How High? kirjoitti:Itsekin olen Saksaa lähdössä kiertelemään heinä-elokuun aikoihin autolla. Suunnittelin, että ostaisin pussin kukkaa Berliinistä ja suunnistaisin siitä etelään. Olisiko jollain kokemuksia n.10-20g ostoista tuolla? Löytyykö kaduilta myyjiä joilta kannattaa edes kysellä isompia määriä kuin jotain paria grammaa, vai onko kusetuksen riski liian suuri?
Kaikki vinkit ovat tervetulleita. Myös polttelu- ja kaljoitteluseura kelpaisi, jos satutte Saksassa noihin aikoihin oleskelemaan.
Aluksi onneksi olkoon erinomaisesta suunnitelmasta. Mikäs sen mukavampaa kuin ajella päivisin nopeusrajoittamattomilla moottoriteillä vuokra-autolla (Saksassa vuokra-autojen hinnat ovat noin neljäsosan siitä mitä Suomessa) ja iltaisin poltella ilman pelkoa ikävistä seuraamuksista. Olen todistanut saksalaisessa pikkukaupungissa keskellä päivää, kun jointti on kiertänyt torilla vaikka ympärillä on ollut paljon muitakin ihmisiä (olimme kaikki kokoontuneet seuraamaan jotakin esitystä) eikä ketään tuntunut asia kiinnostavan/haittaavan, eli ihmisten ymmärrys on huomattavasti eri tasolla kuin Suomessa.
Berliinissä kannattaa suunnata Kreuzbergissä Görlitzer Straßen ja Wiener Straßen välissä sijaitsevaan puistoon, siellä on itsellä aina tärpännyt ja isommatkin määrät ovat onnistuneet.
Itse odottelen milloin pystyisi muuttamaan Berliiniin...
En ole päihdyksissä. Ajatukseni ovat selkeämpiä kuin koskaan.