Olen nyt kypsytellyt ideoita mielessäni pienimuotoiseen ja paikalliseen aktivismitoimintaan. Toiminnan tavoitteena olisi ainakin opastaa ihmisiä ihmisen toiminnan seurauksista luontoon, sekä ihmisen perusoikeuksiin kajoavan oikeusjärjestelmämme rationalisoiminen ainakin suurimpien epäkohtien osalta, kuten huumausainelainsäädäntö.
Vielä en ole keksinyt toimintaideoista muuta, kuin että Harjoitettavan aktivismitoiminnan on oltava kaikissa muodoissaan Suomen lakien sekä kaupunkikohtaisten järjestyssääntöjen mukaista sekä yleisesti hyviä tapoja noudattavaa
(No joo, hamppua suopi poltella ja kasvatella joka välissä kyllä, kunhan tuntee vastuunsa)
ja siis toiminta konkreettisesti? mitä se olisi?
IHAN MITÄ VAAN!
Roskien keruuta pois luonnosta, ja tietysti myös katukuvasta
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Mulla ei ole pienintäkään kokemusta minkäänlaisesta järjestötoiminnasta tms, joten tähän topiciin haluaisin kokemuksianne tuontyyppisistä ajatuksista, toimintasuunnitelmia jne.
Pointtina koko hommassa siis tehdä ihan vaan tehdä ryhmässä juttuja, jotka voisi toteuttaa yksinäänkin. Jotain flyereiden jakamista ja lehtien keruuta, mut näin siitä vois saada oikeesti juttua johonkin jos sais edes pienen ryhmän kasaan. Kovin aktiivista toiminta ei varmaan olisi nimestään huolimatta, ihan oman jaksamisen mukaan. Itsekin olen melko passiivinen, mutta kyllä mä hyvän asian vuoksi voin joskus silloin tällöin käydä jotain hyödyllistäkin tekemässä.
Vielä lopuksi, monen mielestä varmaan hyvä idea tämä, tai ainakin kehityskelpoinen, mut älkää laittako karmaa. Tää ei oo karmahuorausviesti vaan haluun tehä jotain ennenku on liian myöhäistä, en tähtiä nickini alle.
Kiitoksia kaikille jotka jaksoivat lukea koko viestini ja aurinkoista kevättä vaan! (no okei, pilvistä... paitsi että oon ite tauolla, mut fiiliksessä kyllä mukana vieläkin
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Lisäys: "Lauma hippejä" ei siis tarkoittanut, että pitää olla rastat ja yms, ei mullakaan esim oo. Kaikki kelpaa mukaan vaatetukseen ja musiikkimakuun katsomatta, kunhan ideologia natsaa
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Edit: muutaman typon korjasin alusta. Pahoitteluni kirjoitusvirheistä ja muista epäloogisuuksista tekstissä, tauko tekee tehtävänsä. Pääsi tulemaan mikseriröökistä niksakoukku ja piti sekin vähä tupakointi(edit:lopettaa
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
ps. jos ajattelette, että oon liian outo tällaiseen, liian laiska, liian mitä vaan, niin ET JUMALAUTA OLE. Itselläni on taustalla melkoisia mielenterveydellisiä ongelmia (paniikkihäiriö, keskivaikea masennus, unettomuus), vuosien alkoholismia, pikkurikoksia ja sen sellaista.
Tosin siis tuo (ailahtelevaa psyykeäni lukuunottamatta) kaikki on jäänyt jonnekin kauas kauas syvälle mustaan menneisyyteen. Nyt katsotaan kaikki tulevaisuuteen, se on vihreä!