Kuva

Spannabis Malaga 2015

Matkailuaiheista keskustelua hamppuväen näkökulmasta, hamppu muissa maissa
Alueen säännöt
Matkailu
Matkailuosio on tarkoitettu hampuusien matkailukeskustelulle.
Täällä voit jakaa kokemuksia mm. kannabistilanteesta eri maissa ja matkavinkkejä.
Muistathan kuitenkin noudattaa Hamppuforumin sääntöjä!

Huom.! Tarkastathan ennen uuden ketjun tekoa, ettei kyseisestä kohteesta tai aiheesta ole jo olemassa ketjua!
Mrs Greengrass

Spannabis Malaga 2015

ViestiKirjoittaja Mrs Greengrass » 11.6.2015 19:10

Jos joku foorumilainen sattuu eksymään Malagaan viikon päästä viikonloppuna niin ottakaa ihmeessä kontaktia. Voin kuluttaa osan viikonloppua esitellen tarjontaa ja ohjata ystäviemme ständille nauttimaan erinäisistä lajikkeista Volcanon äärellä, viimeksi maistelimme Devil's Harvest Seedsin lajikkeita pääsääntöisesti. Itse olen myös töissä messuilla THTC vaatteiden merkeissä, mutta aina riittää aikaa muuhunkin.
http://www.spannabis.com/malaga/index.php/en
Mrs Greengrass, suomalainen seedshop Espanjassa.

rehupekka

Re: Spannabis Malaga 2015

ViestiKirjoittaja rehupekka » 12.6.2015 15:31

Kuinka monta Spannabista siellä oikeen vuodessa järjestetään?

Kukkis

ViestiKirjoittaja Kukkis » 13.6.2015 11:25

Mrs Greengrass kirjoitti:Jos joku foorumilainen sattuu eksymään Malagaan viikon päästä viikonloppuna niin ottakaa ihmeessä kontaktia. Voin kuluttaa osan viikonloppua esitellen tarjontaa ja ohjata ystäviemme ständille nauttimaan erinäisistä lajikkeista Volcanon äärellä, viimeksi maistelimme Devil's Harvest Seedsin lajikkeita pääsääntöisesti. Itse olen myös töissä messuilla THTC vaatteiden merkeissä, mutta aina riittää aikaa muuhunkin.
http://www.spannabis.com/malaga/index.php/en

Osaatko kertoa löytyykö sieltä malagasta yhtäkään social clubia, mistä voisi käydä laatu dänkkiä poistamassa ?

Mrs Greengrass

ViestiKirjoittaja Mrs Greengrass » 15.6.2015 21:58

Lähetetty 15.6.2015 19:50:
Täällä on hieman hankalaa noiden clubien kanssa, mutta meidän seurassa pääsee kyllä nauttimaan laadukkaasta tuotteesta. Poikkeuksena se, että me emme voi veloittaa maksua siitä.

Lisätty 3 tunnin 8 minuutin jälkeen:

rehupekka kirjoitti:Kuinka monta Spannabista siellä oikeen vuodessa järjestetään?

Pakko myöntää, että ei ole tietoa. Voin kyllä tarkastaa asian halutessasi. Mutta voin kertoa, että Sevillan "pienten"messujen jälkeen odotan innolla näiden isompien kohtaamista.
Mrs Greengrass, suomalainen seedshop Espanjassa.

rehupekka

ViestiKirjoittaja rehupekka » 16.6.2015 19:49

Mrs Greengrass kirjoitti:Poikkeuksena se, että me emme voi veloittaa maksua siitä.

No voi harmi...

Pakko myöntää, että ei ole tietoa. Voin kyllä tarkastaa asian halutessasi. Mutta voin kertoa, että Sevillan "pienten"messujen jälkeen odotan innolla näiden isompien kohtaamista.

Ai hitto, melkein jo suunnittelin tulevani sinne mut sit muistin ettei mulla oo voimassa olevaa passia...:(

Ei tarvii ottaa selvää.:)

300lbs niggerfaggot
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja 300lbs niggerfaggot » 18.6.2015 18:10

Hotelleita sais halvalla, mutta lennot täältä vitun neuvostoliitosta ~300e nuppi.
Vian ei tarvitse olla suuri jos se on päässä. -vanha sananlasku

Daimion
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Daimion » 26.10.2015 18:03

300lbs niggerfaggot kirjoitti:Hotelleita sais halvalla, mutta lennot täältä vitun neuvostoliitosta ~300e nuppi.

Niin ellei ota 15 h lentoa jossa ihmettelet puolet vuorokaudesta lentokentällä vaihtojen välissä.
207 oli halvin mitä itse löysin ja lähemmäs tuota kolmea satasta se lopullinen valinta oli.
Mutta on minusta lentäminen siltikin ihan pirun halpa tapa liikkua tuollainen väli.
Is all that we see or seem
But a dream within a dream?

Artic_Seeds

ViestiKirjoittaja Artic_Seeds » 5.11.2015 16:18

Noniin lennot nappasin Barcelonaan Spannabis Cupiin 2016.

Onko muita foorumilaisia lähdössä? Täällä lähdetään toista kertaa paikan päälle, sen verran hyvä maku jäi viimeksi suuhun. :mrgreen:

Mahdollisesti kesällä sitten Malagaan.
Member of Artic Seeds

kerbiili
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja kerbiili » 5.11.2015 16:47

Spannabikseen myös koitan päästä paikan päälle, 2014 olin ja hyvä maku jäi.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.

Bamsed

ViestiKirjoittaja Bamsed » 26.11.2015 11:29

Artic_Seeds kirjoitti:Noniin lennot nappasin Barcelonaan Spannabis Cupiin 2016.

Onko muita foorumilaisia lähdössä? Täällä lähdetään toista kertaa paikan päälle, sen verran hyvä maku jäi viimeksi suuhun. :mrgreen:

Mahdollisesti kesällä sitten Malagaan.

Varmaan Malaga - Fuge - Marbella välillä tulee itekkin 2016 pyörittyä. Maroccolaista hasaa tuntuu ainakin fugessa _helvetisti_ olevan ja jotain Mijas "spesiaalia" (siinä takana olevalla vuorella "kasvatettua" ulkokukkaa..). Tosta Spannabiksesta en osaa vielä mitään sanoa, kun ei täysin selvillä vielä ole että milloin olen menossa. Jos työhommat natsaa niin saattaa vierähtää useampi kuukausi taas, tai sitten ei. :roll:

edit: Harmi kun on Barcelonassa asti, vittumainen matka etelärannikolta lähteä etenkin jos on töissä, mutta periaatteessa vain järjestelykysymys ja pulkalla menopaluu jotain 150-170e luokkaa eli ei paha.

Palaa sivulle “Matkailu”