Kuolleet sanat.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
- Aloittelijan FAQ
- haku-toiminnolla tai
- Hullu Puutarhuri 2:sta.
- Ei myynti-ilmoituksia. Kaupankäynti vain tunnuksilla Basaarissa.
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Kuolleet sanat.
Rakkaalla lapsella on monta nimeä ja väkisinkin osa niistä on jo painunut unohdukseen, tai ainakin melkein. Kerätäänpäs kansanperinteen vuoksi näitä hampusta kertovia sanoja.
Mä avaan pelin: Lussu, myssy, tötsy
Mä avaan pelin: Lussu, myssy, tötsy
Natsimoderoinnin puolesta.
*has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?*
*has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?*
- vihreevitamiini
Re: Kuolleet sanat.
kuuluuko "möyhy" unohdettuihin ? ![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
"The rich man's wealth is in his city
The righteous wealth is in His Holy Place"
The righteous wealth is in His Holy Place"
-
vihreevitamiini kirjoitti:kuuluuko "möyhy" unohdettuihin ?
itse muistan kans polttaneeni "möyhyä" (tai "möyhyttelin") viime vuosituhannella.
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
kuuluuko "möyhy" unohdettuihin ?
Dulla on lätkää, möyhy on kasvi materiaalia, eli budia/lehteä.
Nippi on pieni dullan pala, kerta annos.
Mutta entäs sana "pehku"? Tarkoittanee lehteä?
Vieras kirjoitti:...Mutta entäs sana "pehku"? Tarkoittanee lehteä?
Meilläpäin issee sanoi aina kun olin pieni, et nyt pehkuihin! (Tarkoitti siis nukkumaan/sänkyyn)
![Nauru :laugh:](./images/smilies/laugh.gif)
"Viihdekäyttö on entistä mukavampaa"
-WinXP Professional Fin asennusohjelma
-WinXP Professional Fin asennusohjelma
vihreevitamiini kirjoitti:kuuluuko "möyhy" unohdettuihin ?
Kyllä kai, myös muodossa möyhö
- satunnainen sankari
- 2 tähteä
jäkispojat arvosteli täälläpäin hampuuseja varsin nokkelin lausahduksin; "vitun möyhyt" ![Nauru :laugh:](./images/smilies/laugh.gif)
![Nauru :laugh:](./images/smilies/laugh.gif)
70-80 luvuilla käytettiin hasiksesta termiä "dulla", joka nykyään tarkoittaa kai lähinnä nuuskaa.
Töky...
Pitkänpohjanpehkuiksi ne sanoo piippuruohoa Taru Sormusten Herrassa...![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Pitkänpohjanpehkuiksi ne sanoo piippuruohoa Taru Sormusten Herrassa...
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- Taika Ninja
kyl minä vielä käytän sanaa möyhy, tuntuu mukavalta suussa...mmmmmöyhyä, mmmm...
(fatcrackwhore) TaikaTaikina: ei se paranna kenenkään elämää että sä jauhat täällä paskaa ;F
(fatcrackwhore) itseasiassa se PILAA mun elämän.
(fatcrackwhore) voisitko poistua?
(fatcrackwhore) itseasiassa se PILAA mun elämän.
(fatcrackwhore) voisitko poistua?
Meillä päin kylän urheilija nuoret käyttävät "huumeisiin sekaantuneista" nimitystä "mäyhy pää".
Muistaisin kuulleeni vanhan koulukunnan ulkolajikkeesta, jonka nimi/lempinimi "Pekin pehku".
Ei ihan kuolleita, muttei kauan enää sätki...
-tymi (tai fymi)
-jazztupakka
-naurunortti
-taikatupakka
-tymi (tai fymi)
-jazztupakka
-naurunortti
-taikatupakka
Ja hiukan offtopic, IK, eli ihmiskammo...
"Plossi" on sellainen sana mitä itsekin tuli käytettyä 4-5 vuotta sitten, mutta nyt ei ole kuulunut vähään aikaan...
Anna kaikkien kukkien kukkia!
Sana jota vuosituhannen vaihteessa vielä kuuli varmaan lähinnä pläyrää eli peruslätkää kuvaamaan oli eki.
"Poltetaaks ekii?"
"Poltetaaks ekii?"
smile