Kuva

Etelä-Korea

Matkailuaiheista keskustelua hamppuväen näkökulmasta, hamppu muissa maissa
Alueen säännöt
Matkailu
Matkailuosio on tarkoitettu hampuusien matkailukeskustelulle.
Täällä voit jakaa kokemuksia mm. kannabistilanteesta eri maissa ja matkavinkkejä.
Muistathan kuitenkin noudattaa Hamppuforumin sääntöjä!

Huom.! Tarkastathan ennen uuden ketjun tekoa, ettei kyseisestä kohteesta tai aiheesta ole jo olemassa ketjua!
LL Cool R

Etelä-Korea

ViestiKirjoittaja LL Cool R » 3.6.2024 7:45

Tervehdys pöytään. Onko foorumilla muita Korean matkaajia. Niin hyviä & hyvän näköisiä naisia siellä että se vetää puoleensa kuin magneetti.
Itse olen käynyt siellä 3 eri kertaa. Olen yhteensä viettänyt maassa 1.3-vuotta.
Mahtava paikka & neljäs kerta tulossa tulevaisuudessa.
Hatsin suhteen paikka on ikävä kyllä aika vaikea.
Netistä luin että gramma maksaisi 100$ kadulla.
Se voi pitää paikkansa. Tapasin elokuvan kuvauksissa jossa olin näyttelemässä Ukrainalaisen kaverin joka oli polttanut siellä päivittäin mutta jäi kiinni & poliisin commando ryhmä oli tehnyt näyttävän kiinnioton hänen poistuessaan rappukäytävästä. Eli ilmeisesti isompikin rikos siellä. Myös clubilla eräs Korealainen kaveri kuka väitti olevansa meta diileri näytti minulle nopeasti vessassa minigripin jossa oli vähän silppua pohjalla & väitti sitä cannabikseksi. Se on ainut kerta kun olen nähnyt jotain. Muuten viina & kalja on halpaa joten sitä on kulunut paljon. Kiitos. Pistäkäähän kommenttia jos olet käynyt Etelä-Koreassa.
LL Cool #LR1

Pukkupaikka

Re: Etelä-Korea

ViestiKirjoittaja Pukkupaikka » 3.6.2024 8:35

Juu, kyllä taitaa olla sen luokan rikos siellä ettei välttämättä kannata riskeerata vapauttaan parin hatsin takia. En Korean rangaistuksista tiedä, mutta Singaporessa ainakin olivat rangaistukset sitä luokkaa, että ei tullut kyllä mieleenkään lähteä etsiskelemään muuta kuin Singapore Slingejä.

Muistan yhden operaation, jossa loppujen lopuksi saatiin takavarikoitua muutamia grammoja kähhyä. Operaatio oli tosi iso, ja siitä oli Strait Timesissa monen sivun juttu. Useampi ihminen lähti lusimaan ja Singaporen vankilat eivät ole tosiaan leikin paikka.

Palaa sivulle “Matkailu”