sossun kusitestit.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
- Aloittelijan FAQ
- haku-toiminnolla tai
- Hullu Puutarhuri 2:sta.
- Ei myynti-ilmoituksia. Kaupankäynti vain tunnuksilla Basaarissa.
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
sossun kusitestit.
Mulla ois luultavasti elämäni ensimmäiset seulat tässä parin päivän päästä tai vähän myöhemmin (eivät ole vielä ilmoittaneet milloin mutta saattaa tulla yllätyksenä ensi käyntikerralla eli kahden päivän päästä)
Tästä aiheestahan on puhuttu, mutta yleensä porukoilla on ollut aina pidempi varoitusaika. Onko mulla mitään mahdollisuuksia välttyä POSITIIVISESTA tuloksesta jos testit olisivat vaikka 3 vuorokautta viime polttokerran jälkeen? Jos on niin kertokaa keinot miten äkkiä saisi negatiivisen tuloksen.
EI täs muuten mitään ongelmia edes olis, mut just kesäloma alkoi, 11 kasvia kasvamassa, ei olisi kiva koko kesälomaa käydä kusella.
Tästä aiheestahan on puhuttu, mutta yleensä porukoilla on ollut aina pidempi varoitusaika. Onko mulla mitään mahdollisuuksia välttyä POSITIIVISESTA tuloksesta jos testit olisivat vaikka 3 vuorokautta viime polttokerran jälkeen? Jos on niin kertokaa keinot miten äkkiä saisi negatiivisen tuloksen.
EI täs muuten mitään ongelmia edes olis, mut just kesäloma alkoi, 11 kasvia kasvamassa, ei olisi kiva koko kesälomaa käydä kusella.
Re: sossun kusitestit.
mitkä ihmeen sossun kusitestit?? taitaapa tulla positiivinen 99% varmuudella eikä siltä voi välttyä millään poppakonsteilla.
- Get Stoned
Itse pääsin aikoina seuloista puhtain paperein, vaikka olin polttanut perjantaina ja lauantaina nonstoppina ja seuraavana keskiviikkona oli seulat. Eli siis 4pv varoitusajalla. Join silloinkin pelkästään tiistai-iltana litroittain vettä ja kävin kusella ahkerasti.
Kyl ihmiset alkaa pikku hiljaa pakosti tajuu et ekaan kannabispiikkiin ei välttämättä edes kuole.
Vieras kirjoitti:mitkä ihmeen sossun kusitestit??
Kysyn tuota samaa.
Itse polttelin kerran sunnuntaina ja keskiviikkona klo kahdeksalta aamulla oli kusitestit, läpi meni että heilahti.
Tiedä sitten vaikuttiko tähän tiistai-illan/yön aikana juodut vesi/kahvimäärät duunissa..
elä pissaa siihen purkkiin, kyllähän joskus voi ihan hyvin ujostuttaa.
Sitten otetaan virtsanäyte toisella tavalla.. kuulemma. Ja se sattuu.
Tai verta pakkiin. Ei armoa.
Tai verta pakkiin. Ei armoa.
Katamari Damashii
Tsugitsugi semekomi
Netemo, sametemo, mawari, tarinai wa!
Tsugitsugi semekomi
Netemo, sametemo, mawari, tarinai wa!
Itse join kerran 3 litraa vettä 2desilitran kertakäyttömukista. Sairaanhoitaja totesi että katetroivat virtsan, jos näyttää että henkilö ei vain halua sitä antaa. Jos näyttää että henkilö ei TODELLAKAAN voi virtsata otetaan verikoe = kivuttomampi vaihtoehto katetroimiselle.
Vieressä seissyt poliisi totesi 2 litran kohdalla että häntä alkaa yrjöttämään tuo juomisen määrä...jotain se siinä rykikin ja join ihan kiusallani vielä yhden litran.
P.S. Pisu tulikin sitten, onneksi.
Vieressä seissyt poliisi totesi 2 litran kohdalla että häntä alkaa yrjöttämään tuo juomisen määrä...jotain se siinä rykikin ja join ihan kiusallani vielä yhden litran.
P.S. Pisu tulikin sitten, onneksi.
Näistä testeistä spekuloidessa olisi helvetin hienoa jos kyseiset henkilöt hieman valottaisivat sitä asiayhteyttä joka heidät tähän on ajanut, miksi ja kenen toimesta sinne purkkiin kustaan. Minkä takia sossu määrää testejä? Onko ketjun aloittaja ala-ikäinen ja jostain syystä joutunut lastensuojelun toimenpiteenä testeihin vai? Ei kai nyt toimeentulotukea haettaessa kusta purkkiin?
Puolet kosahtaa kun kikkailee.
Lisäisin tähän vielä että oon viikon sisään polttanut nyt yhtenä tai kahtena iltana, mutta sitä ennen ollut n. 2.5kk jokapäiväinen putki polttelussa.
Kusitesteihin jouduin kun poliisit löysi pidätyksen yhteydessä hallustani kyhäysalustan.
Sossut kiinnostu asiasta koska en ole ihan vielä 18 vuotias. Syksyllä täytän.
Enkä nyt alaikäisyyteni vuoksi kaipaile mitään moraalisaarnaa, vaan toivoa paremmasta huomisesta
Saattaa olla että siis huomenna joudun heittää kaaren purkkiin
Kusitesteihin jouduin kun poliisit löysi pidätyksen yhteydessä hallustani kyhäysalustan.
Sossut kiinnostu asiasta koska en ole ihan vielä 18 vuotias. Syksyllä täytän.
Enkä nyt alaikäisyyteni vuoksi kaipaile mitään moraalisaarnaa, vaan toivoa paremmasta huomisesta
Saattaa olla että siis huomenna joudun heittää kaaren purkkiin
Varma kosh :6 Ainaki mun aineen vaihdunnalla, yritä vesittää se seula ja vedä b12 vitamiinii ni saat sen näyttää keltaselt ja toivo et ei ota kreatiini tai ph arvoja.
Asutsä landella koska siel noi usein ottaa sellasil kertakäyttö lapuil mist noi kreatiinit tai muut arvot ei näy.
Asutsä landella koska siel noi usein ottaa sellasil kertakäyttö lapuil mist noi kreatiinit tai muut arvot ei näy.
You never get to heaven if you're scared of getting high. -Kylie Minogue
Voisko joku valaista et mitä tarkoittaa "sossun kusitesti".
Löysivät kyhäysalustan. Jopas on tiukkaa meininkiä.
Vuosien varrella on poliisit löytäneet mun tai samassa paikassa/tilanteessa
olevilta ystäviltäni bongia,piippua,väsäriä,klädiä ja sunmuuta aiheeseen liittyvää
mutta eivät ikinä ole kiinnittäneet asiaan mitään huomioita ellei ole löytynyt mitään
huumausainetta.
Vuosien varrella on poliisit löytäneet mun tai samassa paikassa/tilanteessa
olevilta ystäviltäni bongia,piippua,väsäriä,klädiä ja sunmuuta aiheeseen liittyvää
mutta eivät ikinä ole kiinnittäneet asiaan mitään huomioita ellei ole löytynyt mitään
huumausainetta.
-
Lukiko siinä väsärissä että "PILVIVÄSÄRI" vai miten helvetissä kytät se keksi?
Niin olisit voinut kyllä vähän selventää, että minkä takia nuota testejä sinulle teetetään. Jos kyse on alaikäisenä pilven poltosta kiinni jäämisestä, niin voit kyllä katsoa itseäsi peiliin ja todeta että mikäs meni vikaan. Kerronpahan vain, että toimeentulotukea varten mitään testejä ei todellakaan vaadita, ettei nyt kenenkään tarvitse menettää yöuniansa.
sareiV kirjoitti:Niin olisit voinut kyllä vähän selventää, että minkä takia nuota testejä sinulle teetetään. Jos kyse on alaikäisenä pilven poltosta kiinni jäämisestä, niin voit kyllä katsoa itseäsi peiliin ja todeta että mikäs meni vikaan. Kerronpahan vain, että toimeentulotukea varten mitään testejä ei todellakaan vaadita, ettei nyt kenenkään tarvitse menettää yöuniansa.
Johan se sen tossa ylempänä kertoi.. Löysivät väsärin ilmeisesti.
ordo kirjoitti:...
Johan se sen tossa ylempänä kertoi.. Löysivät väsärin ilmeisesti.
Kertoihan joo, mutta ei täysi-ikäisille ruveta tekemään mitään testejä sosiaali-ihmisten puolesta. Jos on alaikäinen, niin siinähän kuset sitten. Mielestäni alaikäisenä ei ole mitään asiaa päihteilylle, käykää ne peruskoulut/ammattikoulut/lukiot ensin kunnolla loppuun.
Voisiko olla, että kusitestille on joku muukin tarkoitus kuin kiusaaminen?
Anteeksi negatiivisuus ja hyvää kesälomaa.
Sanoppa tuo lähes koko Suomen nuorisolle. Ei onnistu, joten turha sitä kokoajan vinkua, siitä että alaikäiset pysyköön raittiina, täältä ei vinkkejä tipu.
Vähän sama, jos sinulle sanotaan, että mikset muuta hollantiin???
"Those who would give up essential liberty to
purchase a little temporary safety deserve
neither liberty nor safety."
purchase a little temporary safety deserve
neither liberty nor safety."
Nargile kirjoitti:Sanoppa tuo lähes koko Suomen nuorisolle. Ei onnistu, joten turha sitä kokoajan vinkua, siitä että alaikäiset pysyköön raittiina, täältä ei vinkkejä tipu.
Ei se ole sama, nyt on kyse päihteiden ikärajoista. Henkilökohtainen mielipide on, että tupakan ja mietojen ikäraja pitäisi laskea 16 vuoteen ja väkevien nostaa 21 vuoteen. Tupakan kohdalla laittomuuden viehätyksen laskeminen ja mietojen kohdalla mieluummin vähitellen totuttelu asialliseen alkoholin käyttöön vanhempien kanssa, kuin salaa kavereiden kanssa kilpaa kännätessä sitä red cattia.
Vaikka kannabis onkin niin upea ja monipuolinen lääkekasvi, niin sen laillistuessa täytyy sillekin asettaa ikäraja. Olkoon sitten 16 17 tai 18 vuotta tai jopa myöhempi, tai jopa aijempi, mutta ei voi olla niin, että 8v kakara saa käydä ärrältä kenenkään estämättä ostamassa mitään päihdettä.
Teitä alaikäisiä vanhemmat ihmiset ovat vastuussa teistä olivat he sitten omia vanhempianne tai jotakuta jota pyydätte käymään ostamaan sen valkkaripullon. Omat vanhempanne ovat tuonne 18v ikävuoteen asti myös lain mukaan vastuussa teidän teoistanne. Vaikka asuisin Hollannissa, miettisin silti kuinka nuorelle kävisin sen budipussin tai taikatatit hakemassa, koska päätös ja tätä kautta vastuu on ikärajojen vuoksi minulla.
Kuka tahansa nuori löytää kyllä päihteensä jos oikein ahdistaa, mutta kun emme elä anarkiassa; Jos enemmistö kansasta haluaa ikärajoja ja niiden valvomista, niin näin se tulee tehdä. Marssikaa hampun puolesta, marssikaa ikärajoja vastaan jos siltä tuntuu ja muuttakaa se enemmistön mielipide. Alaikäisen auttaminen kusitestissä on ihan jokaisen itse päätettävissä, mutta itse en juuri nyt uskaltaisi elää anarkistisessa maailmassa, vaan demokratiassa, jossa enemmistön mielipiteellä on valta. (Voidaan toki kiistellä toteutuuko tämä, mutta sivuaa aihetta) Veikkaus: Enemmistö kannattaa päihteiden ikärajoja. Jos häiritsee, niin nostakaa aiheesta esille keskustelua.
Vielä tästä enemmistöstä hampun laillistamisen suhteen: jos suurin osa kansasta ei halua laillistaa kannabista, niin sitä ei tulisi myöskään tehdä. Taistelu jatkuu kävelykaduilla poltellessa ja ihmisille asiasta puhuessa.
Omat vanhempanne ovat tuonne 18v ikävuoteen asti myös lain mukaan vastuussa teidän teoistanne.
Minkä maan lain mukaan?
Lukeeks tollain oikeesti jossain?
Määtaas kirjoitti:...
Minkä maan lain mukaan?
Lukeeks tollain oikeesti jossain?
Niin siis eivät aivan sataprosenttisesti vastuussa, mutta saavat paskaa niskaansa tuonne asti. Koettu on omassa perheessäni (sisaruksieni takia).