Taskuraketti
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
- Aloittelijan FAQ
- haku-toiminnolla tai
- Hullu Puutarhuri 2:sta.
- Ei myynti-ilmoituksia. Kaupankäynti vain tunnuksilla Basaarissa.
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Taskuraketti
Onkohan luotettava pulju? Halpoja esloja ainaskin löytyy, muttei oikeen luotettavuudesta tietookaan.. Onkos kukaan tilaillut tuolta vaikkapa näitä eslejä? Kommentoikaa ihmeessä, olisi käyttöä siniselle ja halvalle eslille nimittäin!
Kitoooos jo etukäteen!
Kitoooos jo etukäteen!
Re: Taskuraketti
jos, ja nähtävästi kun et osaa hakua käyttää niin älä edes vaivaudu ostamaan sitä seliäkään. onnistut polttamaan huoneistosi vielä.
Jaa, tämäpä iloinen paikka....Kysyy kysymyksen, niin vastataaan "käytä hakua".
Anteeksi kovasti, en ole foorumin "suurkuluttaja" satunnnainen kulkija vaan...
Anteeksi kovasti, en ole foorumin "suurkuluttaja" satunnnainen kulkija vaan...
luotettava on ainaki muiden tuotteiden suhteen.. ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
"Lätkä on parasta huumetta" - Teemu Selänne
omasta mielestäni ei oikeen luotettava pulju...tilasin pari vk sit eslin ja heijastimen ja vieläki näkyy tilauksen tilas "tuote odottaa maksua" vaikka maksoin sen heti ja oikeilla tiedoilla
....lähetin sinne palautetta liitteineen ja katotaan mitä sanovat....varmuuden vuoksi soitan sinne vielä tänään ja kysyn mis mennään
ensimmäinen tilaus siis kyseisestä firmasta eli ei siis sen kummosempaa kokemusta.....lienee omistajanvaihdoksesta kyse kun kestää ![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
![Ei näin :eiei:](./images/smilies/shakehead.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
-
Veikkaan että saat odotella aika pitkään ennenkuin sieltä mitään vastausta saat. ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
"tell the devil that the apple aint enough unless he put something in there that gets me really fucked up"
Ite tossa talvella tilasin 250w eslin ja siinä melkein kk, vaikka olin maksanut. Siinä sitten kaverin kanssa tuli kännipäissään laitettua aika vihainen (ehkä liiankin) ja siitä meni pari päivää ja tipahti postiluukusta saapumisilmoitus ja s-postiin tuli viesti tilauksen lähetyksestä. 1. päivä lähti tilaus ja 1. päivä tilaus saapui. ![Ei näin :eiei:](./images/smilies/shakehead.gif)
Niin, tuollahan on lähetyspäivä ainoastaan torstai. Mitä itse tuolta tilannut, niin 2viikkoa max. toimitusaika.
Viimeyonä tuli ilmotus et paketti on lähteny postiin (maksusta meni pari vk) ko laitoin sinne vähä palautetta...sain sen seurantanron ja nyt vaan odottelua maanantaihi... ![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
-------
RuttiS kirjoitti:Niin, tuollahan on lähetyspäivä ainoastaan torstai. Mitä itse tuolta tilannut, niin 2viikkoa max. toimitusaika.
viime viikolla tilasin torstaina joskus 18 jälkeen.tänään tuli ilmoitus että paketti lähetetty.
Tilaa muualta!
Taskuraketista reilu 2viikkoa sitten tilasin ja vieläkään ole tulleet. Eilen tuli että saaneet rahat, jotka maksoin heti!
Suosittelen väinö pakkalaa.. Paketti ei voi nopeammin enää tulla. Hinnat hyvät. Hyvin pakattu.
TODELLA HUONOA KOKEMUSTA TASKURAKETISTA minulla ja monella muulla!![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Taskuraketista reilu 2viikkoa sitten tilasin ja vieläkään ole tulleet. Eilen tuli että saaneet rahat, jotka maksoin heti!
Suosittelen väinö pakkalaa.. Paketti ei voi nopeammin enää tulla. Hinnat hyvät. Hyvin pakattu.
![Kyllä :yes:](./images/smilies/yes.gif)
TODELLA HUONOA KOKEMUSTA TASKURAKETISTA minulla ja monella muulla!
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Vieras kirjoitti:Tilaa muualta!
Suosittelen väinö pakkalaa.. Paketti ei voi nopeammin enää tulla. Hinnat hyvät. Hyvin pakattu.![]()
TODELLA HUONOA KOKEMUSTA TASKURAKETISTA minulla ja monella muulla!
Lisään vielä että yhteys myyjään toimii! Toisin kuin taskuraketin heeboihin.
Aikas paljon negatiivista palautetta ko.firmasta. Jotain hämärää, jos eivät vastaa edes puhelimeen? ![Ei näin :eiei:](./images/smilies/shakehead.gif)
Taskuraketti.com
Tuolta sais halvalla led-polttimoita kesäkuun alusta. onko kukaan tilannu tuolta mitään ja voisko tohon luottaa?
En tajunnu käyttää tota hakuu eka. täst tais löytyy tarpeeks tietoo, kai tä menee täst nopee ohi![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
En tajunnu käyttää tota hakuu eka. täst tais löytyy tarpeeks tietoo, kai tä menee täst nopee ohi
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Re: Taskuraketti.com
Unohda noi ledit ja osta vaa natikka imo. Eikä taija tänne kuuluu tää postaus
Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa
tai sitten et unohda niitä ledejä..
ite aineki 250w ESL vegeen tuolt ostanu ja hyvin tuli perille ja nopeesti
...
opmas kirjoitti:Unohda noi ledit ja osta vaa natikka imo. Eikä taija tänne kuuluu tää postaus
miks noi ledit pitäis unohtaa? mul on pari 250w. natikkaa vie helvetisti sähköö ja mitä nyt oon lukenu, niin aika
hyödyllisiltä vaikuttaa. sähkölaskua ajatellessa.
Aqpels kirjoitti:tai sitten et unohda niitä ledejä..
kelasin soittaa hupina tonne huomenna ja kysellä hieman. joku väitti suomi24:lla, et ne kusettais
tekis kyl mieli hommatta, ku edulliselta vaikuttaa.
- karvainen nuppu
painaa silmäluomet, muttei huolet
- Greenninja
Olen ajatellut itsekkin tässä lähiaikoina tilata vähän esliä tuolta suunnalta, en tiedä sitten luotettavuudesta ja muusta... Mutta kai ne paketit tuolta tulee perille kuitenkin?
Joku kiva runo.