Kuumottavia ammatteja
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
- Aloittelijan FAQ
- haku-toiminnolla tai
- Hullu Puutarhuri 2:sta.
- Ei myynti-ilmoituksia. Kaupankäynti vain tunnuksilla Basaarissa.
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
- Voimakaksikko
Re: Kuumottavia ammatteja
Tosta pelimannin jutusta.
Luulis kyll, että jokainen losauttelee joka on vähänkin äänten ja musiikin kanssa tekemisissä. Silkkaa hulluutta olla käyttämättä tätä korville tuomaa supervoimaa. Ainakin nykymusiikki kaipaa rankasti pilveä, hyi helvetti mimmosta sielutonta roskaa lootatäys.
Luulis kyll, että jokainen losauttelee joka on vähänkin äänten ja musiikin kanssa tekemisissä. Silkkaa hulluutta olla käyttämättä tätä korville tuomaa supervoimaa. Ainakin nykymusiikki kaipaa rankasti pilveä, hyi helvetti mimmosta sielutonta roskaa lootatäys.
*when there was no water to water the crop, I cried and I cried, I used my tear drop*
Niin ei me tosiaan olla sen erilaisempia kun muutkaan ihmiset, itse opiskelen kotitalous alaa.. 1 vuosi jäljellä vielä koulua
Koulutautunut yhteisöpedagogiksi. Teen nykyään myyntihommia, mutta myös nuorisotyötä on tullu tehtyä.
Olen töissä kaupassa. Olen ehkä juuri se jolta ostit viimeksi nauloja..
*Pekka Routalempi -fanclub*
-
Yksi sähköasentaja löytyy kanssa.
Ensi vuonna 20-v taiteilijajuhla. Hitto vie.
Valtion virkamiehelle tärkeä kysymys, toivottavasti osaat ja haluat vastata.
Miten rankat turvallisuusselvitykset tehdään (mihin tahansa) ministeriöön pyrkiville työnhakijoille? Entä mistä katkeaa mahikset, riittääkö pelkkä sakkotuomio (ei huumeista)?
Miten rankat turvallisuusselvitykset tehdään (mihin tahansa) ministeriöön pyrkiville työnhakijoille? Entä mistä katkeaa mahikset, riittääkö pelkkä sakkotuomio (ei huumeista)?
Mun kohdalla ainakaan ei tarkistettu yhtään mitään, eikä kyselty päihteistä tai rikoksista. Aivan normaali työhaastattelu ja tervetuloa töihin. En osaa sanoa, onko ministeriöiden välillä sitten eroja, voi ollakin.
Korjaan linjureita. Ei paljon kyllä kuumottele. Yksi duunikaveri (+50v ukkeli) tietää pössyttelystäni. Kyllä koira koiran tuntee
miltä teist tuntuu?
- Forrest.Gump
Olen usein tekemisissä tullin ja suurien postitusfirmojen kanssa. Aivan liian lähellä kansainvälisiä rajoja, sekä lentokentän aidan "väärällä" puolen hampuusiksi. Suurlähetystöt ja jopa SuPo sekä verohallinto ovat olleet armoillani kun olen tehnyt hommia näille tahoille. Urani on nousujohdanteinen ja saan kokoajan enemmän vastuuta ja mahdollisuuksia käyttää asemaani väärin.
Kohta saan kenkää ja linnaa koska osaava SuPo:n väki sai juuri raskauttavat todisteet...
Lähden ulkomaille, tuhoan todisteet ja palaan asiaan myöhemmällä ajalla
Kohta saan kenkää ja linnaa koska osaava SuPo:n väki sai juuri raskauttavat todisteet...
Lähden ulkomaille, tuhoan todisteet ja palaan asiaan myöhemmällä ajalla
ihan varmasti suomesta löytyy myös poliisi, joka kasvattelee. Ilmoittaudu!
Painajaksi vuoden kuluttua valmistuva, paitoja, flyereitä, lehtiä sitten painan.
MetsänNeito kirjoitti:Lähihoitaja, erikoistunut mielenterveys- ja päihdetyöhön.
(ihan vielä en ole valmis)
Täällähän on kolleega itse myös samalla linjalla viimistä vuotta vetelen.
Poliisisetä kirjoitti:Olen poliisi!
Hatsia palaa duunissakin.
Tää tuli jotenki epäuskottavasti Juu en ruoki....
Ite valmistaudun hetken päästä vartijaksi
Juustossa löytyy
Opettaja. En mihinkään ammattiin ikinä valmistunut, mutta onnistunut keplottelemaan paikasta toiseen. Osa-aikainen, paska palkka+työmarkkinatuki+asumistuki. 28"TV, tietokone, auto, mikroaaltouuni, Look ahead, the day you die.
En tiedä tuleeko tästä ammattiani, mutta kovasti yritän. Olen tällä hetkellä SM tason urheilija ja yritän kovasti saada urheilusta "ammattia" itselleni. Tosin sauhuttelu välillä pelottaa, kun on noita testejä sillon tällöin.
Mä oon rekkamies! Ja tuleva talonrakentaja. Ei paljon näissä ammateissa tarvi kuumotella. Kunhan on duunissa selvinpäin.. Tai no raksalla pienissä on ihan jees, jos on apupoikana. Jaksaa sit kantaa sitä lautaa.