Kuva

Elvistellyt täällä, poliisi tekee laittoman kotietsinnän

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vieras

Re: Elvistellyt täällä, poliisi tekee laittoman kotietsinnän

ViestiKirjoittaja Vieras » 18.4.2005 17:06

ebola kirjoitti:
Jokuhan tässä aiemmassa Vapaavyöhykkeen viestissä heitti jutun, että sivuston disclaimerin erikoinen sisäänpääsyratkaisu olisi tehty siksi että todellisuudessa aluetta ylläpitää poliisi, ja että tämän ratkaisun
takia kukaan ei voi väittää vahingossa tulleensa sivustolle. Mahdolliset syytteet eivät siis kusisi oikeudessa.

onneksi en törmännyt tuohon.
ruuvataanko sitä foliohattua hieman vielä tiukemmalle..
kuka täällä nykyisin hampusta edes puhuu?
swtf

Kaolin

ViestiKirjoittaja Kaolin » 18.4.2005 19:22

...ja kertonut seteistä joita ei siis ole ollut.

...

...todellisuudessa aluetta ylläpitää poliisi

:doh:

Mieti mieti mieti....

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 18.4.2005 20:19

Mä meen kyllä nyt sohvan taakse piiloon ja pysyn siellä.

ahdistaa!!!

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 18.4.2005 20:53

Testing.....testing...

MÄ KASVATAN PUOLSATAATUHAT VATTISELLA LÄMPÖLAMPULLA PARITUHATTA KILOA PÄÄTÄ POKSAUTTAVAA LÄTKÄÄ! MYYN SITÄ SITTEN KAIKILLE, NAAMAAN KATTOMATTA! SATO ON KOLMENVIIKON PÄÄSTÄ VITTU VALMISTA! ONNEKS SE ON NIIN VITUN STEALTH, ETTÄ KOPPALAKIT EI SITÄ VIELÄ OO HUOMANNU!!!!!!!!!!!
PERKELE!

:foil:

Sativus

ViestiKirjoittaja Sativus » 18.4.2005 21:30

Minun on myönnettävä että olen täällä elvistellyt Vapaavyöhykkeellä ja eräällä rekisteröidyllä nimimerkillä muualla hampunkasvatuksen harrastajana.

Muualla, siis jollakin toisella sivustolla? Jos näin, niin eiköhän kaikki ongelmat johdu tästä hölmöilystä. Vähän järkeä peliin!

Jos ei ole kyse tästä, niin:
IP - osoitteita ei tallenneta viestien lähetyksen yhteydessä (Vapaavyöhykkeellä näin tehdään).
Rekisteröidy, ja kerro vasta sitten 600 watin kasvatuksestasi.
Turvallisuutta voi vielä parantaa käyttämällä "https" -yhteyttä. Kaikista paras on pitää kasvatus aivan omana tietona, ainakin mielestäni.

Luulisin, että vapaavyöhykkeen IP-osoitteet ovat vaikeasti kaivettavissa. Mielestäni hamppuforum on suhteellisen turvallinen, sekä satojen hampuusien kyttäämiseen/kotietsintöihin tarvittaisiin jo aikamoiset resurssit.

Mysteeri:
Nopealla haulla vapaavyöhykkeeltä ei edes löydy yksittäisellä 600 wattisella mitään kotietsinnän arvoista. Yksi 2 x 600w kyllä löytyy, mutta itse sanoit kehuneesi yksittäisellä valaisimella. Aeroflow ja aerohydro-aihe löytyy täältä. Hyvä stoori, ehkä ensi kerralla meneekin läpi. :laugh:

Kucka
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Kucka » 19.4.2005 10:07

Jeh, nou hätä ihmiset. Ihan selvä feikki ja trolli tämäkin. Hamppuforumilla tosiaan tallennetaan vain Vapaavyöhykkeen vieraiden IP-osoitteet ja niitäkin pääsee tarkastelemaan ainoastaan pari ylläpidon jäsentä. Serveri ja sen tiedot ovat edelleen ulkomailla, joten niidenkin tietojen esiinkaivamisen oikeuttamiseen tarvitaan jo aika kovan luokan rikollista toimintaa. Ja kyllä meille ilmoitetaan palvaluntarjoajalta jos serveri jostain syystä ratsataan. Kuulin myös hiljattain, ettei laajakaistaoperaattorit ole vielä joutuneet luovuttamaan poliisille dynaamisten IP-osoitteiden (useimmat dsl-liittymät esim) käyttäjätietoja. Kyllä täällä siis suht' turvassa voi keskustella. Omaa järkeä saa kuitenkin käyttää ja miettiä, mitä kaikkea itsestään kertoo täällä julkisesti. Eikä tosiaan kannata niillä suurimmalla systeemeillä ja satomäärillä turhaan elvistellä. Eipä ole tähän mennessä tullut tähän mennessä tietooni kasvattajaa tms joka olisi jäänyt kiinni muuten kuin omasta huolimattomuudestaan (tai vahingossa)

https://www.hamppu.net/forum/viewtopic. ... 984#165984
Setä on kovin sekaisin, onko sedällä hyvä olo?

Budi Jet

ViestiKirjoittaja Budi Jet » 19.4.2005 12:53

Hieman paskalta kyllä haiskahtaa tämä ratsiajuttu... :think:
Kukka huulessa, myötätuulessa

defster

ViestiKirjoittaja defster » 19.4.2005 14:00

:o Oh shit, mitä mä nyt teen.. hasis puut on kaadettava.. syötän ne linnuille :roll: !

Entinen

ViestiKirjoittaja Entinen » 19.4.2005 16:26

Sativus kirjoitti:
Minun on myönnettävä että olen täällä elvistellyt Vapaavyöhykkeellä ja eräällä rekisteröidyllä nimimerkillä muualla hampunkasvatuksen harrastajana.

Muualla, siis jollakin toisella sivustolla? Jos näin, niin eiköhän kaikki ongelmat johdu tästä hölmöilystä. Vähän järkeä peliin!

Jos ei ole kyse tästä, niin:
IP - osoitteita ei tallenneta viestien lähetyksen yhteydessä (Vapaavyöhykkeellä näin tehdään).
Rekisteröidy, ja kerro vasta sitten 600 watin kasvatuksestasi.
Turvallisuutta voi vielä parantaa käyttämällä "https" -yhteyttä. Kaikista paras on pitää kasvatus aivan omana tietona, ainakin mielestäni.

Mysteeri:
Nopealla haulla vapaavyöhykkeeltä ei edes löydy yksittäisellä 600 wattisella mitään kotietsinnän arvoista. Yksi 2 x 600w kyllä löytyy, mutta itse sanoit kehuneesi yksittäisellä valaisimella. Aeroflow ja aerohydro-aihe löytyy täältä. Hyvä stoori, ehkä ensi kerralla meneekin läpi. :laugh:

Eihän threadin aloittaja kertonut Vapaavyöhykkeellä seteistään kertoneensa, vaan että: "Minun on myönnettävä että olen täällä elvistellyt Vapaavyöhykkeellä ja eräällä rekisteröidyllä nimimerkillä muualla hampunkasvatuksen harrastajana. Minulla ei siis ole oikeasti koskaan ollut hamppua kasvamassa, mutta tiedän Huput ja nämä foorumit lukeneena kasvatuksesta aikas tavalla, ja olen tätä tietoutta kasvattajan ominaisuudessa täällä mainostanut ja kertonut seteistä joita ei siis ole ollut."

"..PC ja digikamera lähti vielä tarkempaan syyniin ja löytyihän sieltä koneelta hamppufoorumin käyntejä sivuhistoriatiedoista."

"..Eniten asiassa minua ihmetyttää se että olen ainoastaan tällä foorumilla keskustellut hampunkasvatuksesta, itse asiassa aika tavalla elvistellytkin. Kenellekään en hampun kasvatuksesta tai hampusta muutenkaan keskustellut, en edes tuttaville, koska ystävä/tuttavapiiri on niitä puhtoisia joille kaikki huumeisiin viittaava on kauhistus."

"..Olen aika varma että kotietsinnän syy oli elvistely täällä sillä miksi pirussa muuten tälläinen aiheeton kotietsintä oltaisiin toteutettu useiden poliisien ja poliisikoirien voimin.
Olen ollut siinä uskossa että hamppufoorumiin voi kirjoitella ilman kuumotuksia mutta mieli muuttui."

Kyllä minusta viestissä kirjoitetaan selvästi, että on keskusteltu ja elvistelty hampusta ainoastaan tällä hamppufoorumilla, sen Vapaavyöhykkeessä ja muilla osioilla jollakin rekiseröidyllä nimimerkillä. Vapaavyöhykkeen viesteissä ei noita 600w settejä ole pahemmin ollut, mutta rekisteröinnin vaativissa osioissa sitäkin enemmän.

Käyttäjätunnus

ViestiKirjoittaja Käyttäjätunnus » 19.4.2005 16:32

En oikein ymmärrä, miksi kyseinen henkilö ei ilmoittanut viestissään tätä valekasvattajanimimerkkiään. Onko asiassa jotain menetettävää?

Koska se on kaikkien rakastama Jack The Reaper? :yes:

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 19.4.2005 17:23

mul muute kävi yhes vaihees jo mieles et tuff gong o huume poliisist, ku ni epätoivoisest yritti jackilt todistus aineistoo saaha :think:

Ota onkkees

..

ViestiKirjoittaja Ota onkkees » 19.4.2005 17:31

Ehkä tämä on vain muistutusta siitä että kannattaa hieman miettiä mitä täällä kirjoittelee. Harmi vain että osa foorumisteista on ottanut asiat liian kovalla ja pyytelee jo vanhojen viestiensä poistamista ja kirjoittelun lopettamista. Sitten vielä tämä foorumin disclaimer..

Vastuuvapauslauseke / Disclaimer - Hamppuforum

Jatkaakseni Hamppu.net -sivuston keskustelupalstalle sitoudun noudattamaan seuraavia käyttöehtoja:

Olen täysi-ikäinen ja tiedostan, että kannabiksen hallussapito, käyttö sekä viljely ovat nykyisen lainsäädännön alla rikoksia, joista voidaan rangaista sakoilla tai vankeusrangaistuksella. Hamppuforum ei yllytä ketään rikolliseen toimintaan, vaan tarjoaa mahdollisuuden hampusta ja hampunkasvatuksesta keskusteluun. Mikäli haluan jatkaa, osoitan tämän tekstin lukemiseni ja ehtojen hyväksymisen sillä, että valitsen sivun alalaidasta abc inns -linkin.

Hamppuforum ei ole tarkoitettu muuhun huume- tai päihdekeskusteluun.
HAMPPUFORUMILLA EI MYYDÄ KANNABISTA TAI KANNABISTUOTTEITA!

Ylläolevien sääntöjen rikkominen johtaa viestien tuhoamiseen ja käyttäjätilin poistamiseen

..jossa ei riitä klikata "Hyväksyn" kohtaa, vaan pitää etsiä erikoisesti "a abc inns" kohta. Tälläistä ei käytetä edes törkysivuilla, joten miksi sellaista käytetään hamppufoorumissa?

Eikö "Hyväksyn" vaihtoehto käy, koska oikeudessa voidaan helposti sanoa että tultiin erheellisesti sivulle kun painettiin toista vaihtoehtoa, siis sitä väärää vahingossa.
"a abc inns" linkkiä nyt harva disclaimeriin tuleva vahingossa valitsee, joten oikeusjuttu ei kuse.

Edellinen nyt on turhaa vainotusta ja kuumotusta, mutta näin monet ajattelevat. Ylläpito, tämä Hitler ja muut ovat tehneet karhunpalveluksen foorumille näillä disclaimereillaan ja muilla hidastuksilla, joiden tarkoitus epäilyttää.
On jo selvästi huomattavissa miten keskustelu foorumilla on huomattavasti vähentynyt entisestä, ja syy on osin ylläpidon jipoilla, jotka herättävät pahaa verta.
Kun tälläistä epäilyksen siementä on kylvetty jipoilla, niin ei ole kamala ihme että keskustelu tyrehtyy.

Tuff Gong
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Tuff Gong » 19.4.2005 18:28

Morrison kirjoitti:Voe luojan tähren minkälaista vääntämistä :doh:

Eipä sitä esiintyisi, jos kukaan ei siitä pitäisi...
Epätotta on sanoa, että se ei ole, mikä on, tai että se on, mikä ei ole,
ja vastaavasti totta on sanoa sen olevan, mikä on, ja sen olevan olematta, mikä ei ole.

- Aristoteles

Tuff Gong
1 tähti
1 tähti

Re: Reaper Reply

ViestiKirjoittaja Tuff Gong » 19.4.2005 19:15

Jack The Reaper kirjoitti:Joo kato Tuff Gong on mun toinen tunnus ja halusin vaan jotain draamaa tänne foorumille :o

Ei toinen, vaan ties vaikka kuinka mones.
Epätotta on sanoa, että se ei ole, mikä on, tai että se on, mikä ei ole,

ja vastaavasti totta on sanoa sen olevan, mikä on, ja sen olevan olematta, mikä ei ole.

- Aristoteles

-lalalaa-

ViestiKirjoittaja -lalalaa- » 19.4.2005 19:53

Miksi mollaatte Tuffia?
Miksei hänellä ole oikeutta omaan mielipiteeseen/itsensä ilmaisemiseen?
(Rajansa tietty kaikella, mutta onko pakko jatkaa tätä noidankehää? ////Vaikeneminen on kultaa?////)

Kysynpä vaan....

Miksi ihmiset nahistelette koko ajan?
Jos/kun joku "ulkopuolinen" selaa joskus foorumia,
saa hän helposti käsityksen, että kannabis aiheuttaa käytöshäiriöitä/agressiivisuutta jne..

Hei!

Olemme kaikki samassa veneessä!!

:lohtu:

Hampun puolesta.

Piis & laav?

kyykkä
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja kyykkä » 20.4.2005 14:37

Vaikka yleisesti trollaaminen on melko ärsyttävää niin hyvän trollin päästessä ihmisten pään sisälle alkaa se olla jo melkein hauskaa lauettavaa.
Kuin muurahaiskekoon kustaisi. :point:
"Vastaan kaikkiin esittämiinne kysymyksiin ei."
-- Ulla-Maj Wideroos, rkp.

krimi666

ViestiKirjoittaja krimi666 » 21.4.2005 16:41

älköö ruokkiko trollia. Eiköhän tuosta aiheesta ala riittää jo.
Kasvit ei pidä kuumottamisesta saatika kasvattaja, joten mieluummin treadi lukkoon
*Who need a few ideas where you can enjoy sexy smoking women in your real life!*

tärinä

ViestiKirjoittaja tärinä » 21.4.2005 20:07

krimi666 kirjoitti:älköö ruokkiko trollia. Eiköhän tuosta aiheesta ala riittää jo.
Kasvit ei pidä kuumottamisesta saatika kasvattaja, joten mieluummin treadi lukkoon

Joo, tämä viestiketju pitää ehdottomasti poistaa, sillä onhan kauheaa jos foorumia seuraavat joutuvat ajattelemaan että täällä kirjoittelu ei ehkä olekaan aivan harmitonta. Vaino- ja kuumotussensuuria tänne nyt tarvitaan ehdottomasti! Kaikki kuumotukseen liittyvät viestit heti pois, ettei niitä ehditä missään nimessä lukea.

Toinen vaihtoehto on tietenkin se, että foorumissa keskustellaan enemmän turvallisuusnäkökohdista, mm. anonyymiydestä, tiedostojen salauksesta ym. tärinää aiheuttavasta.

tyhmä

ViestiKirjoittaja tyhmä » 23.4.2005 20:49

v g p kirjoitti:
ebola kirjoitti:
Jokuhan tässä aiemmassa Vapaavyöhykkeen viestissä heitti jutun, että sivuston disclaimerin erikoinen sisäänpääsyratkaisu olisi tehty siksi että todellisuudessa aluetta ylläpitää poliisi, ja että tämän ratkaisun
takia kukaan ei voi väittää vahingossa tulleensa sivustolle. Mahdolliset syytteet eivät siis kusisi oikeudessa.

onneksi en törmännyt tuohon.
ruuvataanko sitä foliohattua hieman vielä tiukemmalle..
kuka täällä nykyisin hampusta edes puhuu?
swtf
:pimp: :pimp:

nyt on pakko tehdä tyhmä kysymys mitä tarkottaa swtf kaikkille polttelijoille hyviä polttelu hetkiä

krimi666

ViestiKirjoittaja krimi666 » 24.4.2005 0:35

tärinä kirjoitti:Joo, tämä viestiketju pitää ehdottomasti poistaa, sillä onhan kauheaa jos foorumia seuraavat joutuvat ajattelemaan että täällä kirjoittelu ei ehkä olekaan aivan harmitonta.

Miksei täällä kirjoittelu olisi harmitonta?
*Who need a few ideas where you can enjoy sexy smoking women in your real life!*

Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”