Keravalle mars.
Heikin hinta?
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
- Aloittelijan FAQ
- haku-toiminnolla tai
- Hullu Puutarhuri 2:sta.
- Ei myynti-ilmoituksia. Kaupankäynti vain tunnuksilla Basaarissa.
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Re: Heikin hinta?
Heikin omistajalla voi yllättäen olla paljon ystävällisiä kavereita "auttamassa" ja roikkumassa joka päivä nurkissa että siinä ne budit sitten kuluu jos ei ole varovainen.. Toisaalta savuja yleensä tarjotaan myös takaisin jos hyvistä kavereista on kyse.
Meet Hervannan Ostarille hengaa. Sit jos näät rastapään, mannen, hopparin |mustan |jonkun muuhun geneettiseen |etniseen vähemmistöön kuuluvan miehen niin liu'ut hänen luoxeen (jos et "liu'u" hän ei voi luottaa sinuun). Köhäiset "Krhm krhm.. Irtoox ketola peltsii kybäl?!?", niin etköhän ole paukuissa tuota pikaa.
HiPot kirjoitti:Heikin omistajalla voi yllättäen olla paljon ystävällisiä kavereita "auttamassa" ja roikkumassa joka päivä nurkissa että siinä ne budit sitten kuluu jos ei ole varovainen.. Toisaalta savuja yleensä tarjotaan myös takaisin jos hyvistä kavereista on kyse.
Todellakin huomannut saman! Aina kun itsellä oli budia niin sama jamppa hengaili meitsin kämpillä ja soitteli ja hiillosti koko ajan sitten kun poltto loppu niin ei jätkästä kuulunut eikä näkynyt ja heti kun hommasin lisää niin taas oli jätkä kuvioissa. Joltain kaverin kaverilta se aina kuuli koska meitsillä oli taas kukkaa. Sitten kun oli itsellä tarvetta niin jätkä ei vastannut edes tekstiviesteihin eikä puheluihin ja tämä johti siihen,että sille jätkälle ei enää meikä hatseja tarjoa enkä kyllä muutenkaan ole yhteyksiä pidellyt.Tuollaiset lokit vituttavat kyllä yli kaiken!

Pahoittelut off topicista.
Anna kaikkien kukkien kukkia!
-
Lokit haisee!
Tuntuu että porukalla on kauhee tarve päteä paljon ne polttaa päivässä..
No jos itse ostaisin niin ehkä 0e-600e/hehtoG(kukkaa) ja itselleni se riittäisi todella pitkäksi aikaa.
Tuntuu että porukalla on kauhee tarve päteä paljon ne polttaa päivässä..

No jos itse ostaisin niin ehkä 0e-600e/hehtoG(kukkaa) ja itselleni se riittäisi todella pitkäksi aikaa.

"hillitön paahtaja"
"(@)'(@)"""" |(@ )(@ ) (@)(@)``
"(@)'(@)"""" |(@ )(@ ) (@)(@)``
Ei ole vielä tullut vastaan jamppaa, jolla olisi ollut heikki kukkaa poistettavana.
samojen ongelmien kanssa painitaan. tuoreena tamperelaisena vähäiset verkostoitumiset ei oo tuottanu tulosta

Ehkä ihmiskauppa olisi hyvä pitää poissa tältä foorumilta. Täällä sitä vaan määritellään Heikeille hintoja. Miltäköhän tuntuu Heikki Hampuusista kun lueskelee rauhassa foorumia ja toteaa olevansa vain noin tonnin arvoinen...
Mutta juu aiheeseen, ei mulla oo ikinä niin paljon rahaa että sais heikin. (Mut jos olis ni 800 voisin maksaa)
Mutta juu aiheeseen, ei mulla oo ikinä niin paljon rahaa että sais heikin. (Mut jos olis ni 800 voisin maksaa)
"Then it came to me, what things in life are truly vital. Living to the fullest without being suicidal. I'd rather be a nobody than a foolish idol. It came to me what things in life are truly vital"
Arveluttavaa hommaa on diilaus MUTTA jossitellaan nyt sitten.
Jos minä heikin ostaisin niin voisin ihan hyvin maksaa 900e heikistä. Jos myisin siitä 75g hintaan 12e/g eteenpäin, saisin sijoittamani 900e takaisin ja polttoa jäisi 25g itsellenikin vielä kaupan päällisiksi. 25g on minusta ihan hyvä setti polttoa.
Jos taas minä myisin, en kyllä todellakaan myisi millään 250-600e hinnoilla, pistää ihan naurattamaan moiset ideat. Jos myisin ystäville, voisi hinnat kyllä ollakkin aika alhaisia. Jos taas myisin tuntemattomille, olisi hinnat kyllä tuota 800-900e luokkaa.
Tämä kaikki siis jos.
Edit: Eli kuten muutkin mainitsi, puhuin minäkin laatu tavarasta.
Jos minä heikin ostaisin niin voisin ihan hyvin maksaa 900e heikistä. Jos myisin siitä 75g hintaan 12e/g eteenpäin, saisin sijoittamani 900e takaisin ja polttoa jäisi 25g itsellenikin vielä kaupan päällisiksi. 25g on minusta ihan hyvä setti polttoa.
Jos taas minä myisin, en kyllä todellakaan myisi millään 250-600e hinnoilla, pistää ihan naurattamaan moiset ideat. Jos myisin ystäville, voisi hinnat kyllä ollakkin aika alhaisia. Jos taas myisin tuntemattomille, olisi hinnat kyllä tuota 800-900e luokkaa.
Tämä kaikki siis jos.
Edit: Eli kuten muutkin mainitsi, puhuin minäkin laatu tavarasta.
- Greenfreak
Juu, mieluummin satsaa kunnon kasvatusvermeisiin. Mutta tietysti ois kiva jos liikkeellä ois enemmän kaupallista nuppua. 60 km jyväskylästä, eikä kukkaa, eikä edes lätkää, ole missään, siksipä itse joutuu/saa kasvatella.. Juu ja noista polttomääristä: eikös jointtii yleensä mene gramma ja bongiin n. 0,5 grammaa ja älyyn 0,3 grammaa kerralla, näin ainakin mulla suurinpiirtein.
Erilaiset näkemyxet, samanlainen maailma 

-
Greenfreak kirjoitti:Juu, mieluummin satsaa kunnon kasvatusvermeisiin. Mutta tietysti ois kiva jos liikkeellä ois enemmän kaupallista nuppua. 60 km jyväskylästä, eikä kukkaa, eikä edes lätkää, ole missään, siksipä itse joutuu/saa kasvatella.. Juu ja noista polttomääristä: eikös jointtii yleensä mene gramma ja bongiin n. 0,5 grammaa ja älyyn 0,3 grammaa kerralla, näin ainakin mulla suurinpiirtein.
Mielestäni, jos ei nyt juuri oman nenän alle satu kukkaa/hatsia yleensä eksymään,on täysin nurinkurista väittää etteikö hatsia olisi liikenteessä. Vielä jkl:n kokoisen kaupungin ollessa kyseessä, en usko että edes itse kaupungista tarvii nostella löytääkseen kaupallista kukkaa.
Ja nuo polttomäärät on riippuvaisia pesän koosta, poislukien vakiokokoiset rislat

Vittu on sullakin kusta päässä paha hajune idiootti lappupää hippi (c) tintZaa 

komsjoe kirjoitti:Eli yhelt jätkält lähtis budii 16€ gramma. Onko hyvä hinta?
Riippuu ihan siit budista, jos se on oikeesti hyvää nuppua ni kyllä mä 16 voisin maksaa.
Tolla hinnalla sais kyllä siemeniä basaarista varmaan aika paljonkin.. vinkvink.

"It's called the American dream because you have to be asleep to believe it."
-George Carlin
-George Carlin
- DizzyGround
Komppaan ylemmän kanssa. valkoisena trikomeista loistava kukka on toki 16e arvoinen mutta se lehtisose kadulta... 

Yleisin hinta on abaut 500e-600e,voi joskus saada 300e:hen mut silloin on paljon liikkeellä. 

hamppulaillisex suomeen!Koska esim Portukalissa saa olla päällä jopa koksua.
- Bajanderos L.
Aika halpaa on deewillä, mutta mikä se minä oon sanomaan.
Miten se menikään.
"Se on tonni, sille joka huslaa pääpuskaa,mathuskaa.".
Miten se menikään.

ulkona palaa.
- Greenfreak
hisweirdness kirjoitti:...
Mielestäni, jos ei nyt juuri oman nenän alle satu kukkaa/hatsia yleensä eksymään,on täysin nurinkurista väittää etteikö hatsia olisi liikenteessä. Vielä jkl:n kokoisen kaupungin ollessa kyseessä, en usko että edes itse kaupungista tarvii nostella löytääkseen kaupallista kukkaa.
Ja nuo polttomäärät on riippuvaisia pesän koosta, poislukien vakiokokoiset rislat
Nojoo, artikuloin väärin.. Mut kyllä sen yleensä huomaa kun sitä on liikkeellä. Mä en kyllä o koskaan tykänny säätää, että mieluummin kyllä kasvattelen omat poltot ihan itse, joten sillai en oo oikeesti huolissaan.. Parasta ois ku alko poistais

Erilaiset näkemyxet, samanlainen maailma