Raion kirjoitti:Nyt en tajua taas yhtään teitä hampuuseja.. Hamppu ei sopisi "mielialalääkkeeksi"? Itselläni ainakin, kun erosin taannoin silloisesta tyttöystävästäni, ganja todellakin auttoi masennukseen, sain sen avulla ajateltua kaikki asiat läpi ja koko prosessi helpottui aikas pirusti. Jos taas olisin turvautunut varsinaisiin masennuslääkkeisiin (bentsot jne.), olisin nyt aivokuollut zombi.
Eli, itse suosittelisin hamppua kaikille masentuneille, kun vain tietää mitä tekee. Se on kaikki omasta päästä kiinni.
New Study: Marijuana Users Less Depressed
Piis.
Auttaa minullakin masennukseen. En silti suosittelisi mitään päihdettä kenellekkään jota masentaisi...se on niin yksilöllistä. Se kokeilee joka uskaltaa.
Bentsoja ei määrätä ensisijaisesti masennukseen...SSRI:t on sitä varten. Itse en kyllä enää koske moisiin, sivuvaikutukset ovat olleen liian suuria,hamppu sopii paremmin minulle,ei välttämättä kuitenkaan kaikille.
Rastafari kirjoitti:Itse taas olen vähän erillä kannalla... Eli siis vaikka masentunut olisikin, itsemurhasta puhuisi ja psykiatrisella osastolla on ollut niin ei se tarkoita ihmisen olevan pipi vielä. Se tarkoittaa vain, että ihmisellä on ongelmia.
Siinä vaiheessa jos alkaa itsemurhaa hautoa niin on pipi ja tarvitsee hoitoa. Toki jokaisella on oikeus tehdä elämällään mitä haluaa, mutta silti on sairasta haluta tappaa itsensä. Yleensä elävä organismi taistelee kuitenkin elämästään ja eloonjäämisestään.
![Guru :guru:](./images/smilies/old.gif)