Kuva

Hassista Intiassa (ja kukkaa myos!)

Matkailuaiheista keskustelua hamppuväen näkökulmasta, hamppu muissa maissa
Alueen säännöt
Matkailu
Matkailuosio on tarkoitettu hampuusien matkailukeskustelulle.
Täällä voit jakaa kokemuksia mm. kannabistilanteesta eri maissa ja matkavinkkejä.
Muistathan kuitenkin noudattaa Hamppuforumin sääntöjä!

Huom.! Tarkastathan ennen uuden ketjun tekoa, ettei kyseisestä kohteesta tai aiheesta ole jo olemassa ketjua!
option

Re: Hassista Intiassa (ja kukkaa myos!)

ViestiKirjoittaja option » 16.9.2008 16:19

Kuvat löydätte tällä tavalla: lainaatte EppuHepun tekstiä jossa pitäisi kuvien näkyä. Kun olette tuossa kirjoitustilassa, löydätte linkit kuviin tuolta tekstin seasta.
Voinhan tietysti auttaa ja laittaa ne linkit tähän http://www.icmag.com/gallery/data/500/4117IMG_0617.jpg http://www.icmag.com/gallery/data/500/4117IMG_0624.jpg http://icmag.com/gallery/data/500/4117IMG_0678.jpg http://www.icmag.com/gallery/data/500/4117IMG_0665.jpg

seniili

ViestiKirjoittaja seniili » 17.9.2008 7:38

Voi Eppu!

Ei voi muutakun kiittää ihmisiä jotka jaksaa hyvien kuvien ja tarinoiden avulla pitää omaa matkakuumetta yllä.
Kunhan tämä koulu tästä vuoden päästä loppuu, sinkoan itseni jälleen himalajalle! Ei oikeesti pysy housuissaan, fiilistelee vaan sitä hetkeä kun saapuu vaikka Manaliin dösällä ja ekana ojanpohjalla kasvaa hamppu. Kermaa kauppiaalta ja kukkulanpäälle pajauttamaan! :P
Täytyy käydä Nepalissa seuraavaksi. Ehdottomasti.

Hyvää matkaa matkaajille!
Afrikkalainen eläin.

ganja-kalle

ViestiKirjoittaja ganja-kalle » 17.9.2008 21:07

Hmmm. Kovasti tuntuu Pokharan-kylä-pahanen muuttuneen vuodessa. Itse vuosi sitten siellä 7 viikkoo jumittelin ja polttelu oli suht yleistä. Kaikissa ruoka-baari mestoissa pystyi polttelemaan ja kun jointin sytytti tuli pöytään aina runsaasti kavereita, joskus henkilökunta sanoi ettei tänään enää täällä poltella, joskus ohjasivat reunimmaisiin pöytiin. Kadulla riitti "diilareita" pilvin pimein, yhdestä tuli jopa "ystävä". Aamulla kun "katu-teini" käveli vastaan, kysyi mitäs suunnitelmissa, monesti käytiin aamupalalla, jolloin poika aina paukut väänsi..

Kerran tuli baariin (Funky Budhaan) 20 bambukepein varustautunutta mellakkapoliisia ja itse juuri jointtia kääriskelin, no väsätyt matskut nurmikolle ja pala taskuun, charaa oli sen verran taskussa että elinkautinen olisi napsahtanut, mutta poliisit olivat tulleet vaan sulkeneet paikan, koska olisi pitänyt olla jo 2 tuntia sitten sulkeutunut. Mietin myös poliisien saapuessa sitä vaihtoehtoa, että hylkään palankin, mutta kun kaikki savut olivat päällä ja oli sen verran kuumottava tilanne, niin ajettelin että ei tästä ilman iltasavuja selviä :lol:

On tuntunut hintataso nousenvan, itse 3 eri suht laadukkaassa paikassa asuskelin ja kaikki luokkaa 100-150(1-2E) nrs yö..

Ei kait tässä, muistot vaan herää mieleen :pimp:
Jos ei tänään, niin sitten huomenna...

franckk
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja franckk » 18.9.2008 17:27

Terveiset harmaasta syyssuomesta!

Me majailtiin pokharassa ollessa north lakesidella, siellä oli tosi mukava Banana Garden-majatalo. Taisi olla halvin paikkamme, vain nrs100 kahdelta! Huone oli siisti ja oli molemmille oma sänky, suihku ja wc tosin yhteiset ja hyttysiä tuli sisään. Pokhara on kyllä kaunis paikka, perskule kun pääsis tuonne nyt.

Toivottavasti kalastajaheebot ovat luotettavia etteivät innostu ryöstämään yksinäistä turistia vuorten keskellä... ole varuillasi ja ota joku kaveri messiin. Harvemmin tuota tapahtuu, mutta yksin jos lähdet niin kannattaa olla tosi varovainen.
Jos mä oon rikollinen, kuka on uhri?

ganja-kalle

ViestiKirjoittaja ganja-kalle » 18.9.2008 22:25

Itse majoituin kanssa lakesaidin alueella, keskustassa ja pohjoispäässä jaoli pehmeet ja isot sängyt, kokolattiamatot, "äänettömät" tuulettimet ja oma wc ja torakoita, niitä kyllä löyty joka mestasta ympäri nepalia ja intiaa, paitsi gooalta bambu-hökkelistä ei löytynyt elukan elukkaa, paitsi naapurin kissa, vaikka luulisi bambu-majanki torakoille kelpaavan, mutta taitavat olla laatutietosia perkeleet :lol: Kuulostaa nuo hinnat sen verran kovilta että liekkö ne nepalilaisetkin oppineet vuodessa vedättämään hinnoissa...

Tuli itekkin käytyä tuolla paikallisella ABC.llä, meno kesti 10 päivää ja pois tulo 3, alko vaan vituttaa se kylmyys, kun ei sitä oikein minnekkään pakoon päässyt, kun ei siellä pahemmin lämmityksiä ole, eli kunnolla vaatetta mukaan. Ja toine syy nopeaan laskeutumiseen oli että charas loppui ja vuorilta sai vaan budia, joka ei sitten niin hyvää ollu....

Ei kait sinne ABC.lle kävele kun sen 6 päivää ylös lepposella tahilla, jos vaan jaksaa aamu kasilta lähteä tallustelemaan, voi päästä jopa 3 päivään jos pitää vähän tahtia. Voit varautua aika moiseen porras-helvettiin. Pahimmat portaat väistät ajamalla bussilla Naya Pul.iin ja sieltä sitten "joen"vartta kohti ABC.tä. Phedi.stä jos lähdet on portaita ja paljon. (piti ihan Annapurnan kartta kaivaa repusta et paikan nimet muistin)

Ja opasta ei tarvii, mukavaa yksin mennä ja jos polut risteää niin kaikki tiet vievät kiinaan sananlaskulla pärjää ja aina paikalliset neuvoo mielellää reittiä...

Hyviä retkiä, toivottavasti polvi kestää ja käyhän kuumassa lähteissä lillumassa, niin päivä menee leppoisasti :pimp:

-----EDIT-----
Ja jos eksyt Magic Kitchen-raflaan (Lake Saidiltä löytyy, ruoka hyvää, mutta tarjoilu hidasta, n.1,5h) niin se on aika suuri kusettaja se omistaja luigin näkönen mies, saa siltä sitä mitä se myy, mut mihinkään anna mulle rahaa ja lähetän sulle suomeen kamaan juttuun kannata lähtee.... Katselin vierestä ku eräs reissussa tapaamani tyyppi sijoitti 100€ hyväntekeväisyyteen...
----EDIT----
Jos ei tänään, niin sitten huomenna...

humbertto

ViestiKirjoittaja humbertto » 6.10.2008 11:10

Hahaa! enää tasan kuukaus ja iteki jo lentelen sinne Aasiaan päin. Määrän päänä siis Intia. Täytyy kyllä sanoa, ettei paljoo parempia matkafiboja ja pohjustuksia saa kuin tästä topikista :) piis.

jeddite

ViestiKirjoittaja jeddite » 9.10.2008 22:07

Tääkin jannu alkaa vahvasti miettiin lähtöä tossa uudenvuodenvaihteen jälkeen sinne intian maille talven ajaksi, kun pahoin pelkään ettei tänäkään talvena oikeen lunta tahdo enää olla täällä ja on niin liian synkkää vain. Ensi tilistä vois vaikka ostaa liput, sen niminen moottori kun www.myjet.fi löysi ainakin reiluun neljäänsataan liput välille helsinki - mumbai :yes:

ja hieman offtopikkina: sapettaako ketään koskaan kun tämä foorumin joku.. vaati kirjoittamaan lauseita ja virkkeitä ja sensellaista, ihan niinkun asioita ei voisi joskus ilmaista hieman ei niin vakavasti :doh:

skbx

ViestiKirjoittaja skbx » 9.10.2008 22:16

Stockan hulluilta päiviltä kannattaa käydä metskaa lentolippuja, jos tällä hetkellä ajankohtaista ostaa lennot Intiaan.

Idän Pikajuna
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Idän Pikajuna » 23.10.2008 8:13

EppuHeppu kirjoitti:Terveiset Goalta!

EH

Kateelliset terveiset sinnekin täältä suomen syksystä :).
Lehemiä sioille.

tsapakka

ViestiKirjoittaja tsapakka » 23.10.2008 16:17

EppuHeppu kirjoitti:Terveiset Goalta!

Cocks Town-paikassa.

EH

Toivottavasti olet lukenut foorumilta mitä hamppu saa joissain ihmisissä aikaan :point: (pointin tajuaminen vaatii foorumin lukua...)

Ettei täysin ot:ksi mene niin hienoa, että joku jaksaa matkaltakin kirjoitella tälläistä. Itse voin vain haaveilla vastaavasta matkasta. No ehkä jo seuraavana vuotena.

Stardust81
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Stardust81 » 24.10.2008 16:13

tsapakka kirjoitti:...

Toivottavasti olet lukenut foorumilta mitä hamppu saa joissain ihmisissä aikaan :point: (pointin tajuaminen vaatii foorumin lukua...)

Ahhahaa :lol:

Täällä oravanpyörässä pyöriessä, muiden matkakertomuksia lukiessa ja vesisateessa tarpoessa voi sanoa että olen kateellinen. Höh. Vielä jotain päivänä minäkin taas...
Tietä käyden tien on vanki, vapaa on vain umpihanki.

franckk
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja franckk » 25.10.2008 15:43

Kuulostaa upealta! Kingfish maistuisi mullekin. Gokarna on tosi upea paikka ja sen main beach on aika rauhallinen ja pitkä.

Taustatuki

ViestiKirjoittaja Taustatuki » 26.10.2008 8:01

franckk kirjoitti:Kuulostaa upealta! Kingfish maistuisi mullekin. Gokarna on tosi upea paikka ja sen main beach on aika rauhallinen ja pitkä.

Ai etta se on hyvaa muuten,king fish. saispa taas koneen mis on skandit :/ Soin eilen pajareis jotain ihme dcurrya mis oli jotain vidjan tulista chilia ja sitten join sellasen bhangin :D oli aika kipinoiva olo. Nyt ihan kuutamolla,sveitsilaine tytto tarjos jokdu oljysavut :D hyva digestiivi.
"Frendi senseis on frendien frendi, läpäsee tullin ja tentin ku tentin"

jeddite

ViestiKirjoittaja jeddite » 26.10.2008 9:45

onko porukalla muuten millasia kokemuksia kun on reissanut sielläpäin maailmaa yksin, tai ainahan ihmisiin tutustuu mutta silti.
ite pitäs näillänäkymin feidaa sinne joskus helmikuun lopulla :pimp:

plusm11nusnolla

ViestiKirjoittaja plusm11nusnolla » 5.11.2008 1:31

Koskaan en ole missään ulkomailla käynyt (lukuunottamatta tukholman ja tallinnan risteilyjä), mutta mitä suurimmalla todennäköisyydellä alkuvuodesta lähden Goalle :yes: ! Varmaankin tosin ihan vain pariksi - kolmeksi viikoksi. Vaikuttaa ihan ok mestalta näin ensikertalaisellekkin. Turistirysät toki pyrin välttämään parhaani mukaan ja hotellit kierrän kaukaa.
Kuinka helppo Goalla on säätää polttoa ja mitä poliisi diggaa kyseisestä harrastuksesta ? Onko muita foorumilaisia tammi - helmikuussa Goalla :mrgreen: ???

Hra Virne

ViestiKirjoittaja Hra Virne » 5.11.2008 11:59

pöh, kaipaan Intiaan.
Kyllä maistuis charas, et haluis lähettää mulle tolaa-paria :wink: :D
Täällä on pakko tyytyä vaan vahvaan kukkaan.
Mut enköhän mä kestä!

:mrgreen:
Hulluudella ei ole rajoja, rajat ovat hulluutta

sumppi

ViestiKirjoittaja sumppi » 5.11.2008 12:37

No millä biitsillä siellä Goalla saa sit olla rauhassa, jos Arambolilla ravaa poliiseja? Ei kai ne sentään sun bungalowin kuistille tuu?

Muutenkin joku tietävä vois pistää vinkkiä hyvästä majoituksesta Goalla. Vähän sen mukaan vois kattoo mihin menee, missä on parhaat hutit/bungalowit rannalla, tarpeeksi rauhallista mutta palveluja kuten ravintoloita ja mahdollisesti baareja ym. olis lähellä myös. Mitä näitä on, Arambol, Anjuna, Agonda, Palolem...

plusm11nusnolla

ViestiKirjoittaja plusm11nusnolla » 5.11.2008 13:26

Joo, bungalovien hintataso kiinnostaa kovasti Goalla, että jos infoa löytyy, olen innokas kuulemaan. Ja muutenkin, minkälaisella päiväbudjetilla siellä elelee sniidusti, semisti ja luxusti ?

Hra Virne

ViestiKirjoittaja Hra Virne » 5.11.2008 14:18

bongasin tälläisen youtubesta, ajattelin et sopis hyvin tähän aiheeseen :D

http://www.youtube.com/watch?v=_oddMggrvHE

lause? Lause?

edit. 0:55 on upea hatsi :wink:
Hulluudella ei ole rajoja, rajat ovat hulluutta

franckk
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja franckk » 5.11.2008 21:53

EppuHeppu kirjoitti:Tere,

Tuli kaytya pikavisiitilla Gogarnassa. Ei ollut oikein minun mieleen. Kavin Om-bechilla, Half-moon-beachilla ja Paradise-beachilla. Om-beachille paasee tieta pitkin, mutta biitsilla kay poliisit usemman kerran paivassa ja polttelu ei ole rentoa rannalla. Paradais- ja Om-beachille pitaa menna patikoimalla tai venekyydilla ja nailla rannoilla ei ole sahkoa. Niilla biitseilla ei poliiseja kay niin usein ja turisteja ei ole paljoa. Polttelu melko rentoa. Mutta hiekkarannat ovat aika lyhyet ja mihinkaan naista rannoista ei nay auringonlasku, joka on sinallaan harmi. Charasta on hankala loytaa, mutta ruohoa loytyy (taynna siiduja). Om-beachilla loytyy tosin charastakin.
...
...
Helteisin terveisin,
EH

Hitsi oisit jääny main beachille. Meillä oli ainakin tosi hauskaa ja rauhallista siinä "omassa" rantashackissä. Ja auringonlaskukin näkyi tosi upeasti.

Palaa sivulle “Matkailu”