Kuva

Kannabis ja urheilu.

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
urheiluhullu

Kannabis ja urheilu.

ViestiKirjoittaja urheiluhullu » 7.7.2008 0:00

Hei.
Tuli tälläinen tässä vaan mieleen kun ollaan ensiviikonloppuna lähdössä kaveriporukalla yyteriin beachfutista pelailemaan ja itsellä oli suunnitelmissa "norttia" savustella vähän enemmänkin. Onko jollain kokemusta urheilemisesta savuissa? Onko ihan tervettä touhua? Itsellä ei ole kokemusta savuissa urheilusta joten odottelen innolla tietoa kokeneimmilta savusediltä. RAUHAA JA RAKKAUTTA! :)

Pulitrukki
3 tähteä
3 tähteä

Re: Kannabis ja urheilu.

ViestiKirjoittaja Pulitrukki » 7.7.2008 0:28

Syö kunnolla ennen polttoa, pidä verensokeri ylhäällä, ja no... suosi sativaista :yes:
kuumotukset ei oo kuumotuksia jos kuumottelija ei kuumotu

pepe

ViestiKirjoittaja pepe » 7.7.2008 1:16

Pilivesä oon pyörällä monesti polkenu ja melko kankeaa menoahan se on aina ollu. Joku roti kumminki jos jotain norttia meinaat poltella, minä en ainakaan paljoa heilus oikein tukevissa norttipaukuissa. :D

ordo

ViestiKirjoittaja ordo » 7.7.2008 6:11

pepe kirjoitti:Pilivesä oon pyörällä monesti polkenu ja melko kankeaa menoahan se on aina ollu. Joku roti kumminki jos jotain norttia meinaat poltella, minä en ainakaan paljoa heilus oikein tukevissa norttipaukuissa. :D

Pyöräily pilvessä on helvetin hienoa. :D
Se vauhti ja ilmavirtaus naamaa päin ja kaikki, tuntuu niin siistiltä.
"It's called the American dream because you have to be asleep to believe it."
-George Carlin

the patient

ViestiKirjoittaja the patient » 7.7.2008 9:27

Jalkapallosta ja pyöräilystä on kokemusta savuissa ja kyllä pyöräily on huomattavasti parempi kokemus. Futikseen ei oikein riittänyt keskittymiskyky ja muutenkin oli vähän muita hitaampi.. monella tapaa. Pyöräilystä vielä sen verran että itse olen huomannut että myöhemmin kesällä ja syksyllä pyöräily on hienompaa kun illalla alkaa olemaan jo pimeää. Silloin tulee yleensä vaikka mitä visuaaleja ja muita outoja tuntemuksia kun ei oikein meinaa nähdä mitä ympärillä oikeasti on. :D
Ne jotka toisinajattelee, ne vaa toisii ajattelee.

Hra Virne

ViestiKirjoittaja Hra Virne » 7.7.2008 10:16

Jep, pyöräily on mahtavaa savuissa, tulee sellasia WHOOOOOOOM-fiiliksiä ku polkee isoja alamäkiä kovaa tyhmästi hymyillen :)
Uiminen on myös kivaa savuissa, tai ihan vaan volttien ja muiden omituisten "taito"hyppyjen tekeminen laiturilta kesäisin... Suurin osa näistä päätyy vaan kyljelleen ja sit sattuu&naurattaa :D

Supermies-tyyli kunniaan! (On vieläkin maha kipeenä viikonlopun lennoista)
Hulluudella ei ole rajoja, rajat ovat hulluutta

pepe

ViestiKirjoittaja pepe » 7.7.2008 16:39

Ai niin, suosittelen kaikille kokeiltavaksi myös trampoliinia jos tähän löytyy mahdollisuus! :D "Pomppiminen ei koskaan ole ollut näin hauskaa"

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 7.7.2008 19:33

Mä käyn yleensä pajareissa punttiksella. Tulee hyvä fiilis, ja niinsanotusti tuntee omat lihaksensa paljon paremmin. Hommat sujuu tehokkaammin. Ei toki missään övereissä, mutta semmosissa pienehköissä homma on jees. :)

jäätelöauto

ViestiKirjoittaja jäätelöauto » 7.7.2008 22:20

Joo joo jopo huuleen ja menox. Pari viikkoa sit tuli mentyä 50 kilsaa fillarilla jockryydereissä, naama virneessä ja kauheata vauhtiakin vielä.
Huomioi, tupakointi ennen ja jälkeen liikuntasuorituksen ei oo hyväksi. En sit tiiä vaikuttaako pössyttely samalla tavalla jollei väsää tupakkaan.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 8.7.2008 0:08

Tennis, futis, frisbee ja jääkiekko on ainakin aivan mahtavaa hommaa! Rantalentis varmasti myös, ei oo vaan kehdannu vielä kokeilla ikinä, kun ei tiedä miten suoriutuu :lol:

Smoking Ace

ViestiKirjoittaja Smoking Ace » 14.7.2008 16:04

uiminen pilvessä on upeaa :lol: kellut siellä lämpimän pilvenpäällä ja kuulet vain kohinaa.
mutta hukkumisvaara on liina suuri kun meinaa nukahtaa rentoutuessaan liikaa :laugh:
You can't change the past, but you can ruin the present by worrying too much about the future.

hemmoqq

ViestiKirjoittaja hemmoqq » 14.7.2008 18:40

futista tulee kavereitten kaa pelailtuu ku on paaseissa. :P
sitte kun rupee kunto loppumaa ni käy hittaa jock horrorii ni taas jaksaa painaa. :mrgreen: :lol:
- Jumitus hiisaaja -

deva
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja deva » 14.7.2008 19:25

Kyllä urheilu on hauskaa pikku savuissa. Varsinkin jos sativaista polttoa niin pyöräily, futis, frisbee yms. on helvetin hienoa. Uiminen myös mukavaa Vaikka enemmänkin olis polttanut, ainahan sitä voi vaan kellua :pimp:
Ja sit jos alkaa olemaan kunnolla jumissa niin katselee kun muut tekee, se lähes sama kuin tekisi itse.
Mulla ainakin oli kivaa puistossa männäviikolla kun jumittelin ja katselin kun hipit syöksyili frisbeen perässä :mrgreen:
Sinuakin vaanii vakooja.
Vakooja ohjaa pommit kotiisi.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 15.7.2008 6:57

Uimisesta puheenollen.

Kokeilkaapa joskus vain kellua mahallaan (kasvot vedessä) meressä tai järvessä täydellisessä hiljaisuudessa aivan rentona. Spookia sanon minä. Ja toinenkin asia uimisesta; Kerran mentiin kaverin kanssa myssyissä uimaan, uitiin joku ehkä sata metriä, voe kiesus sitä rantaanpäin tuloa. Tuntu OIKEASTI ettei ikinä pääse rantaan, vaan vispaa paikallaan. Siinä sitten hirveän hirnumisen ja paniikinomaisen älämölön seurauksena uitiin rantaan melkosen tovin ja kyllä ihmisiä kiinnosti miehet, jotka käyttäytyivät kuin penskat. :?

Minzeman

ViestiKirjoittaja Minzeman » 9.9.2008 3:07

käyn aktiivisesti (n.5-7) kertaa viikossa jääkiekko harjoituksissa ja sillon tällön "pienissä" ja homma toimii!!!

Pajari-Paavo

ViestiKirjoittaja Pajari-Paavo » 9.9.2008 6:06

Savuissa Frisbeen heittely, footbagin potkiminen ja golfin peluu/rangella hakkaaminen on erittäin hauskaa! Mökkireissulla paintball ja kalojen onkiminen oli myös erittäin hauskaa kun vähän bongia maisteli :pimp: Kannattaa kokeilla! Kesällä ei muutenkaan kannata sisätiloissa pilvessä jumitella vaan lähtä ulos haistelemaan ja maistelemaan raitista ilmaa! Ärsyttää vaan ku tää suomen kesä on niin lyhyt, kohta taas tulee pakkasta.... :lohtu:

Idän Pikajuna
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Idän Pikajuna » 9.9.2008 11:23

Urheilu on hauskempaa ja mukavempaa kannabiksen kanssa kuin ilman sitä, kunhan käyttömäärät ovat kohtuullisia. Ei sitä frisbeetäkään pysty heittelemään jos siellä toisessa päässä on semmoinen aneeminen ameeba :lol:.
Lehemiä sioille.

metallikukka

ViestiKirjoittaja metallikukka » 9.9.2008 15:45

Pingiksen peluusta ei tullut kyllä yhtään mitään. Syvyysnäkö tuntu olevan ihan hukassa. :lol:

Pyöräily on mukavaa!

Psycho
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Psycho » 9.9.2008 15:57

Footbag ja hamppu on kiva yhdistelmä, tosin taitotaso vähän kärsii, mutta on muuten vielä hauskempaa. Jalkapalloa pelaan maalivahtina, ja se ei ole pilvessä järkevää. On liian hidas, eikä oikein jaksa keskittyä. Lisäksi muistan yhden kerran -99 kesästä: olin 16-vuotias ja juuri ennen treenejä vedin kaverin kanssa nollatoleilla tuhdin hasisjointin, tuloksena järkyttävä friikkailu ja vainotukset. Joka kerta kun joku laukoi edes lähelle maalia, ulvahdin ja maastouduin parhaan kykyni mukaan. Yritin aina skarpata ja psyykkasin itseäni keskittymään ja pelaamaan kunnolla, mutta aina seuraavan vedon lähtiessä kiljaisin pelosta ja heittäydyin suojaan. Onneksi valmentajamme luulivat minun pelleilevän, mutta sillä hetkellä se ei ollut hauskaa. Myöhemmin tuolle muistolle on kyllä naurettu moneen kertaan...

nyxter

ViestiKirjoittaja nyxter » 9.9.2008 16:37

Hamppu ja urheilu sopivat erinomaisesti yhteen. Pieni hölkkä tai rullalautailu on mukavaa savujen jälkeen.

Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”