Kuva

Miksi ei kolise?

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Hamppupappa

Re: Miksi ei kolise?

ViestiKirjoittaja Hamppupappa » 20.7.2008 16:46

Minun näkemys asiasta.
Minusta tuntuu kun ensimmäistä kertaa polttaa, sitä on hankala odottaa minkälaiset olot siitä tulee. Kuinka paljon se valtaa kehosta. Joku odottaa vielä puuduttavampaa oloa kuin alkoholista, joku ei laita mitään odotuksia eli, antaa ajatuksien viedä ja tuulen kuljettaa. Minä uskon että, henkilön luonteella on paljon merkitystä miten hän kokee pilven.

Esimerkiksi "ukkeli" joka on todella vilkas luonteelta ei pysty yhtään olemaan paikallaan. Koko ajan menossa. Hänellä ei ole aikaa pysähtyä tunnustelemaan oloa.
Se että, haluaako "ukkeli" sisimmässään edes antaa itselle mahdollisuuden pysähtyä hetkeksi ja syventyä sisimpään. Jos sillä on niin voimakas eko eli tunne mikä hän on eikä anna yhtään periksi niin, se voi olla hankalampi yleensä kulkee hitaamalla vaihteella.

Kun on poltellut juuri, siihen tunnelmaan pitää lähteä mukaan, antaa mennä. Olla oma itsensä eli tuntea itsensä. Ympäristössä pitää olla rakkautta jos se puuttuu täysin kokonaan, ei tunnu hyvälle. Harvoin se nyt aivan kokonaan kumminkaan puuttuu. Ilmapiiri pitää olla sellainen missä voi olla oma itsensä. Jos tunnelma on sellainen että toiset vaanii selän takana muristen ja ei ole oikeita kavereita, siitä ei nauti, kun ei selvin päinkään.

Sellasta :)

Warewolf
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Warewolf » 21.7.2008 18:53

pajari kirjoitti:Unohtupas tosta välistä että, tuo kama on siis ollut paskalätkää eli hasista eli biittiä. Ja ihan hyvänlaatuista ja oikeaa kamaa että meitä ei oltu kusetettu.

Ei siltä kuulosta, ei... mistä tiedät että on laatua?

Kuitenkin, noin voi käydä. Neitsyellä ei ole aina kivaa. Kyllä se siitä.
Natsimoderoinnin puolesta.

*has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?*

karstanenmartikainen

ViestiKirjoittaja karstanenmartikainen » 22.7.2008 9:38

en ole kyllä kuullut että ei paska lätkä toimisi ? mulla se ei ainaskaa toimi niin kauan mutta aina se kolisee tai sit se ei tosiaankaan ole ollut lätkää. ja kukasta puhumattakaan jos ei toimi niin kuitu hamppua ollu sit. ja luulen et teitä on kusetettu ja pahasti.
karstat kunniaan

Smoking Ace

ViestiKirjoittaja Smoking Ace » 24.7.2008 7:50

Hampuusi kirjoitti:Ylipäätään 'överit' jotka tulee pelkästä pilvestä on yleensä psyykaten aikaansaatuja. Sitä alkaa ajatus harhailemaan ikävillä seuduilla, ja hupsista, ykskaks onkin jo pahoinvointia, huippausta yms. Itse en ainakaan ole kokenut övereitä joita ei olisi voinut laittaa oman ajatustoiminnan piikkiin suurin osin.

itse kun ekat överit vedin niin saman tien kun pääsin sisään ja techno soi niin silmät rupes pomppimaa bassontahtii ja laatta lens heti terassille takas päästyää. et en kyl aatellu yhtää mitää ahoin vointii liittyvää... mietin vaa et mitä vittua mun silmät tekee ja sit tuli laattaa suuhu.
You can't change the past, but you can ruin the present by worrying too much about the future.

anderec

ViestiKirjoittaja anderec » 24.7.2008 22:09

mulla oli kai vähän sama juttu. Ekaa kertaa ku poltin kavereitten kanssa niin ei sellanen jointti pl:ää oikeen pärissy missään. odotin sen 10-15 m,in ja sitte kääräsin itelle toisen. (kaverit oli ihan täpinöissään jo tässä vaiheessa). Poltin siinä sitte sen toisen ja sitte tuli sellanen outo olo, että joku nyt potkii. ajatus jumitti ja silmät teki sellasta ylös alas liikettä koko ajan.
sitten alko paskattamaan ja sanoin että meen paskalle. portaita ku hypin ylös oli vitun kevyt olo, mutta heti ku sain vessan oven auki niin lens laatta. olin silleen että mitä vittua, eihän mulla ees ollu paha olo :lol:

sitten istuin paskalle ja jumitin siinä ehkä jotain 1.5 h. Päässä heitti ja kuulu kaikkee kummallista narinaa jaloista. tuns silleen ku nesteet virtas kehossa. ja paska lens niin ettei mitään rajaa. mietin siinä vaan että ei oo kyllä mun päihde.. oli sellanen olo että ei jaksa ees päätä nostaa, saati sitten pyyhkiä persettä ja kävellä takas sinne huoneeseen. tuli överit toisin sanottuna.
uskon että se sillonki ekan jointin jälkeen potki, mutten osannu tunnistaa vaikutuksia kunnolla. odotin ehkä liikaa,
Sen jälkeen ku on poltellu niin on ollu uskomattoman hyvää lentoa. paitsi 2 krt kävi samalla tavalla kuin tossa ekalla kerralla. tosin sillon oli vähän kaljaa koneessa alkuun, joten oon todennu että alko ja hamppu ei mulle sovi yhtäaikaa.
kannattaa vaan rentoutua ja heittää läppää kavereitten kanssa, poltella vähän ja relata. sitten kun alkaa naurattaan ja tuntumaan olo kevyeltä, niin hyvällä säällä vaikka nurmikolle katteleen pilviä jne. mahtava kokemus tämä.
rauhassa vaan, ei kuumotuksia :pimp:
"When injustice becomes law, rebellion becomes duty." - Thomas Jefferson

Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”