Tehdään sitten tällainen välitilinpäätös tälle vuodelle.
Olen tänä vuonna
- Maksanut SKY:n eli Suomen Kannabisyhdistyksen jäsenmaksun sekä yrittänyt saada muitakin tekemään niin.
- Jakanut muutaman tuhatta hyvää siementä eri puolille Suomea sekä forumilaisille että muillekin.
- Julkipoltellut vähän siellä sun täällä.
- Kertonut kaikille työkavereilleni että polttelen silloin tällöin, vähemmän kuumottavaa olla töissä nyt kun tiedän kaikkien kannan asiaan ja se oli ihan hyvä. Työkavereista kukaan ei suhtaudu aiheeseen mitenkään pahasti. Kolme neljästä on maistanut ja yksi mun lisäksi (pomo) on sellainen että sen jotain kavereita kasvattaa himassa. Mitä sitä turhaan kuumottamaan, sehän on vain yrtti
- Hoitanut työni esimerkillisesti, vaikka samaanaikaan olenkin poltellut (en tosin töissä ollessani tietenkään vaan kotona, töissä ei mielestäni tule muutenkaan olla minkään päihteen alaisena, jos niitä pitää töissäkin kiskoa, voitaisiin puhua jo päihdeongelmasta). En ole kertaakaan myöhästynyt tai saanut mitään moitteita, ainoastaan positiivisia.
- Osallistunut järjestettyihin miitteihin ja tutustunut sitä kautta moniin muihin polttelijoihin. Kaiken lisäksi on ollut todella hauskoja hetkiä noissa miiteissä välillä. Tämän vuoden aikana oon tutustunut vissiin muutamaan kymmeneen savuttelijaan ja savuttomiinkin ihmisiin. Kaikki eivät kuitenkaan miiteissäkään polta, ainakaan niin paljoa ja hyvä niin. Miitit on kivoja, mutta ensisijaisestihan niiden tarkoitus on tutustua uusiin ihmisiin (ihan oikeisiin ihmisiin kasvokkain keskustellen IRL) eikä toimia hirveinä överijuhlina, vaikka nekin kivoja on ollutkin
- Kylvänyt siemeniä ojien, teiden ja peltojen varsille, vaikkei niistä sitten lopulta mitään tullutkaan.
- Maksanut kaikki laskut koko vuotena ajallaan rehellisesti ansaituilla rahoilla josta on kaikki verot yms. maksettu ja muutenkin olen pysynyt poissa kaikista vaikeuksista. (paitsi että jostain syystä hkl:n tarkastajat saivat annettua kerran tarkastusmaksun, kun ei ehditty poistua metrovaunusta kun ne tulivat sisään, jostain syystä ei lippua silloin ollut
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
)
- Olen ollut hyvä sukulainen, vaikkakaan en ole ketään paljoa tavannutkaan, mutta kenelläkään heistä tuskin on pahaa sanottavaa, siitä että olen joskus ollut heidän läsnäollessaankin hieman pilvessäkin.
- Olen ollut hyvä naapuri ja jos/kun joskus meille tehdään jostain käsittämättömästä syystä ratsia, niin en usko että meitä tästä talosta sen johdosta kuitenkaan pois savustettaisiin, sillä kenelläkään ei ole varmasti mitään pahaa sanottavaa, eikä meillä kuitenkaan ole mitään hirveetä viljelmää vaan täysin omaan käyttöön harrastuksen vuoksi kasvatetaan.
Meillä ei ole turhia metelöity, ei olla riidelty tai tapeltu, musiikki ei ole ollut liian kovalla, ollaan pidetty pilvenhajut jotenkin kurissa, tervehditty aina kaikkia naapureita ja rupateltu joskus niitä näitä.
Mitäköhän muuta, en tiedä - noi olen ehkä tehnyt, mutta paljon enemmänkin voisi. Laiskuus vaan on mielisyntini.
- Ainiin ja sitten oon
ostanut kaikki tarvittavat tilpehöörit (lamput yms) kotimaasta.