Niinhän minä sanoin että on hankala muistaa jälkeenpäin psykoosin aikaisia tapahtumia, kuitenkin nuo jutut mitkä kerroin ja muistin on kaikki totta. Jos joku ei niitä usko niin enhän sille mitään voi. Kerron kuitenkin tähän vielä lisää omasta psykoosistani. Kun Hannesta ainakin kiinnostaa
Tvstä tuli tennistä ja kun silloisen tyttöystäväni kans sitä silloin katsoin niin kuvittelin että tyttöystäväni oli toisella puolella verkkoa ja minä toisella puolella, kuvittelin jotenkin että meidän mielenliikkeet ja ajatukset ohjasivat sitä peliä, ihmettelin että miten tyttöystäväni onkin niin viisas aina kun hävisin palloja, tai siis se pelaaja tvssä jonka kuvittelin olevan minä hävisi niitä palloja.
Samoin olin varma että telepatia on totta, olin varma että pystyn telepaattisesti lähettämään ihmisille viestejä. Psykoosini aikaan oli jääkiekon mm-kisat menossa, kuvittelin että minä ja tietyt sukulaiseni ohjasivat ajatuksen voimalla sitä peliä. Jätin välissä jaksoja pelistä katsomatta kun se oli niin kiihkeää, ajatukseni kävivät ylikierroksilla, mietin että ketä pelaajaa minä oikein ohjaan, olenko maalivahti vai joku kenttäpelaaja. Lähetin pelaajille telepaattisia viestejä ajatuksen voimalla, ja mikä oli todella ihmeellistä niin minulle myös vastattiin, Jussi Jokinen joutui rangaistusaitioon ja lähetin hänelle 3 kysymystä, 2 ensimmäiseen ei vastattu, mutta kolmas kysymykseni joka oli "oletko surullinen", niin siihen Jussi vastasi että joo, ihan selvästi se oli huulilta luettavissa. Suomen peli oli siinä vaiheessa aivan sekaisin, väkivaltaista peliä ja jäähyrikasta ja muutenkin sekaisin että olihan se mahdollista että Jussi oli surullinen, kuvittelin sen myös johtuvan minun käytöksestäni että Jussi oli surullinen, koska katsoin peliä pelkät alushousut jalassa. Päätin että se ei ollut sopivaa ja hain kaapista farkut ja suomipaidan päälle. Sen jälkeen peli alkoikin sujua paremmin, sattumaa tietenkin.
Kuvittelin myös että kaikki ihmiset pystyivät näkemään minun sisimpääni, ulkokuoren alle, sen lisäksi että he lukivat ajatukseni niin he myös tunsivat minut läpikohtaisin, joka oli aika stressaavaa. Kun näin jonkun ihmisen niin sain hänestä heti jonkun pakkoajatuksen, mieleni keräsi likaisia ja vittumaisia ajatuksia kaikista ihmisistä. Heti kun olin saanut tällaisen ajatuksen niin jouduin pyytämään sitä mielessäni useita kertoja anteeksi, nämä ajatukset olivat todella ahdistavia.
Lisäksi ajattelin että lapsetkin ovat viisaampia kuin minä. Mulle oli jäänyt mieleen joskus aikaisemmin kuulemani juttu siitä että ihmiset pystyvät käyttämään vain murto-osan aivokapasiteetistaan, ajattelin että missä minä olin kun aivoja jaettiin. Ajattelin että muut saavat käyttää koko aivokapasiteettiaan ja minä vain osaa aivoistani. Se harmitti kovasti.
Tässä oli vain murto-osa taas psykoosin aikaisista tapahtumista mutta jotain kuitenkin, jos ihmettelet että miten voin tämän kaiken muistaa niin voin vastata että mulle on jälkeenpäin palautunut mieleen osa psykoosin aikaisista tapahtumista ja että mulla on aina ollut hyvä muisti. Oon käynyt myös muutama vuosi sitten mensan testissä pikku kohmelossa ja älykkyysosamääräkseni mitattiin 140, en aivan päässyt mensaan. Pöljä testi se kyllä oli, ainakaan viisauden kanssa sillä ei oo mitään tekemistä.