spliffy kirjoitti:...
Hau! Meidän piti lähteä ensin isommalla porukalla, mut sit kuulin viime vuonna käyneiltä kavereilta, että ei oo enää sama poppoo ketä sitä järkkää, ja että olis menny vähän ahneiluks ja rahastamiseksi koko homma. Tiedä sit, kuulin kaverilta, et omaa tietoa ei oo, mut se oli siellä viime vuonna neljä päivää. Ni nyt ku ei mennä Ozoraan, ajateltiin mennä BOOM-festivaaleille Portugaliin. Sinne messiin!
http://boomfestival.org/boom2012/
E: niin ja tota BOOMia järkkää juurikin se Ozoran aikaisempi porukka(!).
Mä oon käyny Ozorassa kaks vuotta peräkkäin ja viime vuonna festari oli jo ehkä vähän liian iso. Festari oli silti tosi mukava kokemus enkä mä edelliseen vuoteen verrattuna nähny oikein paljon muuta muutosta kuin sen, että jengiä oli paljon enemmän. Yleisöpaljouteen toki vaikutti osaltaan se, että Boomia ei järjestetty viime vuonna, ja koska Boom järjestetään tänä vuonna, odotettavissa on vähemmän porukkaa Ozoraan mikä taas sopii minulle mainiosti.
Rahastus taisi olla niin, että lipun hinta oli kympin kalliimpi viime vuonna kuin edellisenä, bissen hinta oli pysyny samana mutta paikalla olevien myyntikojujen hinnat olivat jonkin verran nousseet. Siihen on vaikea sanoa yksittäistä tekijää, ehkä basaaripaikan hinta oli noussut tai sitten myyjät olivat ahneita? Ahneutta minun oli tuolla muutenkin vaikeaa nähdä, luulisin että tästä käsitteestä on hippien keskuudessa noussut turhan suuri meteli.
Minua ei sinänsä kiinnosta ketkä järkkäävät mitäkin festaria. Käsittääkseni Boom-tiimi on pienen kylän kokoinen johon saattaa pumpuin porukka mahtua yhtä hyvin kuin Flowers of life. Ja tietysti mikä muukin. Ozoran line-up näyttää tänä vuonna täysin erilaiselta kuin kahtena viime vuotena yhteensä, joten sinänsä näkisin tuon tiimivaihdoksen tekevän ihan hyvää.
Ozorasta odotan edelleen päräyttävää kokemusta. Boomeihin menen vielä joskus, mutta tänä vuonna skippaan suosiolla ja tähtään ozoraan.