Kun tultiin hotelliin takaisin huomasin että portaat jotka vievät yläkertaan oli oudon vääntyneet ja minulla oli todella vaikeaa kiivetä niitä ylös joten päätin ottaa varman päälle ja kontata. Onneksi kukaan ulkopuolinen ei ollut näkemässä =) Kun vihdoin päästiin huoneeseen joka oli kolmanessa kerroksessa menin sängylle makaamaan ja ajattelin että olisi hyvä idea polttaa blossit jos vaikka tasottais vähän oloa. Samantien kun sytytin jointin ja imaisin ekat savut tuntui että koko huone kääntyi 45 astetta ja pidin kiinni sängystä jotta en putoaisi seinälle. (hämärä selitys mutta en osaa paremminkaan ilmaista..) Vähän ajan kuluttua tunne lakkasi tai unohdin mitä olin tekemässä ja kaikki vaikutti taas melko normaalilta. Makasin selällään sängyllä ja katselin ihmeissäni kattoa.
Verhojen välistä heijastui kattoon punainen viiva. Hetken aikaa katseltuani viiva alkoi liikkua ja kiemurella pitkin kattoa, sitten värejä alkoi tulla kokoajan lisää ja kohta koko katto oli täynnä mitä ihmeellisimpiä värejä jotka muodostivat omituisia kuvioita. Tätä katselin mielestäni melko kauan, mutta sienissä ajantaju hämärtyy todella rankasti joten vaikea sanoa...
Tyttöystäväni ilmoitti jossain vaiheessa että haluaisi lähteä punaisten lyhtyjen alueelle kiertelemään ja tunsin jostain syystä taas olevani kunnossa liikkumaan joten.. muistan vaan miten katsoin huoneessa peiliin ennekuin mentiin ja pupillini olivat niin isot että silmistä näkyi vaan oikeastaan mustaa. Säikähdin itseäni ja laitoin aurinkolasit päälle.
Käveltiin kaupungilla jonkin aikaa ja päätettiin sitten mennä coffee shoppiin blosseille, mikä ei ollut hyvä idea.. Poltettiin puoliksi yksi jointti jonka jälkeen alkoi tajuton huimaus ja sekava olo. Käveltiin ulos ja pysähdyin nojaamaan seinään, sanoin muijalle että mul on huono olo ja heikottaa, muija vaan naureskeli että kyllä se menee ohi ja ilmotti siinä samassa että menee vielä ostamaan muutaman jointin mukaan hotelliin. Jäin siis yksin seisomaan keskelle katua tajuttomassa tokkurassa.
Yhtäkkiä huomasin että kohta lähtee taju ja lähdin hoipertelemaan pitkin katua yrittäen muistaa missä hotelli on (matkaa hotellin ovelle oli noin 200m), kun kävelin katua en saanut selvää mistään, kaikki värit oli hävinnyt ja näin vain valkoista, ihmiset erotin hahmoina mutta en nähnyt mihin ne käveli joten väistelin kaikkea mitä näin. Pääsin ihmeen kaupalla kadun toiseen päähän. Sitten silmissä sumeni ja muistan että tarrauduin kiinni johonkin. Hetken aikaa olin ilmeisesti tajuton ja havahduin siihen että tuntui siltä kun joku hakkaisi päätäni jollain metallisella esineellä. Tunsin mieletöntä kipua, yritin nousta ylös ja silloin tajusin että hakkaan itse päätäni metalliseen kaiteeseen. Hämmenys oli vielä suurempi kun yhtäkkiä joku nappasi rinnuksista kiinni ja sanoi "don´t do this here, go away!!". Yritin selittää että hotellini oli kulman takana ja että minulla oli huono olo, tätä jonkin aikaa selitettyäni huomasin puhuvani kadulle ja että mies joka minua oli retuuttanut seisoi itseasiassa selkäni takana. Yhtäkkiä kaikki oli taas vesiselvää, näin kaiken tarkasti, huono olo hävisi. Mumisin miehelle jotain ja kävelin n. 50m päässä olevalle hotellin ovelle ja istuin portaille odottelemaan tyttöystävääni ja selvittelemään mitä oikein tapahtui. Loppuviikko meni sitten rauhallisemmissa merkeissä, polteltiin vaan jonkun verran. Sairas reissu ylipäätään. Onneksi rahat ei riittänyt meskaliiniin...
![](images/smiles/icon_wink.gif)