Kuva

Cyper smoke

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Alokas

Cyper smoke

ViestiKirjoittaja Alokas » 16.7.2008 0:05

http://www.cybersmoke.fi/

Onkos tuo luotettava paikka?

Sitten viel kysyisin, että minkälaisia noi bluntti paperit on, eli tuleeko niistä hyvät savut, kun itse en ole koskaan vielä kokeillut :pimp:

DMC

Re: Cyper smoke

ViestiKirjoittaja DMC » 16.7.2008 8:38

Paikasta en osaa sanoa, mutta luotettavalta vaikuttaa ainakin minun mielestä.

Jonkun verran on noita bluntteja tullu poltettua ja mukavan pehmeät sauhut noista irtoaa. Paljon paremmat kuin perus jointista ja palaakin paremmin ja tasaisemmin. Mut noi maku jutut on mun mielestä ihan se ja sama minkä makuinen bluntti on olevinaan, koska makua ei maista muulloin kun nuoltaessa blunttia kiinni. Kingpin bluntit ovat mielestäni parhaita kaikinpuolin :pimp:

Kinte

ViestiKirjoittaja Kinte » 17.7.2008 3:28

Blunttiin taitaa saada enempi tavaraakin, kuin joopeliin.

Pelkkää budia, tai budiwiidimixiä sitten bluntteihin, ei mtn röökiä! :D

Lipstikka_

ViestiKirjoittaja Lipstikka_ » 18.7.2008 15:30

Itse tilasin ainakin noin kuukaisi sitten bongin kyseisestä kaupasta. Toimitus oli nopea ja bongi tuli hyvin pakattuna.
Ainoana miinuksena voisi sanoa sen, että eivät pistä ylimääräistä hilipetööriä mukaan kuten papereita,blunttei jne...
Suosittelen!. :)

Warewolf
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Warewolf » 21.7.2008 17:21

Pienen oloinen puoti, tuskin lie rahkeita bonuksiin.
mut ihan asiallisen _oloinen_, kuitenkin.
Natsimoderoinnin puolesta.

*has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?*

Nimrida

ViestiKirjoittaja Nimrida » 21.7.2008 18:04

Lipstikka_ kirjoitti:Itse tilasin ainakin noin kuukaisi sitten bongin kyseisestä kaupasta. Toimitus oli nopea ja bongi tuli hyvin pakattuna.
Ainoana miinuksena voisi sanoa sen, että eivät pistä ylimääräistä hilipetööriä mukaan kuten papereita,blunttei jne...
Suosittelen!. :)

Näkyikö jossain vaiheessa jostain kohtaa mitä siellä oli sisällä?(paitsi avaamisvaiheessa)

Piippu

ViestiKirjoittaja Piippu » 21.7.2008 23:31

Itse olen pariin kertaan tilannu blunttei ja yhden piipun. Piipunverkkoja ei ollu niin kirjoitin viestiä niistä.. sain 5pientä ja 5isoa verkkoa boonuksena.
Lähetykset on stealtheja ja paketin lähettäjäksi merkitty Cypershop :)

perusvihree420

ViestiKirjoittaja perusvihree420 » 22.7.2008 0:30

Täytyypä joskus kokeilla tätä kauppaa :)

Ps: Suosikaa suomalaista ;)
se on se perusvihree x)

nokkonen

ViestiKirjoittaja nokkonen » 22.7.2008 9:29

Onko samainen kauppa jossain Asematunnelissa vai mikä se oli. Stadissa kuitenkin. Mun mielest siel oli sellanen "cuber Shop" mis myytii kaikkii "markkina krääsää", esim. pinssei, seinälippuja ym ym. ja tietty bongeja myyjän takana. ;)

tuuttiruuhka

ViestiKirjoittaja tuuttiruuhka » 22.7.2008 9:49

nokkonen kirjoitti:Onko samainen kauppa jossain Asematunnelissa vai mikä se oli. Stadissa kuitenkin. Mun mielest siel oli sellanen "cuber Shop" mis myytii kaikkii "markkina krääsää", esim. pinssei, seinälippuja ym ym. ja tietty bongeja myyjän takana. ;)

On sama kauppa. Kyber Dope vai mikä se nyt oli :lol: Muuttanut nyt vähän eri paikkaan asematunnelia ja bongit on nyt omassa huoneessaan siellä takana.

Eli siis luotettava mesta pitäs olla. Ja bluntit on erittäin hyviä ja miellyttäviä polttovälineitä mielestäni, vaikken poltakkaan tupakkaa muuten ja vastustan ko. toimintaa erittäin jyrkästi. :wink: Eilen testasin ekaa kertaa blunttia ja olen tyytyväinen. (käytin aktiivihiilifilsua siinä :yes: )

homie

ViestiKirjoittaja homie » 23.7.2008 1:51

Itse tuolta vasta tilasin bongin ja grinderin. en huomannut kaupanpäällisiä ennenkun olin hävittämässä ostotodistuksia. Oli liimattu paperiin pari pikkuscreeniä kauppiksiks :)

Mut hyvä lafka. Tilauksesta kotiintuloon meni 2 arkipäivää ja tosi hyvin pakattu eikä mitään merkkejä siitä mitä paketti voisi sisältää.
Suosittelen.
Kannanotto on kannanottoa

tuhannen taalan mies

ViestiKirjoittaja tuhannen taalan mies » 23.7.2008 10:29

DMC kirjoitti:Paikasta en osaa sanoa, mutta luotettavalta vaikuttaa ainakin minun mielestä.

Jonkun verran on noita bluntteja tullu poltettua ja mukavan pehmeät sauhut noista irtoaa. Paljon paremmat kuin perus jointista ja palaakin paremmin ja tasaisemmin. Mut noi maku jutut on mun mielestä ihan se ja sama minkä makuinen bluntti on olevinaan, koska makua ei maista muulloin kun nuoltaessa blunttia kiinni. Kingpin bluntit ovat mielestäni parhaita kaikinpuolin :pimp:

En halua tuottaa pettymystä mutta noilla ei ole mitää tekemistä blunttien kanssa, muutaku noh ruskealla paperilla yritetään jäljitellä sikarin binderiä/wrapperia. älkää huijatko itseänne, hyvän luntti siggen saa alan liikkeistä muutamalla eurolla alkaen : )
Before you jump in the game, lets get 1 thing understood /
If ya selling that ice cream, you gotta make sure its good/'

Fucking like a rabbit, smoking a lettuce

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 27.7.2008 19:16

tuhannen taalan mies kirjoitti:...

En halua tuottaa pettymystä mutta noilla ei ole mitää tekemistä blunttien kanssa, muutaku noh ruskealla paperilla yritetään jäljitellä sikarin binderiä/wrapperia. älkää huijatko itseänne, hyvän luntti siggen saa alan liikkeistä muutamalla eurolla alkaen : )

Olenko minä vain tyhmä,kun en saanut selkoa et mitä tuolla tarkoiti? Kenties cypersmoken bluntti papereita??

Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”