Kuva

Miksi ei kolise?

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Hampuusi

Re: Miksi ei kolise?

ViestiKirjoittaja Hampuusi » 9.6.2005 21:11

Mulla kyllä kolahti ihan ekasta kerrasta lähtien.
Life is a disease, sexually transmitted and fatal.

Vivek Shanti

ViestiKirjoittaja Vivek Shanti » 9.6.2005 21:57

Muista pidättää hengitystä..
edit: niin, ja ei vedetä, nautitaan tai poltetaan.
Kun savu tarttuu, mieli varttuu.

Cheix-

ViestiKirjoittaja Cheix- » 10.6.2005 8:14

Pajari suosittelen että kasvatat ite, nyt kesällä pihalla tai sitten sisällä. Itse valitsin tämän kun olen kyllästynyt pettymään 20 € savuihin kun ne loppuvat kesken ilman vaikutusta.

Ei ole ainakaa stressiä siitä että toimiiko heti kun on vieressä 10 g pussi vapaanakasvanutta kukkaa :D ja lisää varastossa.

Summer, here we come

Tuff Gong
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Tuff Gong » 10.6.2005 9:03

Niin ja täyttäjäkunnus puhuu jotain siellä jostain ihmeen "aineesta" :evil:

PYHÄ YRTTI EI OLE MITÄÄN AINETTA !!!! lähetäähän siitä.
Epätotta on sanoa, että se ei ole, mikä on, tai että se on, mikä ei ole,
ja vastaavasti totta on sanoa sen olevan, mikä on, ja sen olevan olematta, mikä ei ole.

- Aristoteles

pajari

ViestiKirjoittaja pajari » 10.6.2005 11:25

Kotona kun en voi vanhempien takia kasvattaa. Enkä oikeen voi tilata kotiin siemeniäkään, niin aika hankalaa alkaa kasvattamaan.
Enkä muutenkaan osaa, riittääkö että heittää siemenet johonki metsään ja hakee sitten joskus pois ne kukkaset? :D

LokkiHybridi

ViestiKirjoittaja LokkiHybridi » 10.6.2005 11:30

No ei ehkä ihan parhaaseen lopputulokseen pääse tuollai, ehkä pitäs esikasvattaa tai ainakin idättää ne ensin ja viedä sitten taimet "kuoppaan" johon on roudattu jotain kukkamultaa ja ehkä vähän lannoitettukkin..

Kuivan kesän tullen kastelukaan ei ole pahasta.
I gave up Smoking, Drinking and Sex. It was the most *horrifying* 20 minutes of my life!

Hessuhopo

ViestiKirjoittaja Hessuhopo » 10.6.2005 11:31

Juu 'aine', 'annos' ja 'sekaisin' saattavat meidät ristiriitaisten tunteiden aikaan. En tiedä pitäisikö hymyillä vai itkeä, parasta kai vain lopettaa tämä valitus (toivottavasti meni perille) ja tukea sinun toimiasi hampun parissa.

Minulla pilvi on kolissut ekasta polttokerrasta lähtien. Hampun poltto on vähän niinkuin seksi. Ekalla kerralla jännittää eikä siitä saa mitään irti. Turha stressata siitä pilven vaikutuksesta, kyllä se sieltä tulee ja olkaa sitten varovaisia :lol:

täyttäjäkunnus

ViestiKirjoittaja täyttäjäkunnus » 10.6.2005 14:12

anteeksi, muutan edellä olevan kertomukseni paremmin hamppufoorumille sopivaan tyyliin:

ole huoleti lapseni, kaikilla meillä on alussa vaikeuksia.... itse jouduin tutustumaan pyhään yrttiin jopa kymmenen kertaa ennen kuin minut kutsuttiin valittujen joukkoon.... ensimmäisillä nauttimiskerroilla ilmeisesti vastustin alitajuisesti valaistumista koska babylon oli hypnotisoinut minut valheillaan ja alkoholiksi kutsumallaan myrkyllä.... sitten, luonnon syklisen kierron ollessa edellisen kerran kesän kohdalla, eräs ystäväni toimi Jahin välittäjänä ja tarjosi minulle pyhää yrttiä..... silloin valaistuin, pääni oli vihdoin selvä.... babylon oli pitänyt minua väärässä tietoisuudessa kaikki nämä vuodet!....
viimein näin todellisuuden ja olin yhtä luonnon ja Jahin kanssa!....
sen jälkeen en ole suostunut uskomaan babylonin valheisiin, olen pyrkinyt nauttimaan pyhää yrttiä päivittäin, jotta näkisin valheiden taa... olen myös omaksunut tämän kirjoitustyylin koska kielioppi on babylonin keksintö!... :guru:
olen myös suunnitellut muuttoa jamaikalle, jossa veljeni jo odottavat minua... olen myös yrittänyt vapauttaa erästä ystävääni babylonin otteesta, mutta häntäkin tuo saatanallinen babylon pitää vielä otteessaan.... aion jatkaa väsymättä käännyttämistä jotta hänkin näkisi vihdoin totuuden....

joo sori oli pakko. itse en vaan pidä hamppua elämäntapana vaan viikonloppupäihteenä josta on ainakin jossain määrin tarkoitus mennä iloisesti sekaisin, ei tietenkään liian. kutsun myös kaikkia päihteitä toisinaan aineiksi, tosin ymmärrän kyllä että tuo sana saattaa aiheuttaa mielleyhtymiä koviin huumeisiin. piis ja laav.

Dub kostaja
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Dub kostaja » 10.6.2005 14:37

:wink:

DK
Viimeksi muokannut Dub kostaja, 10.6.2005 14:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
palaa se laitonkin kukka, sano joku viksu.

http://www.hamppu.net/forum/viewtopic.php?t=15370

krizo

ViestiKirjoittaja krizo » 10.6.2005 14:42

Minulla on tällainen teoria. (Myssyissä kehitynyt)

Ihmiset jotka poltelevat ensimmäistä kertaa eivätkä huomaa mitään vaikutusta voi johtua siitä että ne ei osaa olla paukuissa :D
Ehkä vähän huonosti sanottu mutta miten sen selittäisi, noh yritetään.
Poltat pesän ja rupeat odotelemaan ensi vaikutuksia, mutta mitään ei tapahdu sitä tunnustelee eikä mitään, yritää ehkä liikaa, hakee väärästä paikasta, aivot eivät osaa käsitellä hamppua vielä oikein.
Wtf, nyt katkesi ajatus johtuukohan se että minulla se toimii :D tai ainakin luulen niin, hmm, juu kyllä näin sen on oltava.
noh mutta pointtini oli varmaan se jos oikein muistan että ajan myötä se toimii kyllä kaikilla.
kokeilet vaikka viikon päästä uudestaan ja jos ei vieläkään niin taas toisen viikon päästä.
Voin luvata että se on odottamisen arvoista.
Niin ja älä mielellään yritä saada vaikutuksia isoilla määrillä esim. 1g lätkää aloitelialle on jo aika paljon olen itse ryssinyt kokenemattomien kanssa.
Annostellut heille vain liian ison pesän, että jos ei aluksi toimi niin turhaan lisää poltamaan sillä se voi yhtäkkiä toimia ja huomaat että oho poltin juuri 5 g kukkaa :D Niin sitten se on menoa isomallekin hampuusille.
Itselläni ei toiminut ensimäisellä kerralla, käytäydyin kyllä jostain kieroutuneesta syysta avan niinkuin olisin myssyissä mutta en kyllä tuntenut mitään.
Erikoista.

No nyt minä taas unohdin pointtini ja viisainta olisi lopettaa tähän väliin voisin vaikka vaihteeksi käydä icmag:in puolella ja lähteä sitten ulos sillä sielä on aivan loistava ilma, no mutta minä vaikkapa tuota juu :pimp:

Ashly

ViestiKirjoittaja Ashly » 10.6.2005 17:36

Moni sanoo ekalla kerralla ettei toimi, koska odottaa monesti aiempiin kokemuksiin verrattavaa tilaa. Eli alkoholihumalaa....moni sitten sanookin että ihan tylsäähän se tää on kun ei sitä tuttua kokovartalokoomaa tule.

hatsi

ViestiKirjoittaja hatsi » 10.6.2005 22:37

Vedät semmosesta n. 1m putkesta->bongista puol ketkuu ja kaikki savut keuhkoihi ni kyllä pitäis pärähtää. tai kumma hamppari olet. varo ettei mene yli :mrgreen:

spiralmind

ViestiKirjoittaja spiralmind » 11.6.2005 10:23

monet taas sanoo et eka kerralla sitä menee iha sekasi ja toiset taas ettei eka kerralla tunnu miltään. Ite olin eka kerralla sopivasti jumissa. istuin sohvalla ja katoin vaa mitä ympärillä tapahtuu. jos joku puhu mulle ni oli tosi vaikee sanoo takas mitää. oli iisimpää olla yksin :)

Nebula

ViestiKirjoittaja Nebula » 11.6.2005 20:19

Hmm, se on kyllä totta että jotkut sanoo että ei tunnu missään ja jotkut menee ihan pihalle. :D

Se on kyllä vahva vaikutin kanssa, että onko vaan ja odottaa että toimii. Pitää alkaa tekemään jotain asiaa joka on sun mielestä kivaa... ja sit huomaatkin vähän ajan päästä, et sä oot vääntäny jotai juttua 20 min suu kuivana.

Ja jos haluat että varmasti toimii, nii vedät raakaälyjä 15 minuutin välein niin kauan että toimii. 15 minuutissa ehtii savu ku savu nousta päähän ja täten et voi polttaa kunnon övereitä, koska pystyt vertaamaan määrää edellisen annoksen kanssa.

Kivikoira

ViestiKirjoittaja Kivikoira » 12.6.2005 14:34

Jos poltto ei oo sun mielestä kivaa, ei sitä kannata väkisin aloittaa. Siihen jää aika pahasti koukkuun. Kato nyt mitä meillekkin on käynyt.
En pahoita mieltäni, vaikket osaisi kirjoittaa, käyttää välimerkkejä tai käyttäytyisit kuin apina. Puhumattakaan Hupun lukemisesta tai haku-toiminnon hyödyntämisestä.

Cheix-

ViestiKirjoittaja Cheix- » 14.6.2005 9:43

Itsellä on sellanen hauska juttu, että kun ennen olin polttanut paukut niin en tiennyt olevani paukuissa mutta sitten päivien päästä sen vasta älysin :D Että heii mä taisinkin olla sillon vähän tööt. Mutta en kuitenkaan niin paljon että olisin sen itse tajunnut heti.

Kerran olen tajunnut sen puoliksi sillon kun olen poltellut. Sillon se toimi jotenkin.

Sekavaa eikö. Hähähhäää..

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 15.6.2005 16:32

tunnen ihmisiä jotka eivät tunne kannabiksen vaikutuksia vaikka ovat monesti polttaneet, joillekkin se ei vaan sovi. Taas jotkut odottavat kovempia vaikutuksia...

pullapoika
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja pullapoika » 15.6.2005 16:47

Itse olen todennut, että ne jotka odottavat liikoja kannabiksen vaikutuksesta, eivät välttämättä huomaa sitä, että ovat pilvessä. Pilveltä on ainakin turha odottaa suurempia hallusinaatioita tai muuta enemmän psykedeelistä. :yes:

Eräälle kaverilleni tarjosin kukkaa ja hän kertoi, ettei kannabis ole mitenkään häneen vaikuttanut. Kerroin hänelle, että ei se muuta tee kuin hieman rentouttaa lihaksia ja pistää ajatuksen juoksemaan paremmin. No hän tietenkin "aliarvioi" sen vaikutuksen. 20min päästä kysyin, että "pärähtikö?" No mitäs siinä muuta, kuin leveä hymy nousi kaverin suupielille ja totaalisesti repesi nauruun.

Minusta se ensimmäinen pilvi tulee silloin, kun sitä vähiten odottaa. Tai päinvastoin. :) (<- voiko sitä noin sanoa?)
lol apua :foil:

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 15.6.2005 17:21

aika samoilla linjoilla kans, mutta tuskimpa kolisemattomuuteen mitään yhtä ja ainoaa syytä löytyy..

jos on kovat jännitykset ja odotukset niin ei toimi tai vaikutuksia ei huomaa, kun odottaa rajumpia efektejä ..

tai sitten ei ole vielä "kontaktia" mielen sisuksiin.. vähän niinkuin pyörällä ajo.. sen kontaktin löytää niin se toimii taas ja aina uudelleen :)

rentoudu, pistä silmät kii.. kuuntele musiikkia..
mahdollisimman rento ympäristö, tilanne ym.. ettei tarvi stressata jännittää..

nii, ja jos liian isot paukut vetää ja napsahtaa vaihde päälle + pelkotilat, harhakuvitelmat hampusta, kuumotukset, kehossakin tuntuu jo oudolta .. voi alkaa päässäkin mieli juosta looppia..se ei oo enää kivaa.

jotkut sanoo, ettei oo mun juttu heti ekan kerran jälkeen..

:lol:

ViestiKirjoittaja :lol: » 16.6.2005 13:08

jos poltat sitä kuin tupakkaa, ei varmasti potki mitenkään. istu alas, polttele pitkään, hissun kissun, rentoudu, kuuntele rentoa musiikkia... itselläni vaikutus alkaa vasta noin 5-20min päästä kutinana.

hamppu ei IMO mikään bilehuume jolla mennään kovaa, vaan apu rentoutumiseen. eihän hieronnastakaan ole hyötyä jos samaan aikaan jännität vastaan.

Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”