Tuleva oikeistopoliitikko iskee jälleen!
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
-
Re: Tuleva oikeistopoliitikko iskee jälleen!
Voi helvetti ihmiset.
"Sarkasmi"
Ei kukaan kirjoita tuollaista tosissaan.
Tämä tuntuu vain olevan uusi tapa lähestyä tuulipukukansaa. Ja kosiskella heitä hamppumyönteisiksi.
Mutta en tiedä onko se paras keino, kun hamppukansakaan ei sitä tunnu ymmärtävän :/
"Sarkasmi"
Ei kukaan kirjoita tuollaista tosissaan.
Tämä tuntuu vain olevan uusi tapa lähestyä tuulipukukansaa. Ja kosiskella heitä hamppumyönteisiksi.
Mutta en tiedä onko se paras keino, kun hamppukansakaan ei sitä tunnu ymmärtävän :/
Viimeksi muokannut Tarhapöllö, 8.11.2005 19:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Weedmastarag
Spectah kirjoitti:looool weed ei tajunnu mikä tos oli juju
ehkä mut mun käsitys:
laianaus siel muute:
-Pysyvät aivovauriot etenkin jatkuvassa ja suurilla annoksilla (kohtuukäyttäjätkin ottavat aivotoiminnan suhteen takapakkia joka käyttökerralla). pysyvät?
- Maksavauriot, munuaisvauriot tuskin?
- Suolistosairaudet, mahahaava, suoliston mikrobiston tuhoutuminen ja ruuansulatusongelmat hmph
![Ajattelee :think:](./images/smilies/thinking.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
- Yleiskunnon laskeminen ehkä
- Psykoosit (Suomessa noin 2000kpl vuosittain) ?
- Merkittävä tekijä jopa kymmenissätuhansissa mielenterveysongelmissa NYT EN USKO
- 70% suomalaisesta väkivallasta tehdään kannabispäissään paskat, alkoholi on väkivalta paska numero 1
- Lukematon määrä perheongelmia kannabiksen takia ehkä kerran vuodessa kissa koskee kuumaan lamppuun
- Arviolta 80 miljoonaa menetettyä henkilötyötuntia vuosittain no mitä helvettiä?
- Yhteiskunnallinen ongelma suurena rasituksena terveydenhuollolle ja sosiaalihuollolle. tuskimpa vain
"vastasin"/ kerroin mielipiteeni vihreää tekstiä käyttäen.
kaikki ei ole aivan varmaa.
sori jos tää on looooooooool
mua vaa vituttaa nii vitusti
![Kyllä :yes:](./images/smilies/yes.gif)
eipä muuta, pitäis mennä rauhotttumaa
![Smoking :pimp:](./images/smilies/icon_pimp.gif)
kävin rauhottumassa, poltin nokkossen ja lehden mixiä, eli en mitää kunnon pilvilinna pamausta mutta nyt kuon olen hieman rauhoittunut ja funtsinut tätä niin sanon vain että IHAN SAMA
Viimeksi muokannut Weedmastarag, 8.11.2005 19:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ulkona on poutaista, päässäni pilvistä.
panokset piippuun ja pöhinät pönttöön
panokset piippuun ja pöhinät pönttöön
Weedmastarag kirjoitti:Spectah kirjoitti:looool weed ei tajunnu mikä tos oli juju
ehkä mut mun käsitys:
laianaus siel muute:
-Pysyvät aivovauriot etenkin jatkuvassa ja suurilla annoksilla (kohtuukäyttäjätkin ottavat aivotoiminnan suhteen takapakkia joka käyttökerralla). pysyvät?
- Maksavauriot, munuaisvauriot tuskin?
- Suolistosairaudet, mahahaava, suoliston mikrobiston tuhoutuminen ja ruuansulatusongelmat hmph![]()
![]()
- Yleiskunnon laskeminen ehkä
- Psykoosit (Suomessa noin 2000kpl vuosittain) ?
- Merkittävä tekijä jopa kymmenissätuhansissa mielenterveysongelmissa NYT EN USKO
- 70% suomalaisesta väkivallasta tehdään kannabispäissään paskat, alkoholi on väkivalta paska numero 1
- Lukematon määrä perheongelmia kannabiksen takia ehkä kerran vuodessa kissa koskee kuumaan lamppuun
- Arviolta 80 miljoonaa menetettyä henkilötyötuntia vuosittain no mitä helvettiä?
- Yhteiskunnallinen ongelma suurena rasituksena terveydenhuollolle ja sosiaalihuollolle. tuskimpa vain
"vastasin"/ kerroin mielipiteeni vihreää tekstiä käyttäen.
kaikki ei ole aivan varmaa.
sori jos tää on looooooooool
mua vaa vituttaa nii vitusti![]()
eipä muuta, pitäis mennä rauhotttumaa
NE ON KÄÄNNETTY TOISINPÄIN!! JA IHAN TARKOITUKSELLA!
![D'oh :doh:](./images/smilies/doh.gif)
Tuo sun lainaus on nimenomaan alkoholin haitat ja alkoholin haittoina kannabiksen!
Kirjoittaja on varmaan savustaja itsekin ja on aivan tieten ja tarkotuksella tuon kääntänyt noin.. Vitsiksi savustajille veikkaan ma..
Viimeksi muokannut Tweek, 8.11.2005 19:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Why has my head gone numb...?"
Törkeen hieno veto, hatunnostoa täältä suunnasta.
90%:lla kuumailmavapo potkii tehokkaammin tai yhtä hyvin kuin savu.
http://www.hamppu.net/forum/viewtopic.php?t=18432
http://www.hamppu.net/forum/viewtopic.php?t=18432
Mutta tuo voi olla jo asiallemme haitaksi jos edes alan kaveri ei ymmärrä ironiaa ja ottaa kaiken tosissaan
edit. itse topicin pointista samaa mieltä että loistava veto! Faktat tulevat esiin todella mielenkiintoisessa valossa.
![Nauru :laugh:](./images/smilies/laugh.gif)
edit. itse topicin pointista samaa mieltä että loistava veto! Faktat tulevat esiin todella mielenkiintoisessa valossa.
On totta ettei juuri kukaan ole tuntunut tajuavan Tulevan oikeistopoliitikon (nerokasta) sarkasmia, mutta voiko heitä oikeastaan syyttää?
Ganjasta on puhuttu kautta linjan niin utopista paskaa, ettei mikään ylilyönti tunnu oudolta....
Itkeäkö vaiko nauraa, siinä pulma....
Ganjasta on puhuttu kautta linjan niin utopista paskaa, ettei mikään ylilyönti tunnu oudolta....
![Ei näin :eiei:](./images/smilies/shakehead.gif)
Lähetetty 8.11.2005 22:20:
Aika pelottavaahan tuo on, ettei huomaa ironiaa. Mutta ei mustamaalata hyvää juttua siksi, ettei Weedmastarag sitä tajunnut.
----------
Lisätty 9 minuutin jälkeen:
Ihmiset kuitenkin tietää alkoholin haitoista sen verran, että varmasti ymmärtää tän viimisimmän jutun. Voi myös herätä epäilys "miten asiat olikaan" ja vahingossa huomata että hamppu onkin alkoholia vaarattomampaa.
tuutti kirjoitti:Mutta tuo voi olla jo asiallemme haitaksi jos edes alan kaveri ei ymmärrä ironiaa ja ottaa kaiken tosissaan
Aika pelottavaahan tuo on, ettei huomaa ironiaa. Mutta ei mustamaalata hyvää juttua siksi, ettei Weedmastarag sitä tajunnut.
![Nauru :laugh:](./images/smilies/laugh.gif)
----------
Lisätty 9 minuutin jälkeen:
Ghost kirjoitti:On totta ettei juuri kukaan ole tuntunut tajuavan Tulevan oikeistopoliitikon (nerokasta) sarkasmia, mutta voiko heitä oikeastaan syyttää?
Ganjasta on puhuttu kautta linjan niin utopista paskaa, ettei mikään ylilyönti tunnu oudolta....![]()
Ihmiset kuitenkin tietää alkoholin haitoista sen verran, että varmasti ymmärtää tän viimisimmän jutun. Voi myös herätä epäilys "miten asiat olikaan" ja vahingossa huomata että hamppu onkin alkoholia vaarattomampaa.
Toihan menee satavarmasti läpi huumevalistuksessa ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
If everyboby smoked a blunt, relieve the mind, the world could be a better place
niiiiiiicce ooooooooonee....
vänkää politiikkaa !
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Guru :guru:](./images/smilies/old.gif)
vänkää politiikkaa !
Monstera Deliciosa.
=) Hauska kirjoitus. Mutta vielä hauskempaa on kuin osa ei ymmärrä kirjoituksen pointtia =) Aamun pelastus ja lisää kahvia
Mielenkiintoinen tapa lähestyä tavan tallaajaa
Mutta tosiaankin ganjasta on tehty niin överiväittämiä, ettei ihmekkään että jotkut hampuusitkin tuon todesta ottavat.
Mutta se ei ollutkaan se pointti vaan se, että saadaan ihmiset ajattelemaan
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Mutta tosiaankin ganjasta on tehty niin överiväittämiä, ettei ihmekkään että jotkut hampuusitkin tuon todesta ottavat.
Mutta se ei ollutkaan se pointti vaan se, että saadaan ihmiset ajattelemaan
Fyysisesti heikko ja henkisesti levoton
Ihan hyvä taas.
Ei sitä niin vaikea voi olla ymmärtää...
No ainakin herättää keskustelua ja suht kiivasta semmosta, mikä on hyvästä.
Jään odottamaan seuraavaa tietoiskua.
Ei sitä niin vaikea voi olla ymmärtää...
No ainakin herättää keskustelua ja suht kiivasta semmosta, mikä on hyvästä.
![Ajattelee :think:](./images/smilies/thinking.gif)
Jään odottamaan seuraavaa tietoiskua.
Sekä tämä, että edellinen ("Huumeet hirteen") keskustelunavaukset ovat kyllä varsin hyviä. Vaatii vaan ehkä suomi24-foorumien keskivertolukijalta hiukka enemmän valveutuneisuutta, että tajuaa avauksien pointit - riippumatta suhtautumisesta itse kohteena olevaan asiaan. Ja kyllähän noihin paljon on asiaa mahdutettukin. Vaikken itse ehkä ihan siihen terävimpään "kannabis vapaaksi"-kärkeen kuulukaan, en voi olla ihmettelemättä sitä suunnatonta kotikasvattelijoiden ja jointinkäärijöiden perässä juoksemista ja niskaan hengittämistä - etenkään näinä aikoina, kun suomalaiset ihan oikeasti juovat itsensä hengiltä, eikä kukaan siihen puutu. Kannabiksen laillistaminen tuskin suomalaisten viinaongelmaa ratkaisisi, ei välttämättä edes helpottaisi. Mutta fokus ja suhteellisuudentaju tuntuu olevan ihmisillä ihan oikeasti juuri niin hukassa näiden asioiden suhteen, miten "Tuleva oikeistopoliitikko" asian esittääkin.
Ovelaa.
Hieman kesti, että tajusin ton.
Hieman kesti, että tajusin ton.
Olen ihan yksin pääni sisällä, haluatko liittyä seuraan?
Tässä olis vähän juttua kuinka kauhea aine kannabis on
on kyllä niin paskaa koko teksti kun alkaa lukemaan. Ihme ettei ollut että ensimmäinen amfetamiini tai kannabisPIIKKI voi koukuttaa. Oli sellasta tekstiä että olis ihan yhtä hyvin voitu samalla puhua kannabispiikeistä..
Kannattaa lukea jos haluu nauraa/saada vitutuksen päälle et miten joku voi tollasta paskaa kirjottaa..
Niin ja noi vaikutuksethan on kaikki ihan totta
Esim en tunne ketään joka ois siirtyny kovempiin aineisiin jotka käyttää kannabista, "AINA elämäntapamuutos" eipä ole juurikaan elämäntavat muuttunu verrattuna ihan polttamattomaan verrattuna mun mielestä. Ja eipä noi muutkaan mitenkään niin tosia ole. No mutta lukekaa niin näette ne virheet itse!
Kannattaa lukea jos haluu nauraa/saada vitutuksen päälle et miten joku voi tollasta paskaa kirjottaa..
Niin ja noi vaikutuksethan on kaikki ihan totta
Lähetetty 14.11.2005 0:37:
Phahaha! Anna mun kaikki tää paska kestää!
Nyt ainakin tiedän ketä jätän äänestämättä...
Miksei OIKEAT tutkimukset ikinä pääse suuren kansan silmien eteen?!
----------
Lisätty 3 minuutin jälkeen:
Se myös riippuu ihan henkilöstä itestään kuinka käyttäytyy kannabiksen alaisena(viittaus noihin perhe juttuihin...). Monet meistä vain nauraa ja pyörii!
^_____^
Phahaha! Anna mun kaikki tää paska kestää!
Nyt ainakin tiedän ketä jätän äänestämättä...
Miksei OIKEAT tutkimukset ikinä pääse suuren kansan silmien eteen?!
----------
Lisätty 3 minuutin jälkeen:
Se myös riippuu ihan henkilöstä itestään kuinka käyttäytyy kannabiksen alaisena(viittaus noihin perhe juttuihin...). Monet meistä vain nauraa ja pyörii!
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
-Mac-
trvehdy...s
hups.. tervehdy...s...
noin...
kun asian lukee sen ymmärtää...
pois se äkkipikaisuus...
hengittää... rauhassa...
ja rauhoittukaa...
oikeistopolitiikko ei oo supon miehiä...
ja jos on niin niin mäkin oon...
hmm... *yrittää hymyillä*
hups.. tervehdy...s...
noin...
kun asian lukee sen ymmärtää...
pois se äkkipikaisuus...
hengittää... rauhassa...
ja rauhoittukaa...
oikeistopolitiikko ei oo supon miehiä...
hmm... *yrittää hymyillä*
useri kirjoitti:oikeistopolitiikko ei oo supon miehiä...
Mitä?!
Eiks tää ookkaan KRP:n deittichat?!
Oon vääräs mestas vittu..........
Palaa sivulle “Politiikka ja media”