Kuva

Omalla nimellä

Päihdepolitiikka, tiedotusvälineet, lainsäädäntö
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.

Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Vieras

Re: Omalla nimellä

ViestiKirjoittaja Vieras » 31.1.2005 12:48

astukaa ulos kaapista veljet ja siskot! ketään ei teidän puolesta tee teitä vapaaksi! älkää antako poliisille voittoa sillä jos pelkäätte sitä mitä teette ja kuka ootte niin ne on jo voittanut! rebel to the hamaan loppuun saakka! kopittakaa mut, tuomitkaa mu laeillanne joita en kumarra, antakaa mulle sakkoa jota en maksa koska mä oon vapaa teidän vallasta jota ei ole olemassa muuta kuin lakikirjassa ja se on vaan loppujenlopuks pelkkiä kirjaimia!

aah, angstaaminen on niin uuvuttavan ihanaa.. kunpa kaikki oliskin vaan niin yksinkertaista ku mä joskus uskoin. viidakko mun ympärilla pimenee ja sakenee mut luovuta mä EN!

/edit skizahdus
Viimeksi muokannut Vieras, 26.2.2005 22:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Hammasratas

ViestiKirjoittaja Hammasratas » 31.1.2005 14:30

Khihihihihihi

Joo.,

Perhana että käy kyrsimään tää kuumotus
..

Nyt tärisee, pärisee kihisee ja porskuu!

A.. Pa..

Ei pysty, sori ;) Koska ne natsit tulee kotiovelleni tekemään etsinnän... Tosin eihän minulla tällä hetkellä ole muuta kuin karstanen bongi kaapinperällä, ja sekin on kaverin. Tjoo..

Tehään semmonen lista johon sais pistää oman nimensä,, ja kun tulis tarpeeks nimiä täyteen(joku 2000-1000,, öö 500 ees?) niin se julkastas... Jokanen nimen julkasija vois vaikka heittää jonku veikeen kommentin perään siihe.. hoo.. I'm in!

Hoolabandoola

ViestiKirjoittaja Hoolabandoola » 31.1.2005 15:53

Olkaa kuitenkin varovaisia oikeiden tietojenne kanssa. Ette tiedä kuka täällä käy lukemassa ja tulee soittamaan ovikelloanne.

-H
Work and pray, live on hay. You'll get pie in the sky when you die. That's a lie!

Olli_Akerlund

ViestiKirjoittaja Olli_Akerlund » 31.1.2005 20:39

Kyllähän sitä voi ovikelloa soittaa niin kauan kuin jaksaa, minä en ainakaan avaa ovea kuin niille kavereille jotka ensin soittaa puhelimella tai erikseen sovitaan tapaamisesta tms. Eikä oo paljon nuo poliisi sedät muutenkaan vieraillu mun kotonani, joten eipä paljon pelota.
Minäkin nyt sitten omalla nimelläni rekisteröidyin kun olen seurannut jo pidemmän aikaa tätä foorumia.

mathias corn

ViestiKirjoittaja mathias corn » 31.1.2005 20:47

Bongisti kirjoitti:Eikös Mathias Corn jo tullut kaapista ulos? (kasvattaa parvekkeellaan yms...)

Vai olenko väärässä?

Sinällään olen tullut kaapista, että säiden salliessa kasvatan parvekkeella. (kyllä... kasvi näkyy kauas)
Muutenkaan en peittele harrastustani, joten moni ihminen tietää kyllä tekemiseni. (kaikki tutut, kaverit ja sukulaiset)
Tänne en kuitenkaan vielä meinaa nimelläni kirjautua. (täältäkin aika moni tietää, kuka olen ja muiden ei ole siihen tarviskaan)

nimim. "pirinistien ryntäystä asuntooni odottaen"
Jos ei olis, niin pitäis olla siitä että ei ole

keke6969

ViestiKirjoittaja keke6969 » 6.2.2005 20:33

Markus_Heikkila kirjoitti:Vaikka Suomessa onkin ainakin yli 60 saman nimistä henkilöä kuin minä enkä paljasta asuinpaikkaani, pelottaa vietävästi. Mutta miksi pitäisi pelätä kirjoittaa mielipiteitään omalla nimellään?

Hahahahhaaaaa :lol: mä muuten tunnen sut. Mut ei mitään hätää, en paljasta sun oikeaa "minääsi" :yes: .
Linkki, joka ei toimi.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 6.2.2005 23:53

Mathias, mää tiiän sun oikeen nimen ja puhelinnumeron :foil:
Viimeksi muokannut Vieras, 7.2.2005 8:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Eiska

ViestiKirjoittaja Eiska » 7.2.2005 2:39

Suomessa on muuten 23 ihmistä joiden sukunimi on Hamppu =)
stay high - stay free
peace

Mari-Johanna

ViestiKirjoittaja Mari-Johanna » 7.2.2005 9:57

Minä tiedän että samaa sukunimi-etunimi yhdistelmää ei ole toista eli... Hei hei.. En tule laittamaan koskaan minneen omaa oikeaa nimeäni ellei ole pakko.
"When you say words a lot they don't mean
anything. Or maybe they don't mean
anything anyway, and we just think they
do."

jyrki.boy
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja jyrki.boy » 10.2.2005 20:21

Ensivaikutelmalta koko keskustelu vaikuttaa yhtä lapselliselta kuin se, että joku "uskaltaa" vilauttaa munaansa kadulla tuntemattomille. Viisaampi tajuaa pitää munansa housuissa piilossa. Kuka lie Markus Heikkilä - onko oikea henkilö vai pelkkä provo? Ja sitä paitsi, onko hän edes mistään laittomuuksista kirjoittanut?

Mutta aihe ei kuitenkaan ole lapsellinen. Hampun käytön haittavaikutukset ovat monin kertaisesti lievemmät kuin laillisen alkoholin, joten on ihan aiheellista vaatia oikeutta EDES keskustella asiasta omalla nimellä ilman pollarin pelkoa.

Hullu Tiedemies kirjoitti:tästä voikin kysyä ihmisiltä. mikä on "riittävä" yhteiskunnallinen asema tai status, että voi olla "esimerkki" kunnon kansalaisesta, ja silti olla kannabiksen käyttäjä? tästä voisi joku aktiivisempi laittaa oman threadin tai pollin. vaihtoehtoihin eri työllisyysasteen ja koulutusasteet.

Mielenkiintoinen kysymys, mutta mitä ajat takaa? Että jotain suomalaista statuksen vuoksi eivät samat lait koske? No, eikös rokkitähdet voi avoimesti myöntää käyttönsä - toki niitäkin sitten narahtelee huumausainerikoksista vaikka joidenkin mielestä he ovat enemmänkin kuin "kunnon" kansalaisia (mutta joidenkin mielestä pohjasakkaa). Muistaakseni täällä on viime vuonna aloitettu thread, jossa nimettiin kannankäytön tunnustaneita suomalaisia julkkiksia. Kaivappa se esille, ja laske mistä ammattiryhmistä henkilöt ovat, ja kerro meille muillekin, thanks etukäteen.

Avoimesti käyttävän tulee olla ainakin varma, ettei hänen asemansa työmarkkinoilla heikkene (=esim. pk-yrittäjä?). Ehkäpä vastaus kysymykseesi on kuitenkin se, että jokainen, joka on avoimesti kannabiksenkäyttäjä kohtaa samanlaisen poliisivainon, mutta joitakin se sama vaino vaan tuntuu häiritsevän vähemmän kuin toisia...

Merkaba

ViestiKirjoittaja Merkaba » 11.2.2005 16:34

Hei,

Minä olen Teemu Purhonen ja poltan kannabista.

Markuksen esimerkkiä kannattaisi kaikkien seurata. Ainoa varteenotettava keino saada kannabis vapautettua tässä maassa on se, että ihmiset tulevat massalla esiin ja tukkivat itse vapaaehtoisesti oikeusjärjestelmän. Kanadassa toimittiin juuri tällä tavalla.
Your denial is beneath you, and thanks to the use of hallucinogenic drugs, I see through you.

lehtimies

ViestiKirjoittaja lehtimies » 11.2.2005 21:25

Ainakaan sukunimeä en viitsisi möläyttää kun ollaan vähän noitavainon alla, tässä maassa kun on vaan 178 saman sukunimen omaavaa eli pienen skitsoilun luulisi olevan ihan tervettä.. Nakkaapa siihen vielä etunimi niin polliisi tietää tasan tarkkaan kuka olen (taitaa kyllä muutenkin tietää) eipä varmaan muilla suvussa ole h-merkintää :)

ed: skitsoilua.. :) ja väsymystä

åke pakana
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja åke pakana » 22.9.2005 21:45

kui mä vallan vedän pöllit, enne ko mä ruppe kirjottelema tervessi ja muit jaarituksi ?

Tapani Ganja

ViestiKirjoittaja Tapani Ganja » 22.9.2005 22:15

Markus_Heikkila kirjoitti:Tervehdys!

Tämä on kenties pieni askel Hamppufoorumille, mutta suuri harppaus itselleni.

Rispektiä, satunpa vielä tuntemaan saman nimisen henkilönkin mutta se lienee sattumaa :)

shamaani

ViestiKirjoittaja shamaani » 23.9.2005 0:32

Eikös eläke ikäset vois sankoin joukoin liittyä hamppuforumille omana itsenään?nillä kun ei siinä iässä ole enää mitään vaaraa elannon menettämisestä tai maineensa! :yes:
-Kukitukset, lehtikasat, heinäpaalit! Sun mutsis ja minä, mitkä bakkanaalit!-

Riku
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Riku » 23.9.2005 2:25

Hatunnosto Markukselle. Hyvä, että jollain on munaa.

Itsekin toki käytän etunimeäni, mutta Suomessa on näitäkin useampi. Mutta on kätevää kun ei ole erikseen nimeä ja nickiä.
"Huumeissa minulla on nollatoleranssi. Alkoholissa ei." -Timo Soini (ps)

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 24.9.2005 3:15

Hei olen **** ja haluan merkinnän rikosrekisteriin.

elfheart
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja elfheart » 26.9.2005 13:04

Hatunnosto tosiaan.

Itselläni ei ole minkäänlaisia mahdollisuuksia tällä hetkellä paljastaa henkilöllisyyttäni. Sen verran paljon on työssä, opiskeluissa ja luottamustoimissa menetettävää. Mutta ajan silti hiljaisesti kannabismyönteistä linjaa sisään lähipiiriini, sekä virallisiin piireihin ja sitä kautta eteenpäin.

Sinä päivänä, kun (jos) kanna laillistetaan, niin istahdan kyllä eduskuntatalon rappusille ja päräytän voiton-bluntin. :-)

Peace.
Elf at heart, when hemp accessible.

"Riemulla nyt näyttää tahtoisin ma
Pilven veikon, köyhän kerjäläisen,
josta kasvoi kotimaamme turva"
- J.L. Runeberg - Vänrikki Stoolin Tarinat

åke pakana
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja åke pakana » 26.9.2005 21:13

niitä voiton bluntteja päräyttelee varmasti moni muukin sitten kun niinkin hienosti sattuu, jotta kanna laillistuu.

itse ajattelin kylläkin lopettaa, koska olen tällainen vastarannankiiski. tai no ainakin harkitsen asiaa.
kui mä vallan vedän pöllit, enne ko mä ruppe kirjottelema tervessi ja muit jaarituksi ?

spoon

ViestiKirjoittaja spoon » 29.10.2005 10:39

En kyllä ite uskaltais pistää oikeata nimeäni, varsinkin kun voin luvata, ettei samannimistä löydy ainakaan tästä maasta. mutta pistän kuitenkin propsit niille jotka on niin avoimia, että voivat esiintyä omalla nimellään. Entä jos pistää oman nimen ja joku poliisi tai joku muu lussu vaikka saisi selville osoitteen ja tulee yöllä pöllimään pajat parzilta... Ei kiva...

Palaa sivulle “Politiikka ja media”