Marssin '05 kyltti-ideat!
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Re: Marssin '05 kyltti-ideat!
George W Bush
Jussi Pajunen
ja minä
Meillä on yksi yhteinen asia
Kasvatan kotona
Poltan kotona
Kuka kärsii?
Harrastan sauvakävelyä!
Olen hyvä koulussa!
Bumtsibum takaisin!
Aänestin keskustaa!
Minut on kasvatettu hyvin
- haluan jatkaa perinnettä
Tiedätkö OIKEASTI mitä kannabis on?
wsöö. pitänee keksiä vielä muutama oikeasti hyvä.
Jussi Pajunen
ja minä
Meillä on yksi yhteinen asia
Kasvatan kotona
Poltan kotona
Kuka kärsii?
Harrastan sauvakävelyä!
Olen hyvä koulussa!
Bumtsibum takaisin!
Aänestin keskustaa!
Minut on kasvatettu hyvin
- haluan jatkaa perinnettä
Tiedätkö OIKEASTI mitä kannabis on?
wsöö. pitänee keksiä vielä muutama oikeasti hyvä.
aika kuluu kuin siivilä
-
No niin, suurin osa ehdotuksistanne näyttää olevan kieliposkella juttuja ja sisäpiirivitsejä muille hamppu-marssijoille. Ihan sama, pitäkää hauskaa - kerranhan vaan olette nuoria, mutta jos todella haluatte vaikuttaa kannabiksen laillisuus asemaan tässä yhteiskunnassa, keksikää vähän parempia.
Esim. tälläinen on hyvä: LAILLISTAKAA KANNABIS! ....tai nojaa...laillistakaa sana kuulosta nyt ihan kummalliselta, lallistakaa..lallalaaa
Esim. tälläinen on hyvä: LAILLISTAKAA KANNABIS! ....tai nojaa...laillistakaa sana kuulosta nyt ihan kummalliselta, lallistakaa..lallalaaa
bli viitosen kyltit iskee tuulipukuihin! ei oo mitään kemiallisia kaavoja..blahh
Ainakin oikeinkirjoitus kannattaa tarkistaa... "turvallisuus takuu" EI ole sanaliitto, vaikka se äkkiseltään siltä vaikuttaisikin. Syö uskottavuutta. ![Guru :guru:](./images/smilies/old.gif)
![Guru :guru:](./images/smilies/old.gif)
-
noh mä en nyt tieteskään oo niin paljo kirjotellu tänne ku te mut sanompa nyt sit omankin kantani:
``VIINA TAPPAA, KANNABIS PARANTAA``
``HAMPPU ON PUHDAS LUONNONTUOTE``
``VIINALLA SAIS ITSENSÄ TAPPAA, MUTTA KANNABIKSELLA EI PARANTAA``
``KANNABIS TAKAISIN APTEEKKIIN``
nuo nyt on kyllä aikasta huonoja mut
joku keksii varmasti iskevämpiä ja purevampiakin lauseita. Kiva olis ottaa osaa tohon hamppumarssiin, mut en pääse! ![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
``VIINA TAPPAA, KANNABIS PARANTAA``
``HAMPPU ON PUHDAS LUONNONTUOTE``
``VIINALLA SAIS ITSENSÄ TAPPAA, MUTTA KANNABIKSELLA EI PARANTAA``
``KANNABIS TAKAISIN APTEEKKIIN``
nuo nyt on kyllä aikasta huonoja mut
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Mielestäni nuo "KANNABIS PARANTAA" -jutut eivät ole niitä kaikkein toimivimpia. Kovinkaan moni hampuusi tuskin käyttää kannabista pääasiallisesti sen lääkinnällisten omminaisuuksien vuoksi. Ja ainakin minulle tulee noista iskulauseista heposti sellainen hurahtanut julistusmeininki mieleen. Eikö olisi parempi tuoda kannabis esiin kivana juttuna, vähän niinQ viini tai bisse, eikä kaiken parantavana mystisenä nuoruuden nektarina?
Jos minä olisin yleisössä, jättäisin kyllä helposti tuollaiset jutut omaan arvoonsa. "Joo nää on taas näitä kannabisuskovaisia" "Ihan höyrypäitä".
Olemme tällä hetkellä ikävä kyllä siinä tilanteessa että on parempi käyttää "vastapuolen" retoriikkaa, jotain, mihin tuulipukujen on helppo samaistua.
Muistakaa, että puhetta on mukavampi kuunnella kuin huutoa.
Jos minä olisin yleisössä, jättäisin kyllä helposti tuollaiset jutut omaan arvoonsa. "Joo nää on taas näitä kannabisuskovaisia" "Ihan höyrypäitä".
Olemme tällä hetkellä ikävä kyllä siinä tilanteessa että on parempi käyttää "vastapuolen" retoriikkaa, jotain, mihin tuulipukujen on helppo samaistua.
Muistakaa, että puhetta on mukavampi kuunnella kuin huutoa.
aika kuluu kuin siivilä
"VIINA TAPPAA, HAMPPU EI!"
"WWW.HAMPPU.NET"
"HAMPPU EI OLE HUUME"
"ANTAKAA KAIKKIEN KUKKIEN KUKKIA!"
"YKSIKÄÄN KASVI EI OLE LAITON"
"HAMPPU EI OLE MÖRKÖ"
"PELASTAKAA NUORISO"
"TERVEELLINEN VAIHTOEHTO VIINALLE"
"IHMISOIKEUDET TAKAISIN!"
"HAISTAKAA HAMPPU KOKO VALTIOVALTA"
"WWW.HAMPPU.NET"
"HAMPPU EI OLE HUUME"
"ANTAKAA KAIKKIEN KUKKIEN KUKKIA!"
"YKSIKÄÄN KASVI EI OLE LAITON"
"HAMPPU EI OLE MÖRKÖ"
"PELASTAKAA NUORISO"
"TERVEELLINEN VAIHTOEHTO VIINALLE"
"IHMISOIKEUDET TAKAISIN!"
"HAISTAKAA HAMPPU KOKO VALTIOVALTA"
Joitain ajatuksia, siitä huolimatta että en haluaisi kuulostaa tiukkapipoiselta vanhukselta...
Joitain faktoja
- Keskiverto suomalainen ei tiedä mitään hampusta
- keskiverto suomalainen omaa negatiivisia ajatuksia hampusta
- keskiverto suomalainen pyrkii kääntämään kaikki lauseet hamppua vastaan
- propaganda tulee aina suunnitella niin että tyhminkin kadunmies sen tajuaa
Hamppumarssi ei ole paikka jossa olisi tarkoitus toteuttaa itseään vapaasti. Siihen on aikaa koko muu elämä foorumeineen. Eli: Jos ne rastat ja kirkkaanväriset vaatteet ovatkin sinulle se perusasusi, se kääntyy hamppumarssilla koko marssin ideaa vastaan.
Jos siellä on joku siististi pukeutunut kantamassa kylttiä jossa lukee "Näytänkö narkkarilta?", ajattelee kadunmies hyvin nopeasti että "et näytä, mutta perässäsi tallaavat sata seuraavaa rastapelleä näyttävät".
Meidän käsitys "siististä ja makeesta ja viileestä" meiningistä ei välttämättä ole se, mikä on keskivertotallaajan käsitys. Vaikka minä diggailen kingston wallin musasta, olisi helvetin huono ajatus ottaa mukaan mankka josta soittaa kingston wallia. Jos mankka pitäisi ottaa, olisi huomattavasti parempi että siinä sitten soisi jari sillanpää, siitä huolimatta että itse en kyseistä jannua siedä alkuunsakaan. Kansa kuitenkin sietää.
Sun Tzu kirjassaan "Sodankäynnin taito" esittelee monia hyviä ajatuksia, mutta pelkistettynä kirjan idea on siinä että tunne vihollisesi, ja toimi sen tuntemuksen mukaan
Ei se ole kenenkään yksilön vapaudesta poissa jos pukeutuu hampumarssille tyylinsä vastaisesti tavalla joka on suurelle kansalle mieleen.
Hyvin pieni rastapääporukka voi pilata asian. Kuvitellaan että siellä marssilla on 990 hyvinpukeutunutta ja siistiä ihmistä ja kymmenen rastapään lauma, joiden pukeutuminen on oranssia, punaista ja vihreää. JOS sattuisi käymään niin että marssista tulisi otos kymmenen uutisiin, ketä uskotte uutisryhmän kuvaavan?
Eli joku kysyi ketjussa aikaisemmin, miksei hamppumarssille saa tulla omana itsenään. Joku vastasi että toki saa ja suorastaan pitää. Olen samaa mieltä mutta: Onko se nyt perkele niin että hampparin oma itse on hampparin kirjavat vaatteet. Jos näin on, ollaan aika helvetin huonoissa kantimissa. ja jos kirjavat vaatteet ovat sinulle se sinun oma itsesi, niin sitten minun mielipiteeni on se että marssille ei ole suotaa tulla omana itsenään.
Edelleen:
Hamppumarssin on tarkoitus vaikuttaa ihmisten yleiseen ajattelutapaan niin että hamppua alettaisiin ajattelemaan toisesta näkökulmasta kuin ennen.
Hamppumarssin tarkoitus ei ole se että tavallinen tallaaja ajattelee että "enpä olisi ajatellutkaan että nuo hampparit ovat noin hullun näköistä sakkia".
Hamppumarssin tarkoitus ei ole se että meillä olisi kerran vuodessa kivat bileet.
Hamppumarssin tarkoitus on muuttaa tätä yhteiskuntaa.
Valtioneuvostossa (hallituksessa) ei ole yhtään rastapäätä.
Eduskunnassa ei ole liiemmälti rastoja vilahdellut.
kotikaupunkini valtuustossa ei ole ensimmäistäkään rastaa.
(Juu, älä nyt kirjoita että minun kotikaupungissanipas on. Ihan varmasti on jossain. Jos ei muualla niin jamaikalla.)
Taloyhtiöni hallituksessa ei ole ainoatakaan rastaa.
Miksi minä en pidä rastoista? Ihan väärin, minä pidän rastoista. Se nyt vaan on niin että sillä mitä minä asiasta ajattelen ei ole mitään vitunkaan väliä. Se millä on väliä, on se että mitä asiasta arvelee kansalainen joka taluttaa vasemmassa kädessä kultaista noutajaa ja oikeassaan 1,7:ää lastaan ja on matkalla toyotaansa jolla ajelee kotiinsa.
Jos sillä mitä minä henkilökohtaisesti ajattelen, olisi väliä, olisi jo muutaman puskan kotikasvatus vapautettu ja hamppu alkossa.
Tässä asiassa on vaan ajateltava kokonaisvaltaisemmin ja järkevämmin. Mikä on tavoite ja mitkä keinot asiaa ajavat.
Jos nyt vituttaa liikaa niin lue vielä kerran juttu läpi ennenkun fleimaat. Jos sitten vielä vituttaa, anna fleimin palaa.
ik
Joitain faktoja
- Keskiverto suomalainen ei tiedä mitään hampusta
- keskiverto suomalainen omaa negatiivisia ajatuksia hampusta
- keskiverto suomalainen pyrkii kääntämään kaikki lauseet hamppua vastaan
- propaganda tulee aina suunnitella niin että tyhminkin kadunmies sen tajuaa
Hamppumarssi ei ole paikka jossa olisi tarkoitus toteuttaa itseään vapaasti. Siihen on aikaa koko muu elämä foorumeineen. Eli: Jos ne rastat ja kirkkaanväriset vaatteet ovatkin sinulle se perusasusi, se kääntyy hamppumarssilla koko marssin ideaa vastaan.
Jos siellä on joku siististi pukeutunut kantamassa kylttiä jossa lukee "Näytänkö narkkarilta?", ajattelee kadunmies hyvin nopeasti että "et näytä, mutta perässäsi tallaavat sata seuraavaa rastapelleä näyttävät".
Meidän käsitys "siististä ja makeesta ja viileestä" meiningistä ei välttämättä ole se, mikä on keskivertotallaajan käsitys. Vaikka minä diggailen kingston wallin musasta, olisi helvetin huono ajatus ottaa mukaan mankka josta soittaa kingston wallia. Jos mankka pitäisi ottaa, olisi huomattavasti parempi että siinä sitten soisi jari sillanpää, siitä huolimatta että itse en kyseistä jannua siedä alkuunsakaan. Kansa kuitenkin sietää.
Sun Tzu kirjassaan "Sodankäynnin taito" esittelee monia hyviä ajatuksia, mutta pelkistettynä kirjan idea on siinä että tunne vihollisesi, ja toimi sen tuntemuksen mukaan
Ei se ole kenenkään yksilön vapaudesta poissa jos pukeutuu hampumarssille tyylinsä vastaisesti tavalla joka on suurelle kansalle mieleen.
Hyvin pieni rastapääporukka voi pilata asian. Kuvitellaan että siellä marssilla on 990 hyvinpukeutunutta ja siistiä ihmistä ja kymmenen rastapään lauma, joiden pukeutuminen on oranssia, punaista ja vihreää. JOS sattuisi käymään niin että marssista tulisi otos kymmenen uutisiin, ketä uskotte uutisryhmän kuvaavan?
Eli joku kysyi ketjussa aikaisemmin, miksei hamppumarssille saa tulla omana itsenään. Joku vastasi että toki saa ja suorastaan pitää. Olen samaa mieltä mutta: Onko se nyt perkele niin että hampparin oma itse on hampparin kirjavat vaatteet. Jos näin on, ollaan aika helvetin huonoissa kantimissa. ja jos kirjavat vaatteet ovat sinulle se sinun oma itsesi, niin sitten minun mielipiteeni on se että marssille ei ole suotaa tulla omana itsenään.
Edelleen:
Hamppumarssin on tarkoitus vaikuttaa ihmisten yleiseen ajattelutapaan niin että hamppua alettaisiin ajattelemaan toisesta näkökulmasta kuin ennen.
Hamppumarssin tarkoitus ei ole se että tavallinen tallaaja ajattelee että "enpä olisi ajatellutkaan että nuo hampparit ovat noin hullun näköistä sakkia".
Hamppumarssin tarkoitus ei ole se että meillä olisi kerran vuodessa kivat bileet.
Hamppumarssin tarkoitus on muuttaa tätä yhteiskuntaa.
Valtioneuvostossa (hallituksessa) ei ole yhtään rastapäätä.
Eduskunnassa ei ole liiemmälti rastoja vilahdellut.
kotikaupunkini valtuustossa ei ole ensimmäistäkään rastaa.
(Juu, älä nyt kirjoita että minun kotikaupungissanipas on. Ihan varmasti on jossain. Jos ei muualla niin jamaikalla.)
Taloyhtiöni hallituksessa ei ole ainoatakaan rastaa.
Miksi minä en pidä rastoista? Ihan väärin, minä pidän rastoista. Se nyt vaan on niin että sillä mitä minä asiasta ajattelen ei ole mitään vitunkaan väliä. Se millä on väliä, on se että mitä asiasta arvelee kansalainen joka taluttaa vasemmassa kädessä kultaista noutajaa ja oikeassaan 1,7:ää lastaan ja on matkalla toyotaansa jolla ajelee kotiinsa.
Jos sillä mitä minä henkilökohtaisesti ajattelen, olisi väliä, olisi jo muutaman puskan kotikasvatus vapautettu ja hamppu alkossa.
Tässä asiassa on vaan ajateltava kokonaisvaltaisemmin ja järkevämmin. Mikä on tavoite ja mitkä keinot asiaa ajavat.
Jos nyt vituttaa liikaa niin lue vielä kerran juttu läpi ennenkun fleimaat. Jos sitten vielä vituttaa, anna fleimin palaa.
ik
Kirjoitin pitkähkön vastauksen tuohon ilkikurjen kirjoitukseen, mutta juuri ennen Lähetä painikkeen painamista kone flippasi..
No mutta sanotaan nyt hivenen lyhyemmin.
Tavallisuus on poikaa, vaan mitä tehdä näille locks päille.? pitäisikö tukka ajaa jotta marsille voisi tulla.? tuskin nyt sentään..piilottaminenkin sattaa olla aika vaikeaa..entäpä kotiin jääminen, jos annetaan taviksille tänävuonna mahdollisuus edustaa..
Ehkä nyt onkin kyse siitä, että tavikset hannaa tulla marsseille ja siksi nämä hörhelöt, joihin itsekin kait kuulun ulkonäköni puolesta, (se on vaan provoa, jotta tavikset totuisi vanhoihin erikoisiin..vaikka samaa kakkelia me) ovat enemmistöä.
Vai meinaakos tämä nyt sitä, että hörhön näköiset ovat ainoan näköisiä jotka hamppukultuuria edustavat.? tuskin..tai ilmeisesti, ainakin sen puitteissa että me 'erikoiset' uskallamme tuoda sen paremmin julki jo hamppumarssilla sen näkee, hörhöksi pukeutuneita on enemmän.
Eikö olisi parempi jotta meitä olisi kaiken näköisiä, kokoisia, ikäisiä.?
Itse uskon niin.
Vaikka korrektilla pukeutumisella tahi tempauksella pukeutua tuulipukuihin, pukuihin yms kostyymeihin saattaisimme saada mediassa näkyvyyttä, uskon jotta parempi vaihtoehto on antaa sellainen käsitys jotta meitä on moneksi..
Siksipä haastan kaikki tavallisen näköset pulliaiset hamppumarsille 05
Älkää jääkö kotiin te tavallise, kaikki mukaan marsimaan asian puolesta!
Tai jää vain puolet asiasta..
Ai niin, piti vielä tuosta veltto virtasesta mainita, vaikkei rasta olekaan, on se hörhelö sentäs eduskunnassakin ollut ja kuinkas se sinne on voinut päästä, kun niin oudosti pukeutuu..ja käyttäytyykin..omituista..
No mutta sanotaan nyt hivenen lyhyemmin.
Tavallisuus on poikaa, vaan mitä tehdä näille locks päille.? pitäisikö tukka ajaa jotta marsille voisi tulla.? tuskin nyt sentään..piilottaminenkin sattaa olla aika vaikeaa..entäpä kotiin jääminen, jos annetaan taviksille tänävuonna mahdollisuus edustaa..
Ehkä nyt onkin kyse siitä, että tavikset hannaa tulla marsseille ja siksi nämä hörhelöt, joihin itsekin kait kuulun ulkonäköni puolesta, (se on vaan provoa, jotta tavikset totuisi vanhoihin erikoisiin..vaikka samaa kakkelia me) ovat enemmistöä.
Vai meinaakos tämä nyt sitä, että hörhön näköiset ovat ainoan näköisiä jotka hamppukultuuria edustavat.? tuskin..tai ilmeisesti, ainakin sen puitteissa että me 'erikoiset' uskallamme tuoda sen paremmin julki jo hamppumarssilla sen näkee, hörhöksi pukeutuneita on enemmän.
Eikö olisi parempi jotta meitä olisi kaiken näköisiä, kokoisia, ikäisiä.?
Itse uskon niin.
Vaikka korrektilla pukeutumisella tahi tempauksella pukeutua tuulipukuihin, pukuihin yms kostyymeihin saattaisimme saada mediassa näkyvyyttä, uskon jotta parempi vaihtoehto on antaa sellainen käsitys jotta meitä on moneksi..
Siksipä haastan kaikki tavallisen näköset pulliaiset hamppumarsille 05
Älkää jääkö kotiin te tavallise, kaikki mukaan marsimaan asian puolesta!
Tai jää vain puolet asiasta..
Ai niin, piti vielä tuosta veltto virtasesta mainita, vaikkei rasta olekaan, on se hörhelö sentäs eduskunnassakin ollut ja kuinkas se sinne on voinut päästä, kun niin oudosti pukeutuu..ja käyttäytyykin..omituista..
Kiteytän omat ajatukseni:
Jos on rastat, ei niitä pidä pois ajaa eikä niiden takia olla marssimatta. Tarkoitus vaan ei ole tehdä marssista karnevaalikulkuetta.
Bileitä voi pitää sitten jälkikäteen. Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kun ellun kanat.
Siististi puettu on siististi puettu vaikka kuinka olisi rastat. Siististi puettu ei tarkoita pukua. Itse en pukua omista ja jos marssille kerkeän, en tosiaankaan sitä varten pukua hanki.
Mutta itse kukin voisi mielestäni vaatevarastoaan katsellessa tutkailla niitä mahdollisimman tavallisenoloisia kledjuja eikä niitä kaikkein sateenkaarenvärisimpiä.
Silleen tuon asian ajattelen. Tuli vaan hiukan kärjistäen sanottua kun halusin että pointti nimeltä "ihmisten mielipiteisiin vaikuttamisen perusteet" tulisi ymmärretyksi kaikkien niiden jotka tekstin lukevat.
ik
Jos on rastat, ei niitä pidä pois ajaa eikä niiden takia olla marssimatta. Tarkoitus vaan ei ole tehdä marssista karnevaalikulkuetta.
Bileitä voi pitää sitten jälkikäteen. Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kun ellun kanat.
Siististi puettu on siististi puettu vaikka kuinka olisi rastat. Siististi puettu ei tarkoita pukua. Itse en pukua omista ja jos marssille kerkeän, en tosiaankaan sitä varten pukua hanki.
Mutta itse kukin voisi mielestäni vaatevarastoaan katsellessa tutkailla niitä mahdollisimman tavallisenoloisia kledjuja eikä niitä kaikkein sateenkaarenvärisimpiä.
Silleen tuon asian ajattelen. Tuli vaan hiukan kärjistäen sanottua kun halusin että pointti nimeltä "ihmisten mielipiteisiin vaikuttamisen perusteet" tulisi ymmärretyksi kaikkien niiden jotka tekstin lukevat.
ik
Jepjep, no sittenhän tässä ei olekaan hätää..ainakaa tässä päässä, vaik takkuja tukassa, pukeudun mielestäni lähes aina siististi ja suht tummiin..
Joo, ei tarvitse tehdä köyhäinkulkuetta tai ruoka-avustus jonon tyyppistä..
Hyviä pointteja kyll'
(:
Joo, ei tarvitse tehdä köyhäinkulkuetta tai ruoka-avustus jonon tyyppistä..
Hyviä pointteja kyll'
(:
- CyberJesus
"Otetaan mallia Berliinistä!"
Tällaisen olen ainakin itselleni ajatellut kyhäillä![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Tällaisen olen ainakin itselleni ajatellut kyhäillä
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
"That being so, the orderly thing to do, under our form of governance, is to abolish a law which cannot be enforced, a law which the people of the country do not want enforced." - Fiorello H. LaGuardia
laillistakaa kokeiluun! kuinka monta kannabis kuolemaa tiedätte? ja tuo ois kans hyvä tuo ottakaa mallia berliinistä
huumeet tappaa kannabis ei!
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
what more man smoke herb that more babylon fall..
- dagreenthumb
- 1 tähti
Ei auta ku olla täysin samaa mieltä ilkikurjen kans... Älkää tuoko sinne marssille mitään näkemyksiä mitkä yrittää esittää hamppua sellaisena ainoana, "pyhänä" yrttinä joka parantaa kaiken ja on täysin vaaraton jne. Jotain realismia. Ajattele itsesi "vihollisen" asemaan ja mieti millanen esitystapa voisi toimia... se ei varmaan ole mikään "hamppu on pyhä asia ja se parantaa kaikkien kaikki vaivat maagisesti" vaan enemmänkin "onko järkeä pitää yllä lakia jonka toteuttamisesta on paljon enemmän harmia kuin itse kielletystä asiasta".
Pitäs muuten iteki lukea tuo Sun Tzun kirja, pätkiä olen katellut ja mahtavalta vaikuttaa.
Pitäs muuten iteki lukea tuo Sun Tzun kirja, pätkiä olen katellut ja mahtavalta vaikuttaa.
dgt @ synIRC
"When I was a kid, I inhaled." - Barak Obama
"When I was a kid, I inhaled." - Barak Obama
- Mr.Nice__Guy
eleKieli kirjoitti:Huumeet lailliseksi!
Myös herska, kokkeli...?
Vika ei ole mailassa, joten vian on oltava pallossa.
MNG
![Ajattelee :think:](./images/smilies/thinking.gif)
MNG
![Ajattelee :think:](./images/smilies/thinking.gif)
Palaa sivulle “Politiikka ja media”