No Nouwei.
Mua ei saa läiskiä, enkä mä oo ikuna läiskiny ketään. Se on nyrkki sit jos pitää jollain läiskiä. Bitchslapit alkaa vaan vituttaa.
Suomi24.fi:n Huumeet-osio
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
-
Re: Suomi24.fi:n Huumeet-osio
Naapurin äijä kun saataisiin tännekin... hänellä on asenne kohdallaan.
Se naapurin äijä muuten taitaa olla eräs pitkään hiljaiseloa viettänyt foorumilainen. En tiä käsiteltiinkö asiaa jo, kun en jaksanut lukea kaikkia viestejä, koska olen laiska. Ainakin muistan erään henkilön täältä tuolla nickillä kirjoitelleen kyseisille foorumille joskus aikoja sitten, mutten ala häntä tässä erikseen mainitsemaan anonymiteettinsä suojelemiseksi. Ellei sitten itse ilmottaudu.
Mjuff kirjoitti:Vai että mielipiteet perustuvat aina tietoon.
Sä juuri kumosit itsesi. Siis silloinhan väärä mielipide perustuu tietoon myös. Eli jos mun mielipide olisi että kannabis on tappohuume, niin se perustuu sitten myös tietoon.
Miten helvetissä se absoluuttinen totuus on sitten se sun mielipide, joka perustuu tietoon, vai mun mielipide, joka perustuu myös tietoon? Vai meinaatsä nyt ihan sitä, että toiset ihmiset osaavat automaattisesti perustaa oman mielipiteensä siihen TIETOON, kun taas toiset eivät löydä mitään tietoa, luulevat vaan, eivätkä omaa oikeita mielipiteitä.
Ei todellakaan voida sanoa, että "on totta että tämä asia on näin, sillä minä tiedän", ihmisen ns. tieto on aina kokonaisuus joka koostuu omista kokemuksista, vaikutteista esim. perhe, ystävät, kulttuurista, kaikesta. Ei kukaan oikeasti voi tietää mitään.
Jeps, off topic.
Mutta hei, mä olen tyhmä nainen, enhän mä mitään mistään voi tietää.
en kumonnut itteäni, koska informaatio ei ole joko väärää tai oikeaa vaan on. esimerkiksi, jos sanon että olen tarja halonen, pelkkä tuo teksti itsessään on informaatiota riippumatta siitä onko se totta vai ei eli tässä tapauksessa ei.
absoluuttinen totuus taas...,no jos oot kuullut platonin ideoista, niin siinä ollaan aika lähellä sitä, mikä on yleensäkin "totuus".
Mielestäni:
Totuus on sana.
Jumala on sana.
Pyrin teoissani ja puheissani totuudellisuuteen.
Uskon Jumalaan.
Ristiriitaista? En tiedä.
w
PS: Suurensuuri paino sanalla "pyrin".
Totuus on sana.
Jumala on sana.
Pyrin teoissani ja puheissani totuudellisuuteen.
Uskon Jumalaan.
Ristiriitaista? En tiedä.
w
PS: Suurensuuri paino sanalla "pyrin".
imho
lol
omg
lol
omg
- Prozac20mg
kuulkaas lapset, ymmärtäkää että
vain natsikanavalla on nimenä suomi24/7/365! MANNERHEIL! HEIL!! eli siis keskustelun taso kusee? dude!!..... Tiesitkös että nykäsen matilla on alkoholiongelma? AA!! OO!!
-
Re: kuulkaas lapset, ymmärtäkää että
Prozac20mg kirjoitti:vain natsikanavalla on nimenä suomi24/7/365! MANNERHEIL! HEIL!! eli siis keskustelun taso kusee? dude!!..... Tiesitkös että nykäsen matilla on alkoholiongelma? AA!! OO!!
Aivan! Noille junteille on ihan turha mennä selittämään mitään järkevää...
väsäkkää botti joka käy jutteleen junteille kaikkee potaskaa ni niil o tekemistä, ei ite tarvi vaivautuu...
Diilaan mielummin äitimaan kanssa.
Palaa sivulle “Politiikka ja media”