.5.2006 13:10. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kyllä, tässä olisi tarkoitus kohta lähteä marssimaan. Voi olla, että en ehdi ihan klo 14:00, mutta enköhän mä saa parinkymmenen minuutin myöhästymisellä porukan vielä kiinni. Siiskun tää Helsingin hamppumarssi lähtee sieltä puistosta, niin suuntaako se siitä Mannerheimintietä pitkin keskustaan päin?
Edit. niin, olisiko siellä mahdollisuus saada muutamaa siementä joltain, koska itse ole vähän pulassa niiden suhteen ja onhan jo toukokuu?

Edit. niin, olisiko siellä mahdollisuus saada muutamaa siementä joltain, koska itse ole vähän pulassa niiden suhteen ja onhan jo toukokuu?
En edes päässyt helsinkiin marssimaan kun kuski on kusipää. :S Juu.. Kännykässä aamulla viesti, että ei se jaksa lähtee ajamaan... ..ttu...
Mut onneksi kotikaupungissa on kuitenkin omakin marssi huomenna. (kuulemma)
Sinne siis edustamaan!
Mut onneksi kotikaupungissa on kuitenkin omakin marssi huomenna. (kuulemma)

Sinne siis edustamaan!

anteeksi... kaikille...
anteeksi...
ja kiitos jälleen kerran kaikille kutka tekivät taas jotain....
hmm...
jonkin näköset bileet pitäis järkkää
mukana olleille ja varsinki näitä aktiiveja pitää kiittää...
Bärgele... kiitos...
*kumartaa*
anteeksi...
ja kiitos jälleen kerran kaikille kutka tekivät taas jotain....
hmm...
jonkin näköset bileet pitäis järkkää
mukana olleille ja varsinki näitä aktiiveja pitää kiittää...
Bärgele... kiitos...
*kumartaa*
En nyt osallistunut marssiin, kun jotkut kuumottivat ettei ala-ikäisiä mukaan marssiin (17v). onkos jossain helsingissäpäin jatkot kenties?
justiinsa takaisin himaan hesan marssilta ja ei ollut ongelmia... kyttiä oli paikalla paljon... ainakin 50 (virkapukuista) poliisi reitin varrella... ois voinut luulla että al-qaida marssii...
Ameeba^ kirjoitti:niit kyttiä kyllä löyty. osa oli viel mellakka-versioo
ikävää provoa virkavallalta. mellakkapoliisin paikallaololla saadaan homma näyttämään ikään kuin tulenaralta.

parazite kirjoitti:justiinsa takaisin himaan hesan marssilta ja ei ollut ongelmia... kyttiä oli paikalla paljon... ainakin 50 (virkapukuista) poliisi reitin varrella... ois voinut luulla että al-qaida marssii...
no huh huh oulussa oli vaan yks maija..

Hö! tuossa vittu o mussiikkia.
http://www.mikseri.net/artists/?id=23287
http://www.mikseri.net/artists/?id=23287
mulla ois muutama kuva hesan marssista, mutta olenhan minä ja ja..nii..
en osaa tunkee niit tänne:D
en osaa tunkee niit tänne:D
Palaa sivulle “Politiikka ja media”