Pilvipuoti88 kirjoitti:Mitäs kahvilaa suosittelette minulle damista?
Ja mitä suosittelisitte menusta?
Itse odottelen kovasti että pääsee maistelemaan erillaisia versioita hasiksista.
Teetkö matkaraporttia?

Pilvipuoti88 kirjoitti:Mitäs kahvilaa suosittelette minulle damista?
Itse odottelen kovasti että pääsee maistelemaan erillaisia versioita hasiksista.
Locker kirjoitti:Pilvipuoti88 kirjoitti:Mitäs kahvilaa suosittelette minulle damista?
Teetkö matkaraporttia?
Pilvipuoti88 kirjoitti:Locker kirjoitti:Pilvipuoti88 kirjoitti:Mitäs kahvilaa suosittelette minulle damista?
Teetkö matkaraporttia?
Ajattelin kyllä tehdä![]()
Pitäiskö tehdä oma lankansa vai tähän ?
Yritän niin monta kahvilaa kiertää kun pystyy
Locker kirjoitti:Kuinkas paljon siellä on nyt jengiä (turisteja) liikkeellä? Onko koffareissa koronarajoituksia?
Pilvipuoti88 kirjoitti:Kaljat ja ruoat kylillä Suomen hinnoissa.
Iso kalja 5-7e välillä.
Pilvipuoti88 kirjoitti:Locker kirjoitti:Kuinkas paljon siellä on nyt jengiä (turisteja) liikkeellä? Onko koffareissa koronarajoituksia?
25% normaalista on turisteja kuulemma.
Ei juuri rajoitteita.
24.00 menee kaikki baarit ja kahvilat kiini
Maskeja ei käytetä missään.
Junissa ja kentällä ainoastaa maskeja näki.
Ite tykkään kovasti prixdamin henkilökunnasta.
Vanhempi herrasmies budtenderinä joka osaa hommansa ja nauttii myös itse tuotteista.
Aukeaa jo aamulla 7.00 nii tämmönen aamuvirkku saa aamukahvit ja savut
Hotellina internationaal double deluxe huone.
Kiva istua nojatuolissa ja poltella jointtia
Mahtavalla paikalla ja saa poltella huoneissa.
Kiva baari alakerrassa jossa mukava omistaja.
Kaljat ja ruoat kylillä Suomen hinnoissa.
Iso kalja 5-7e välillä.
Ruokapaikat paskoja jos ei tiedä mihin me
Poikkeuksellisen hyvää palvelua jokapaikassa.
Pilveä sai polttaa melkein joka toisessa baarissa sisällä.
Turistialueella ja tuovat sen hyvin esille kylteillä ja tarroilla.
Herbal mixiä yleensä pöydissä tarjolla.
Hot or not oli ihan jees kaljakuppila jossa saa polttaa
Samoin smoky Bull myös.
Wonder baarit myös jees,mutta illalla turisteja täynnä
jokamies kirjoitti:Itse suosittelen pistäytymään Arjanin https://goo.gl/maps/UjNXCbjtQQbSTGaT7 coffeeshopissa. Siinä tiskin edessä kannattaa katsoa myös lattiaan sillä siinä on akvaario jossa uiskentelee komean värisiä ja ihan mukavan kokoisia kaloja. Seinällä on kuvia kuuluisuuksista jotka käyneet tutustumassa paikkaan ja sieltä saa myös juustokakkuja sekä muuta pientä purtavaa jos on mukana kavereita joille ei kukka maita.
jokamies kirjoitti:Itse suosittelen pistäytymään Arjanin https://goo.gl/maps/UjNXCbjtQQbSTGaT7 coffeeshopissa. Siinä tiskin edessä kannattaa katsoa myös lattiaan sillä siinä on akvaario jossa uiskentelee komean värisiä ja ihan mukavan kokoisia kaloja. Seinällä on kuvia kuuluisuuksista jotka käyneet tutustumassa paikkaan ja sieltä saa myös juustokakkuja sekä muuta pientä purtavaa jos on mukana kavereita joille ei kukka maita.
Seuraavan risteyksen jälkeen noin 50-100m päässä äskeisestä jos tulet Prix d'amin suunnalta Haarlemmerstraat katua pitkin on Barneys https://goo.gl/maps/1thAoTG3qTouTmLa6 joka myös kannattaa kurkata. Itse juuri heidän siemenestä tehtyä Liberty Hazea https://en.seedfinder.eu/strain-info/Li ... neys_Farm/ vapotellut ja hyvin tuntuu toimivan.
Tuo Haarlemmerstraat katu kannattaa kyllä kävellä sinne Barneysiin saakka muutenkin. Paljon coffeeshoppeja ja baareja missä saa poltella sekä tietysti erilaisia ruokapaikkojakin. Kaupat ovat lähinnä turistiroinaa tai seksileluja niin niissäkin viihtyy![]()
Kävitkö muuten kaikki kerrokset läpi Prix d'amissa? Yhdessä niistä saa myös tupakoitsijat tervata keuhkojaan ja sieltä saa myös juotavaa sekä pientä purtavaa nälän tullessa.
rxsted kirjoitti:Pilvipuoti88 kirjoitti:Kaljat ja ruoat kylillä Suomen hinnoissa.
Iso kalja 5-7e välillä.
Itse en ole kaljan hintoja viime vuosina katsellut, mutta jos nämä todella ovat nykyisiä hintoja, niin on kyllä aikamoista. Silloin kun minä vielä dokasin, bisset oli baarissa yleensä sen 3-4 euroa ja halvimmat tuopit 2,50. Hinta on miltei tuplaantunut viimeisen viiden vuoden aikana?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa