Potenssi
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
- Aloittelijan FAQ
- haku-toiminnolla tai
- Hullu Puutarhuri 2:sta.
- Ei myynti-ilmoituksia. Kaupankäynti vain tunnuksilla Basaarissa.
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Re: Potenssi
Kyllä se toimii.
Tällä selvä, kiitos hei.
Tällä selvä, kiitos hei.
Eiks ihminen sais olla iloinen? Vai meinaako iloinen nykylainsäädännössä samaa kuin loinen? Poltetaan toinen
-
Kyllä ehottomasti, kunnon kukkapaaseissa alkaa tehä piparia mieli niin julmetusti.. Onneks Akka näyttää vihreetä valoa
Katamari Damashii
Tsugitsugi semekomi
Netemo, sametemo, mawari, tarinai wa!
Tsugitsugi semekomi
Netemo, sametemo, mawari, tarinai wa!
pharmer kirjoitti:Kyllä ehottomasti, kunnon kukkapaaseissa alkaa tehä piparia mieli niin julmetusti..
Tuttu tunne.
Pelaa pelit ja naisen hellyyttä ja lämpöä kaivataan täälä. Meni muija kans poikki ja muutenki oon jo nii erakoitunu etten ketään mukavia tyttöjä tunne. <- en tolla tarkottanut ees seksiä.
Viattomat spliffit puistossa..
- yrtin_ystävä
Kyllähä tuo entiseen malliin toimii (ellei paremminkin )
Joskus pössy toimii kyl hyvänä kiihottajana...
Joskus pössy toimii kyl hyvänä kiihottajana...
Laatu korvaa määrän. Vai miten se menikään?
yrtin_ystävä kirjoitti:Joskus pössy toimii kyl hyvänä kiihottajana...
Tätä minä juuri tarkoitan...
Kyl usein itelläkki alkaa enemmän himottaa ku päinvastoin.
Tulihan sen toimivuus tossa testattua äsken käden kanssa , hyvin pelitti.
"Words are weightless here on earth, because theyr free"
-Josh Homme
-Josh Homme
- Get Stoned
Kun itse olen yleensä jätkäporukassa poltellut niin en ole sillä hetkellä asiaan huomiota kiinnittänyt, mutta yleensä jos on pajat polttanut ennen nukkumaanmenoa niin aamulla on usein ollut jopa hiukan kivulias aamuteltta pystytettynä.
Kyl ihmiset alkaa pikku hiljaa pakosti tajuu et ekaan kannabispiikkiin ei välttämättä edes kuole.
- Guineatrippin
- 1 tähti
Toimii todellakin paremmin kuin selvänä! Seksi paukuissa jotain jumalaista. Vaikka kyllikki-kämmenen kanssa, jos ei muuta naarasta löydä
Mä voisin väittää näitä kaikkia vastaan...
Ei pelaa, kohta menee hampuusi vaihtoon
Onneksi meillä naisilla ei noita potenssiongelmia , tosin tuokin varmaan kiinni henkilöstä, siis kun äijästä puhutaan.
Ei pelaa, kohta menee hampuusi vaihtoon
Onneksi meillä naisilla ei noita potenssiongelmia , tosin tuokin varmaan kiinni henkilöstä, siis kun äijästä puhutaan.
~SeRaL~
♥.·:*¨`*:·.♥.·:*¨`*:·.♥ ♥.·...
Jos et pysty voittamaan niitä, liity niihin. Jos sekään ei onnistu, tyydy vain nöyryyttämään niitä julkisesti
Jos et pysty voittamaan niitä, liity niihin. Jos sekään ei onnistu, tyydy vain nöyryyttämään niitä julkisesti
- Jackie Paper
Jep. Ainakin käteenveto tuntuu pilvessä tulivuorenpurkaukselta normaaliin verrattuna. Aijai sitä tunnetta kun purkauksen jälkeen laava valuu pitkin tatinvartta..Guineatrippin kirjoitti:Seksi paukuissa jotain jumalaista. Vaikka kyllikki-kämmenen kanssa, jos ei muuta naarasta löydä
"Hyvä matemaatikko heti, jos on synnin tuoksuakaan ilmassa, tarkistaa." -Armo Pohjanvirta
Jackie Paper kirjoitti:Vapaaehtoinen ilmoittautuu....o/
Ystävällisin terveisin
J. Paper
Hehe... Täytyy pitää mielessä.
~SeRaL~
- Guineatrippin
- 1 tähti
Insanick kirjoitti:...Jep. Ainakin käteenveto tuntuu pilvessä tulivuorenpurkaukselta normaaliin verrattuna. Aijai sitä tunnetta kun purkauksen jälkeen laava valuu pitkin tatinvartta..
Totta, mutta siltikin liikaa informaatiota!
Joo hienosti toimii. Toisinaan saisi kyllä jättää toimimatta.
Alkoholi sentään on joskus pelastanut seuraavan aamun morkkikselta.