No en oikeestaan.. tällaista matskua tuli savujen jälkeen. En tiedä pysytyykö tällaiseen pelkotilaan jäädä riippuvaiseksi..
Toi anandamiini tuntuu oikeesti hyvälle. Kannabiksen polttaminenhan aktivoi anandamiinin vapautuksen. Riippuu vähän kauan sä oot odottanut sitä. Et pystyis taas kirjoittamaan. Tuli kyl aika medium dosage. Mut just sopiva ettei pelota. Muttei panikoiva.
Kannabis on psykedeelinen psykoaktiivinen aine. Tätä mä oon yrittäny tänne forumille tuoda. En pysty tajuamaan miten casual attitude täällä voi olla kannabista kohtaan. Mä ainakin saatan flipata vähintään 4 kertaa vaikka poltan ihan vähäsen.
Mä flippaan jokaisen pisteen jälkeen ja mä tiedän et jotkut vihais paljon sitä miltä musta nyt tuntuu. Mä oon totutellut tähän tilaan koska uskon niin pirusti psykedeelisyyten. Voin viikoin välein sulauttaa itteni hetkeks täysin siihen mitä ympäröivä maailma on. Tai miltä se tuntuu. Ja joka kerta kun oon tehny tän, tilanne tai setting on ollu sama ja luultavakseni myös set.
Alussa koitin ett jos hiisais vähän isomman jointin. Yksin. Se oli virhe. Menin niin kuutamolle siitä et jos joku ois yrittäny puhuu mun kanssa jotain en ois tajunnu yhtään mistä on kyse. Luulin että koko naapurusto on yhtä pilvessä kuin miltä tuntuu. Anandamiini. Ja tää on kiellettyy. Mä mietin joskus miten joku voi antaa sen kuvan toiselle, et kannabis on mieto päihde. Täähän on ihan älytötäntä tykitystä ja usein saan 3d visuaaleja toisen jointin jälkeen. Ja ne jatkuu aika vähän aikaa kerrallaan mut koska ne on 3d niin ne jää tajuntaan paljon selvemmin.
Kannabis on aika psykedeelinen päihde. Itellä taitaa olla huiman liian vähät toleranssit. Ja oonhan jo 33 joten miksen poustais tälle foorumille mitä oikeesti haluun sanoo mun frendeille...
Siis ne tilat joita testasin kannabiksella oli jotain ihan hirveetä. Ei sitä voi mitenkään muutenkaan kuvailla. Normi jässikkä ois jättäny sen siihen. Mä oisin ja oisin voinu ja oisin voinu vetää sen pidemmälle. Mä vedin sen mahdollisimman pitkälle siinä että jokainen kerta kun poltin oli pelottavampi kuin edellinen kerta. Kuulostaako ristiriitaiselta? Mul tuli ehkä toleranssii sille edelliselle kerralle. Mentaalisesti. Muttei tunnetasolla missä se pelko on todellista.
Esim se pelko että tää viesti poistetaan introna mun blogille. Jos edes muistan linkata sen.
Https://Mercurial-blonde.blogspot.com Noi on vaikutuksen alaisena tehtyjä ja jos vaikutan pelleltä ja siltä että oisin saattanu oivaltaa jotain aika isoa, heitä kommentti.
Mä tein tän viestin oikeesti aika isosta antautuneisuudesta kannabikselle ja toivon isosti ettei sitä poistettais...