Miksi ei kolise?
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
- Aloittelijan FAQ
- haku-toiminnolla tai
- Hullu Puutarhuri 2:sta.
- Ei myynti-ilmoituksia. Kaupankäynti vain tunnuksilla Basaarissa.
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Miksi ei kolise?
Tässä nyt tuli lauantaina ekaa kertaa vedettyä blossea, kaksi kertaa kävin ringissä ja molemmilla kerroilla otin kolmet reilut savut. Muilla vaikutti minulla ei.
Noh siitä seuraavana päivänä vedettiin puolikas gramma kolmeen pekkaan ja taas otin aika useat savut, ei taaskaan vaikutusta.
Noh siitä seuraavana päivänä ostettiin 3g ja käytiin 5kertaa päivän aikana paukuttelemassa, joka kerta otin ainakin 5savut. Ei kolissut ei.
Noh siitä seuraavana päivänä vedettiin kahdestaan 0.5g joka oli jäänyt edellisestä päivästä, ja tällä kertaa vedettiin bongista, ei taaskaan pahemmin vaikutusta. Missä vika?
Joka kerta on ollut pieni vaikutus, eli ihan vähän jumittaa, ja välillä repes nauruun, mutta ei muuta, aika tylsää sanoisin. Kun kaveri kertoi juuri tuona päivänä kun ostimme 3g että oli ollut ihan pajareissa, oli kuulemma tuntunut kävellessä että ei etene yhtään jne...
Kaikkina päivinä siis vedetty piipusta, paitsi kerran jointista, ja sitten vikana päivänä bongista...
Eikö pilvi vain yksinkertaisesti toimi minulla? vai pitääkö vetää gramma yksin, vai voiko tulla överit?
Noh siitä seuraavana päivänä vedettiin puolikas gramma kolmeen pekkaan ja taas otin aika useat savut, ei taaskaan vaikutusta.
Noh siitä seuraavana päivänä ostettiin 3g ja käytiin 5kertaa päivän aikana paukuttelemassa, joka kerta otin ainakin 5savut. Ei kolissut ei.
Noh siitä seuraavana päivänä vedettiin kahdestaan 0.5g joka oli jäänyt edellisestä päivästä, ja tällä kertaa vedettiin bongista, ei taaskaan pahemmin vaikutusta. Missä vika?
Joka kerta on ollut pieni vaikutus, eli ihan vähän jumittaa, ja välillä repes nauruun, mutta ei muuta, aika tylsää sanoisin. Kun kaveri kertoi juuri tuona päivänä kun ostimme 3g että oli ollut ihan pajareissa, oli kuulemma tuntunut kävellessä että ei etene yhtään jne...
Kaikkina päivinä siis vedetty piipusta, paitsi kerran jointista, ja sitten vikana päivänä bongista...
Eikö pilvi vain yksinkertaisesti toimi minulla? vai pitääkö vetää gramma yksin, vai voiko tulla överit?
Re: Miksi ei kolise?
Unohtupas tosta välistä että, tuo kama on siis ollut paskalätkää eli hasista eli biittiä. Ja ihan hyvänlaatuista ja oikeaa kamaa että meitä ei oltu kusetettu.
Ei se ainakaan ekoilla kerroilla toimi välttämättä ollenkaan.
Itse ekalla kerralla poltin puol pesää kukkaa piipusta, ei vaikutusta.
Tokalla kerralla jointin lehteä, ei vaikutusta -> toinen jointti lehteä -> ei vieläkään vaikutusta.
Seuraavaksi ostin 1,8g hasista, josta poltin ekana iltana n. 1,2g bongista... ei vaikutusta. Seuraavana aamuna poltin sätkän seassa sen loppu läpyskän, silloin tuntu, että jotain tuntuu, mutta en tiennyt mitä.
Sen jälkeen joku ~2kk taukoa, jonka jälkeen yhdet kiimaiset savut raa'asta kukkajoposta ja KOPS!! Ikimuistoisia savuja olivat ne.
Kaverillekin (ei ennen polttanut) tarjosin kerran hiton vahvaa kukkaa melko vähän. Ei vaikutusta. Illan mittaan sitten noin puolen tunnin välein käytiin polttamassa lisää, koko ajan enemmän. Loppuillasta tämä kaveri poltti jo puolikkaan raa'an kukkajointin yksin, eikä silti mitään vaikutusta. Silloin itseäni melkein jo ihmetytti, kun itsellä samasta kukasta nuppineulan kokoinen pala veti kolmeksi tuntia tillin tallin.![Ajattelee :think:](./images/smilies/thinking.gif)
Itse ekalla kerralla poltin puol pesää kukkaa piipusta, ei vaikutusta.
Tokalla kerralla jointin lehteä, ei vaikutusta -> toinen jointti lehteä -> ei vieläkään vaikutusta.
Seuraavaksi ostin 1,8g hasista, josta poltin ekana iltana n. 1,2g bongista... ei vaikutusta. Seuraavana aamuna poltin sätkän seassa sen loppu läpyskän, silloin tuntu, että jotain tuntuu, mutta en tiennyt mitä.
Sen jälkeen joku ~2kk taukoa, jonka jälkeen yhdet kiimaiset savut raa'asta kukkajoposta ja KOPS!! Ikimuistoisia savuja olivat ne.
![Smoking :pimp:](./images/smilies/icon_pimp.gif)
Kaverillekin (ei ennen polttanut) tarjosin kerran hiton vahvaa kukkaa melko vähän. Ei vaikutusta. Illan mittaan sitten noin puolen tunnin välein käytiin polttamassa lisää, koko ajan enemmän. Loppuillasta tämä kaveri poltti jo puolikkaan raa'an kukkajointin yksin, eikä silti mitään vaikutusta. Silloin itseäni melkein jo ihmetytti, kun itsellä samasta kukasta nuppineulan kokoinen pala veti kolmeksi tuntia tillin tallin.
![Ajattelee :think:](./images/smilies/thinking.gif)
no voi paska :S eipä sitä vittiis ostellakkaan jos ei toimi. Ja aina on se övereiden riski, kun ei tiedä kuinka paljon voi polttaa ilman että tulee överit...
No luultavast taas näitä "ei vaan kolise" alotuskertoja..
Tai sitten teille on myyty täyttä paskaa tai jotain
Kannattaa varmistaa että saa kunnollista, ja jatkaa vaan kokeilemista,
kyllä se vielä jossain vaiheessa potkasee ja sitten mennäänkin lujaa![Smoking :pimp:](./images/smilies/icon_pimp.gif)
Tai sitten teille on myyty täyttä paskaa tai jotain
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Kannattaa varmistaa että saa kunnollista, ja jatkaa vaan kokeilemista,
kyllä se vielä jossain vaiheessa potkasee ja sitten mennäänkin lujaa
![Smoking :pimp:](./images/smilies/icon_pimp.gif)
Tiedän että se on kunnollista koska tietyt henkilöt ostavat samaa, ja kokeneemmilla kavereillanikin kolahti.
Mistä sitä sitten tietää että kuinka paljon uskaltaa vetää ettei tule överit?
Jos ostas vaikka gramman, vetelis ekan yksinää siit kolmasosan, sit puolen tunnin päästä kolmasosan, ja siti puolen tunnin päästä kolmasosan. Toimiskohan noin?
Mistä sitä sitten tietää että kuinka paljon uskaltaa vetää ettei tule överit?
Jos ostas vaikka gramman, vetelis ekan yksinää siit kolmasosan, sit puolen tunnin päästä kolmasosan, ja siti puolen tunnin päästä kolmasosan. Toimiskohan noin?
-
ööö... överit? jos sulla ei kolise tollanen määrä niin et kai övereitä voi vetää!? Poltat hissunkissun ja mietit tosissaan miltä tuntuu etkä sitä että ei tunnu missään. Ja btw jos et tiennyt et voi vetää mitään kuolettavia övereitä ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Kaksi kivestä ja yksi munasta.
Ylipäätään 'överit' jotka tulee pelkästä pilvestä on yleensä psyykaten aikaansaatuja. Sitä alkaa ajatus harhailemaan ikävillä seuduilla, ja hupsista, ykskaks onkin jo pahoinvointia, huippausta yms. Itse en ainakaan ole kokenut övereitä joita ei olisi voinut laittaa oman ajatustoiminnan piikkiin suurin osin.
Life is a disease, sexually transmitted and fatal.
- pullapoika
- 2 tähteä
Itse en tapausta "överit" oikein ikinä ole kokenut. Tosin ajatus on mennyt sekaisin ja joskus jopa ei ole erottanut mielikuvitusta todellisuudesta. Pahoinvointia ja muuta en ole kyllä ikinä kokenut kannabiksen aiheuttamana.
Alkoholin ja muiden huumeiden aiheuttamat pahoinvoinnit olen kokenut, jopa nikotiinin.![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)
Alkoholin ja muiden huumeiden aiheuttamat pahoinvoinnit olen kokenut, jopa nikotiinin.
![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)
lol apua ![Conspiracy :foil:](./images/smilies/icon_foil.gif)
![Conspiracy :foil:](./images/smilies/icon_foil.gif)
pajari kirjoitti:no voi paska :S eipä sitä vittiis ostellakkaan jos ei toimi. Ja aina on se övereiden riski, kun ei tiedä kuinka paljon voi polttaa ilman että tulee överit...
Pidä vaan vähän taukoa ja kokeile uudestaan. Eiköhän se vielä kolise. Ja helppohan sitä överiä on kontrolloida, kun jos poltat vaikka piipulla niin laitat ihan pikkasen pesään, vedät henkeen, jos ei 5-10 min mitään, niin lisää ja lisää ja lisää jne.
![Kyllä :yes:](./images/smilies/yes.gif)
Ja ihmiset, kyllä se liiallinen kannabiskin saa pahoinvointia aikaan, tosin itselläkään ei ole kuin kerran tullut, eikä se nyt mitään hirveää pahoinvointia ollut, mutta semmonen huono olo niinkuin kipeänä pyörisi sängyssä ja tuntuu jotenkin huonolta kun ei pysty oikein mitenkään päin olemaan että olisi hyvin.
Paitsi tietenkin kerran sain ilmasiks jonku 0,5g pl, ja poltettiin se kaverin kanssa puoliks röökin seassa... tuli niin saatanan huonot olot koko loppuillaks että ei oo tosi. Tämän kyllä luulen johtuvan kengänpohjasta ja kaikista kemikaaleista millä sitä lätkää oli jatkettu. Tai sitten överit. Mistäs sen tietää, ja ketäpä se edes kiinnostaa?
![Guru :guru:](./images/smilies/old.gif)
Itsellä sama juttu.
Ostettiin kaverin kanssa 2 g kotikasvatin läpyy, joka tosin näytti 1 g:ltä, joten oli kusetuksen makua. Sillan alle ja väsättiin puolet pesään. Polteltiin siinä aika kauan sitä, ja lähettiin kävelemään. Ei mitään vaikutuksia vaan kamala vitutus. Seuraavan päivänä kuultiin että "kokeneet" polttajat oli ollut samallaisesta palasesta ihan sekasin.
No siitä saatiin taas uutta toivoa. Koulun jälkeen meille kaverin kanssa ja 0.5 g pesään ja parvekkeelle polttelemaan. Sen jälkeen tekemään pirtelöä ja samalla väsättiin uudet paukut 0.5 g siinä kun piti väsäillä niin sain muutaman nauru puuskan kahvinkeittimelle ja kaverini naamalle etc.. joten väsäyksestä ei meinannu paljon mitään tulla. Kuitenkin saatiin pala pesään ja takas parvekkeelle. Polttelun jälkeen katsomaan "Pilvessä" leffaa
(luonnollisesti ) Sitten alkoi kamala jumitus, ei siis mitään "erikoista" vaan ihankuin et olisi nukkunut päivään. Parhaimmat unet kyllä kumpanakin iltana mitä olen ikinä nukkunut
Sellainen vielä, että kummallakin polttelu kerralla henkoset olivat niin isoja kun saimme vain ja keuhkoissa savua pidäteltiin noin 20 sek joka kerta.
3.kerta. Tarjosin kaverille 1g läpyä jonka poltimme kylän keskustassa, miksattuna teehen
Polttamisen ohessa alkoi puheluistamaan ja lähdimme ärrälle pelailemaan, josta jatkoimme matkaamme viereiseen leipomoon josta saimme annoksen ilmaisia leivoksia, nauru kohtauksilta ei säästytty ja leivokset olivat hyviä.
Sitten tuli tähän sellainen 2 kk tauko, jonka aikana päätettiin että kesällä sitten vieraillaan ms.pilven luona, oman sadon johdolla.
No kaverit sitten pyysivät polttelemaan bongista kukkaa. Sanoin, että ei oo edellisillä kerroilla toiminut ja otan vaan pienet kun tunnin päästä pitää olla kotona skarppina.
Bongi kiersi ja savut olivat ihanan pehmeitä verrattuna tee/läby mikseriin. No tästähän seurasi se kun ei pahemmin odotuksia ollut, toimi jotenkin. Nauroimme aivan älyttömästi ja olo oli kuin taivaassa makasin koriskentällä katsoen pilviä ja kavereitteni koripallopeliä. Naamalla koko ajan typerä virne.
Toisella kaverillani ei taaskaan tullut vaikutuksia joka tekee 5 kertaa peräkkäin. Toinen kaveri taas joka poltteli ensimmäistä kertaa näki kaiken vihreänä, mutta en ollut enää tuolloin ringissä.
Nyt ollaan "tauolla" paitsi jos joku tarjoaa
Eli odotellaan että kukat kukkivat.
Ostettiin kaverin kanssa 2 g kotikasvatin läpyy, joka tosin näytti 1 g:ltä, joten oli kusetuksen makua. Sillan alle ja väsättiin puolet pesään. Polteltiin siinä aika kauan sitä, ja lähettiin kävelemään. Ei mitään vaikutuksia vaan kamala vitutus. Seuraavan päivänä kuultiin että "kokeneet" polttajat oli ollut samallaisesta palasesta ihan sekasin.
No siitä saatiin taas uutta toivoa. Koulun jälkeen meille kaverin kanssa ja 0.5 g pesään ja parvekkeelle polttelemaan. Sen jälkeen tekemään pirtelöä ja samalla väsättiin uudet paukut 0.5 g siinä kun piti väsäillä niin sain muutaman nauru puuskan kahvinkeittimelle ja kaverini naamalle etc.. joten väsäyksestä ei meinannu paljon mitään tulla. Kuitenkin saatiin pala pesään ja takas parvekkeelle. Polttelun jälkeen katsomaan "Pilvessä" leffaa
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Sellainen vielä, että kummallakin polttelu kerralla henkoset olivat niin isoja kun saimme vain ja keuhkoissa savua pidäteltiin noin 20 sek joka kerta.
3.kerta. Tarjosin kaverille 1g läpyä jonka poltimme kylän keskustassa, miksattuna teehen
![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)
Sitten tuli tähän sellainen 2 kk tauko, jonka aikana päätettiin että kesällä sitten vieraillaan ms.pilven luona, oman sadon johdolla.
No kaverit sitten pyysivät polttelemaan bongista kukkaa. Sanoin, että ei oo edellisillä kerroilla toiminut ja otan vaan pienet kun tunnin päästä pitää olla kotona skarppina.
Bongi kiersi ja savut olivat ihanan pehmeitä verrattuna tee/läby mikseriin. No tästähän seurasi se kun ei pahemmin odotuksia ollut, toimi jotenkin. Nauroimme aivan älyttömästi ja olo oli kuin taivaassa makasin koriskentällä katsoen pilviä ja kavereitteni koripallopeliä. Naamalla koko ajan typerä virne.
Toisella kaverillani ei taaskaan tullut vaikutuksia joka tekee 5 kertaa peräkkäin. Toinen kaveri taas joka poltteli ensimmäistä kertaa näki kaiken vihreänä, mutta en ollut enää tuolloin ringissä.
Nyt ollaan "tauolla" paitsi jos joku tarjoaa
Käärin normaalisti sätkän mihi murensin sellasen lätkä möykyn sisään.Ja sit vaa pyöritin pahvista sellasen pienen kaukoputken (filsun kokosen) .Sit vaa tekee kuuluisat hevoset ja pitää hngessä nii kaua ku pystyy ihme jos ei tunnu ![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
En minä luullutkaan että siitä mitään kuolevaan johtavaa voisi tulla niinku tossa joku sanoi. Kaverini vaan kertoi että on pari kertaa vetänyt överit, ja näin toiset itsekkin. Elikkäs ei pysty liikkumaan, ja jos liikkuu niin oksentaa.
Nomutta taidanpa toimia ensi kerralla näin kuten äsken jo sanoin:
1.ostan gramman
2.vetelen bongista 1/3siitä
3.30min. kuluttua vedän toisen 1/3
4.30min. kuluttua vedän toisen 1/3
5.Lopuksi olen sitten (toivottavasti) paukuissa
ps. minäkin olen joka kerta ottanut niin isoja savuja kuin keuhkoihin mahtuu, ja pidellyt niitä siellä mahd. pitkään.
1.ostan gramman
ps. minäkin olen joka kerta ottanut niin isoja savuja kuin keuhkoihin mahtuu, ja pidellyt niitä siellä mahd. pitkään.
En minä luullutkaan että siitä mitään kuolevaan johtavaa voisi tulla niinku tossa joku sanoi. Kaverini vaan kertoi että on pari kertaa vetänyt överit, ja näin toiset itsekkin. Elikkäs ei pysty liikkumaan, ja jos liikkuu niin oksentaa.
1.ostan gramman
1.ostan gramman
itselläni oli aikoinaan samanlaisia ongelmia. poltin aikoinaan 10-15 kertaa ilman minkäänlaisia vaikutuksia, paitsi jotain todella vaimeaa väsymyksen tunnetta oli havaittavissa. useimmiten pl:ää, mutta myös kukkaa. mukana oli useimmiten myös kokeneita polttelijoita joilla aine kolisi, joten paskasta aineestakaan ei ainakaan niillä kerroilla ollut kyse. totesin sitten aineen huonoksi, laimeaksi ja epäluotettavaksi päihteeksi alkoholiin verrattuna, en pariin vuoteen poltellut mitään koska ajattelin ettei se toimi silloinkaan. noin vuosi sitten kaveri kutsui rinkiin jossa poltettiin kukka/lehti sekoitusta, ja kas kummaa, kolisi mainiosti. sen jälkeen olen poltellut silloin tällöin ja vaikutukset ovat aina olleet hyvät, jopa pelkästä lehdestä olen päässyt todella iloisiin fiiliksiin, ja olen todennut kannabiksen paljon alkoholia mukavammaksi päihteeksi. nyt sitten eräs kaveri haluaisi myös tutustua hampun saloihin. olemme kolme kertaa poltelleet kotikasvatettua kukkaa, ja itse olen ollut ihan sekaisin ja kaveri pettynyt. omituisia henkimaailman hommia siis ilmeisesti nämä kannabisasiat
asiasta olisi hauska nähdä vaikka jotain tieteellistä tutkimusta, kukahan sellaisen tekisi
itse en ainakaan keksi mitään selitystä sille miksei kannabis ennen kolissut mutta nyt kolisee, ainoa asia joka on muuttunut on se että olen tosiaan pari vuotta vanhempi nyt. kenelläkään ei myöskään taida olla hyviä vinkkejä siihen miten saisin aineen kolisemaan myös kaverillani? isot henkoset ja pitkään keuhkoissa pitämiset on jo kokeiltu.
asiasta olisi hauska nähdä vaikka jotain tieteellistä tutkimusta, kukahan sellaisen tekisi
itse en ainakaan keksi mitään selitystä sille miksei kannabis ennen kolissut mutta nyt kolisee, ainoa asia joka on muuttunut on se että olen tosiaan pari vuotta vanhempi nyt. kenelläkään ei myöskään taida olla hyviä vinkkejä siihen miten saisin aineen kolisemaan myös kaverillani? isot henkoset ja pitkään keuhkoissa pitämiset on jo kokeiltu.
Luulisin että ensimmäisillä kerroilla sitä jännittää ja odottaa liikaa, hermoilee. Kun ottaa rennosti, menee johonkin mukavaan paikkaan, veden ääreen tms. Sitten rauhallisesti, ehkä musiikin soidessa tai luonnonääniä kuunnellen, polttelee. Lepposasti.
Minäkin olen vielä enemmän alkoholin kannalla koska ei ole vielä kollissut kunnolla. On vaan perseestä maksaa siitä pilvestä niin helvetin paljon jos ei se toimikkaan :S
-
Mulla oli just tommosta alussa.. oli aika ärsyttävää. Joskus kymmenennellä kerralla se kolahti (sitä ennen tuntui, että pilvi ei toimi ollenkaan minuun). Hyvä, että kolahti. ![Nauru :laugh:](./images/smilies/laugh.gif)
![Nauru :laugh:](./images/smilies/laugh.gif)