Vieläpä jos jollain teistä olisi kokemuksia bulgariasta, lukisin mielelläni kokemuksista kyseisen maan hamppukulttuurista, hinnoista ja yleisestä saatavuudesta.
Kiitän ja kumarran jo valmiiksi
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
WeedMan kirjoitti: Tv-huoneessa odottelikin sitten metrin korkuinen vesipiippu. Bulgaria on minultakin käymättä, joten muista kertoa mitä löytyi, kun palaat!
tiikeri kirjoitti:Juu, minä olen käynyt Bulgariassa pari vuotta sitten. Sillä hetkellä en poltellut mitenkään aktiivisesti, joten en hamppua sieltä hakemalla hakenut. Majailin vain viikon ja senkin ajan pelkästään turistialueella, Sunny Beach taisi olla paikan nimi. Siellä ei muistaakseni silmiini tai nenääni mitään sattunut.
redirwol kirjoitti:tiikeri kirjoitti:Juu, minä olen käynyt Bulgariassa pari vuotta sitten. Sillä hetkellä en poltellut mitenkään aktiivisesti, joten en hamppua sieltä hakemalla hakenut. Majailin vain viikon ja senkin ajan pelkästään turistialueella, Sunny Beach taisi olla paikan nimi. Siellä ei muistaakseni silmiini tai nenääni mitään sattunut.
God damn, Sunny Beachille olen menossa.Luulis nyt että turistirysissä myynnillä ois paras menestys. Mut jos toi oikeesti on joku suljettu alue niin ei tiedä hyvää. Kyllä mä uskon että hamppua tuoltakin saa, mutta oishan se nyt vähintäänkin mukavaa jos hankkiminen olisi helppoa. Ja tietysti jos myynti on vähäistä niin hinnatkin saattavat olla kovat. Täytyy nyt vain toivoa parasta
vaihtoehtoparantola kirjoitti:Muisto on yksi elämäni parhaista, mutta myös ihmiset ympärillä olivat parhaimpia kohtaamiani. Sekin saattoi johtua sitten tuosta yrttitupakista.
MaCabee kirjoitti:Niin tosta Portugalista vielä et itse olen täällä Pohjois-Portugalissa, täällä ei ole ihan niin avointa toi touhu kuin tuolla etelässä (mutta kuten jo sanoin kyl tääl palaa jokapuolella), ehkä siksi kun täällä ei kauheasti noita turisteja ole muuta kuin tuolla kaupunkini ydinkeskustassa ja siellä ne kaikki katu diileritkin majailee, mutta hommat hoituu helposti kun tuntee jonkun joka säätää, iso osa nuorista säätää lättyy rahan puutteessa, mutta silti hinnat suomeen verrattuna on todella halvat. Et jos haluutte vaan polttelee tulla ni suunnatkaa itsenne Algarveen kaikkien kännisten englantilaisten keskelle siellä piisaa savua ja aurinkoa.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa