En tiennyt lähettäjää Brittiläisestä Kolumbiasta. Esitutkinta lopetettu.
Ihme meininkiä.
![Conspiracy :foil:](./images/smilies/icon_foil.gif)
sieppari kirjoitti:Joo mä kans jouduin todistamaan ikäviä tapahtumia kun kaveri alkoi kokeilemaan tätä uutta muotia eli postin kautta tilaamista. Elinikäiset henkiset vauriot puolen vuoden tilailusta. Meni vankilatuomiokin läheltä kun kansainvälisten huumelakien kanssa alkoi pelleilemään. Ei olisi varmaankaan koskaan palautunut työkykyiseksi ilman suomen huipputasoista lääketiedettä. Onneksi täällä välitetään ja osataan auttaa.
Vieras kirjoitti:mulle ei ainakaan mitään soiteltu, vaan tultiin suoraan tekeen kotietsintä tullin puolesta, no eipä mulla mitään laittomuuksia himassa ollukkaan, mutta kuulusteluihin joutu, ja sakkoa llmeisesti tulossa jossain vaiheessa, en tiä viä kuinka paljon.
Huumausaineen maahantuonti oli se nimitys, kun vähän kannabista tilasin ulkomailta. Että tällästä.
tuplaee kirjoitti:Olin taannoin töissä DHL Business Parkissa varastolla, ja siellä pyöri sitten tullin ihmisiä koiran kanssa ~3 kertaa kuussa, sai äkkiä juosta taukotilaan tai ulos kun oli nippiä tai jointti taskussa
Kysyin sitten kerran että miten paljon huumeita pääsee läpi tullin haavista, ja vastasivat että he eivät saa juuri mitään haaviinsa, 90% kaikista huumeista pääsee perille tullin tietämättä.
Mutta älkää silti tilatko mitään savua ulkomailta, sehän on aivan järjetöntä. Siemeniä voi toki tilata, koirat eivät niitä haista.
viskimuna kirjoitti:...
Mun siementilaus ainakin haisi. Siis sellainen outo haju siinä tyhjässä siemenet sisältäneessä muovipussissa oli... En sitten tiedä haistavatko koirat niitä vai eivät.
muru kirjoitti:Ilmeisesti 1g hallustapidosta tulee sakkoa kymppejä mut alle sata euroo, mut mitähän maahantuonnista/salakuljetuksesta vai mikähän nimike olisi kyseessä?
muru kirjoitti:Ilmeisesti joku on lähettänyt ulkomailta mun osoitteeseen 1g hasaa ja joku rikospoliisi soitteli ja pyyteli kuulusteluun. Ehdotti päivää, joka ei sopinut ja kyseli mitä puuhaan. Kerroin kesäloma suunnitelmista, jolloin kovisteli ja käski peruuttamaan sen. Mä mietin et mitä vittua.. onneks muistin et olin varannut autonhuollon samalle päivälle lomakohteeseen, joten sain peruttua kuulustelun sillä. Sitten se pyyteli mua soittaamaan antamaansa numeroon tiettynä päivänä aamupäivästä ja varmisteli että soittaisin kans tuona päivänä. Koetin soittaa tuona päivänä 3 krt, mut puhelin ei ollut tavoitettavissa/päällä tai jms. Mitiskelen et millonhan tuo pollari soittaa uudestaan vai soittaako? Kotona ei oo kukaan käynyt tai en ainakaan oo nähnyt mitään mikä viittaisi siihen. Eikä täällä mitään laitonta olekkaan, turhaa käyntiä olis.
Millasii kuulustelui teillä on ollut tästä asiasta? Joku mainitsi että heille on soittanut tulli, mut onkos kellekkään soittanut rikospoliisi?
Millasii tuomioita 1g hasa lähetyksestä voisi saada?
Ilmeisesti 1g hallustapidosta tulee sakkoa kymppejä mut alle sata euroo, mut mitähän maahantuonnista/salakuljetuksesta vai mikähän nimike olisi kyseessä?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 36 vierailijaa