Lajike: Matanuska Tundra (Matanuska Thunder)
Lajiketyyppi: vakautettu lajike
Linjaus/sukupuu:
Genotyyppi: hybridi, indicainen
Kukitusaika: 55-65(70) pv
Haju: skunkkinen
Korkeus:
Vaikutus: melko jumittavaa/tasapainotettu
Kuvaus
Tokers' Bowl 2004 / 6. sija (Sagarmathan versio)
Indica/sativa 60/40
Alaskan alueelta kotoisin oleva lajike. Tavanomaista herkempi erilaisille stressitekijöille; lehdissä esiintyy myös runsaasti jonkinlaista epämuodostuneisuutta etenkin ensimmäisissä lehtipareissa. Hajultaan keskivertoa miedompi. Soveltuu myös sog-kasvatukseen.
Keskivahvaa, vaikutuksiltaan hieman jumittavaa.
Eri siemenpankkien versioit:
Matanuska Tundra (Sagarmatha) - alkuperäinen, pidempi kukitusaika
Matanuska Thunder (Brothers Grimmin) - alkuperäinen(?), lyhempi kukitusaika
Capricorn Seed Co. on tehnyt lisäksi molemmista versioista F2-siemenet.
Saatavuus
Brothers Grimm
Capricorn Seed Company
Sagarmatha Seeds
Avainsanat:
sisälajike, pieni, nopea, cup-palkittu
Matanuska Tundra (Matanuska Thunder)
- Evakkosiili
Re: Matanuska Tundra (Matanuska Thunder)
Oi oi oi, mitä kukkaa!
Todella ihanan leppoisaa huristelua. Tätä tuli polteltua viikon verran hyvinkin kriittisellä n. 10 hipin ryhmittymällä kuka missäkin ja mitenkin päin. Muttei täällä, toisaalla. Anteeksi rönsyilyni, mutta se suotakoon minulle anteeksi sillä saattaa olla, että olen kyseisen nautintoaineen vaikutuksen alaisena. Luettelen tähän tuntemuksia, joita kirjasimme ylös:
- Ihanat puuhapajat. Yli puolet polttajista siivosivat, touhusivat ja olivat elämänsä kunnossa
- Toimii hammassärkyyn
- Lieventää myös flunssan (influenssan, ehkä? jopa kammottavan SIKAinfluenssan). Vähensi rään valumista ja kurkkukipu helpotti piiiitkäksi toviksi
- Lisäsi luovuutta
- Yksi henkilö sai aikaiseksi soittaa itselleen töitä. Ja sai!
- Helpotti myös masennuksen oireita
- Rauhoittavaa jumitusta, ärtymys väheni
- Pehmeä ja rauhoittava
Kiitos ja anteeksi.
Todella ihanan leppoisaa huristelua. Tätä tuli polteltua viikon verran hyvinkin kriittisellä n. 10 hipin ryhmittymällä kuka missäkin ja mitenkin päin. Muttei täällä, toisaalla. Anteeksi rönsyilyni, mutta se suotakoon minulle anteeksi sillä saattaa olla, että olen kyseisen nautintoaineen vaikutuksen alaisena. Luettelen tähän tuntemuksia, joita kirjasimme ylös:
- Ihanat puuhapajat. Yli puolet polttajista siivosivat, touhusivat ja olivat elämänsä kunnossa
- Toimii hammassärkyyn
- Lieventää myös flunssan (influenssan, ehkä? jopa kammottavan SIKAinfluenssan). Vähensi rään valumista ja kurkkukipu helpotti piiiitkäksi toviksi
- Lisäsi luovuutta
- Yksi henkilö sai aikaiseksi soittaa itselleen töitä. Ja sai!
- Helpotti myös masennuksen oireita
- Rauhoittavaa jumitusta, ärtymys väheni
- Pehmeä ja rauhoittava
Kiitos ja anteeksi.
"Ja lehtivihree hivelee silmää,
lintuset laulelee sävelmää."
lintuset laulelee sävelmää."