Kuva

miten salassa pidät kannabiksen käyttösi?

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Kura

Re: miten salassa pidät kannabiksen käyttösi?

ViestiKirjoittaja Kura » 10.3.2007 1:03

Sukulaisille en kerro, paitsi joillekkin serkuille. Kavereiksi en oikeen huoli hamppukielteisiä ihmisiä. En nyt sen takia ole olematta jonkun kaveri koska hän ei hyväksy hamppua, vaan ehkä ennemminkin sen takia millainen ihminen ei järkipuheista huolimatta pysty hyväksymään hamputtelua. Tuntemattomille ihmisille en myönnä, ellei ole joku selvästi hamppu myönteinen(silloinkin mielummin varovaa vihjailua), koska se ei niille kuulu eikä siitä ole kenellekkään mitään hyötyä vaikka myöntäisinkin, ehkä vain harmia.
"Words are weightless here on earth, because theyr free"
-Josh Homme

So_stoned
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja So_stoned » 10.3.2007 1:18

Kaikki muut sukulaiset paitsi eno ja täti eivät tiedä. Niille en uskalla sanoa, he ovat niin "sivistyneitä" että!
kaveri porukassa lähes kaikki, parilta oon pitänyt salassa.
Let's smoke some weed and drink some gin.

pexi

ViestiKirjoittaja pexi » 10.3.2007 1:20

Sukulaisista ei kukaan kai tiedä. Pari kertaa jäin kiinni porukoilla asuessa kasvatuksesta (ei tarvi saarnata asiasta, tiedän kyllä ettei ole oikein) ja joskus kun isä otti puheeks niin puhuin asiallisesti aiheesta ja esitin faktoja kannabiksesta ja osan isä myös ymmärsikin. En varmaan tule kertomaan asiasta mutta en kuitenkaan mitenkään erityisesti salaile asiaa.

Kaveripiiristä aika moni tietää polttelusta mutta on ihan neutraalilla asenteella koska on huomannut että en ole mitenkään muuttunut vaikka välillä polttelen. Kasvatuksesta tietää vain harvat (foorumilaisten lisäks vain 1 tietää) joihin voi luottaa ettei oikeesti kerro asiasta kenellekään. Ja yks olis varmaan lokkina paikalla jos sais tietää. Sekään ei ota muuten yhteyttä kun jos tarvis polttoa. Yks kaveri taas meinas juhannuksena vetää turpaan kun yks tarjos vähän kukkaa. Ja se sama kovasti väittää että kerrastakin voi jäädä koukkuun ja saada psokoosin. Kyseinen henkilö on näitä jotka väittää kauheesti et on kannabis on kauhee huume ja jos kysyy että miten muka niin ollaan ihan hiljasia tai sitten heitetään vaan hatusta. Sitten ite ei voi itse olla yhtään viikonloppua ryyppäämättä. Eli näitä juoppoja jotka kovasti puolustaa vakavampaa "huumetta" ja ei voi uskoa faktoja kannabiksesta.

viski81

ViestiKirjoittaja viski81 » 11.3.2007 0:31

En yleensä auo kenellekään josta epäilen että ymmärrystä huumehien käyttöön ei ole. Sana nyt on levinnyt sen verran että pari kaveria tietää muijani lisäksi. Molemmat tosin polttelee enemmän tai vähemmän itsekin. Veljelle oon maininnu ja tarjonnutkin (ei ottanut vastaan, ihan ok) eikä tunnu välittävän. Porukat ei tiedä, tosin toivon että tietäisivät, sehän tarkoittaisi että heille se on ok.

En näytä pätkääkään hampuusilta. Ei kukaan osaa edes epäillä. Niin, ei sillä asialla kannata rummuttaa. 8)

Random nimi nyt

ViestiKirjoittaja Random nimi nyt » 11.3.2007 11:04

Kaikki kaverit, ystävät, eli luotettavat ihmiset tietävät. Ulkopuolisille ei ole tarve mitään julistaa, paitsi mitä nyt internetissä. Joskus tulee vähän vieraaman kohdalla kokeiltua eri jutuilla mitä tyyppi mahdollisesti kelaa ja jos osaa nauraa oikeassa kohdassa, saatan esittää kysymyksen "mites toi blossi".

Indica

ViestiKirjoittaja Indica » 11.3.2007 16:20

Wanhoista kavereista ei tiedä kuin eräs nimeltä mainitsematon foorumilainen.. Nykytutuista täällä tietää, on niist suurin osa itekkin poltellu, ainoostaa sellaset kaverit tietää jotka ekana on avuatunu omista polttelukokemuksista. ei muut, mä oon syvällä kaapissa tän kanssa, en tule ulos. Mulla on niin huumevastainen suku ja vanhemmat, ettei niitä tarvitsisi koskaan tavata eikä perintöä saada, jos jäisin kiinni, ja ne tekis kaikkesa saadakseen mut istumaan aikaa jos jäisin kiinni, on ne sellasii vekkuleit veijareita.. En todellakaa halua poliisin kanssa ongelmia, ja jos porukoille jäisin niin, ne järkkäis poliisit kimppuun ja varmast yrittäis vaikka lavastaa jos ne ees epäilisi mun käyttöä, mut jäämään kiinni, ja yrittäis keinol mil hyvänsä jättää mut kiinni ja saada hoitoon tai istumaan. En mä haluu sitä. enkä mä halua menettää mun kaikkia sukulaisia.

niinpä en mä mä todellakaan kyllä voi odottaakkaan ymmärrystä huumeasioissa. valitettavasti:( ja kyllä ne musta epäilee ja hakee koko ajan todisteita että ne sais mut narautettuu huumeista.. ja kyllä narkkariks haukutaa, ja et kyl me viel saahaa selville, ja sit järkätää poliisit.. Sellast se, eikä asumiin hollannis puhista mainetta ainakaa
-Entä jos elämän ikuinen virta..?

Remez

ViestiKirjoittaja Remez » 11.3.2007 18:03

Melkeen koko kaveripiiri tietää mun savutteluista.. ja vaikka ne jotka ei ite sauhuttele ni ei ne ota pahakseen jos sytytän jounin baarissa tai missä vaan. Suku ei tiedä et poltan, ja taidan pitää sen niin kunnes toisin haluan :D

anonym9

ViestiKirjoittaja anonym9 » 12.3.2007 1:05

Lähes jokainen ystävistäni tietää, monet myös heistä polttelee. Isäpuolelle olen joskus asiasta puhunut, samoin kuin enolle. Muut sukulaisista ei tiedä.

Rastafari

ViestiKirjoittaja Rastafari » 12.3.2007 12:44

Uskoisin perheeni ja erittäin hyvien tuttujen kyllä arvailevan, mitä tämä poika puuhailee vaikka en olekkaan mitään suoraan koskaan sanonut / myöntänyt. Se on vain sellainen asia mikä ei oikein ole tarttuakseen puheenaiheeksi. Uskoisin kylläkin perheeni asian hyväksyvän mikäli päättäisin tulla kokonaan kaapista ulos. :P
Mutta sen verran salassa olen ajatellut hommani pidettävän ettei nyt sitä ihan päälle päin näkyisi / haistaisi...
Poliisi jahtaa puutarhuria

vieraana paikalla

ViestiKirjoittaja vieraana paikalla » 12.3.2007 13:06

Alku vaiheessa täällä suomessa tuli oltua aika avoin asiasta.. (tämä juurtaa juutrensa keskieuroopassa asusteluun jossa kyseisestä kasvista on hiukan erilainen käsitys) ja alussa suurinosa olikin hyvin suvaitsevaisia eikä mitään ongelmaa.. Mitä nyt vähä kuittia tuli kun kumminkin harrastan lätkää mikä ei nyt ole useimpien myssypäiden lajivalinta.. (Tämä oli kyllä virhe, mutta kun pari muutakin olivat vihreällä ja ruskealla polulla niin en tajunnut muiden olevan niin täysin eri mieltä: seuraus jotai ihme huuteluu hallin käytävillä kaikkien vanhempien läsnäollessa "taitaa olla taas vähän pössyteltyä ja sieniä masiteltua!!" vaikken ikinä ole mitään laittomia sieniä maisteltua)

Sitten tuli tossa joku vuosi sitten (kun olin 17v) myönnettyä isäpapalle, että kyllä on tullut hamputeltua jonkin verran.. No tästä seurasi puolenvuoden säänöllisesti kurvissa aisiointi HUUMEseuloissa. Välit ei ole tämä jälkeen olleet kovin läheiset..

Tästä viisastuneena, ellen ole aivan varma toisen osapuolen valveituneisuudesta niin kiellän kaiken.. Ihan vaan sen vuoksi ettei saa niin vaarattoman päihteen kun hampun takia HUUMEhöhön mainetta, mikä on jo ikävä kyllä tapahtunut joillekkin ihmisille, mutta heihin ei kauheesti jaksa pitää yhteyttä kun ovat mitä ovat. Valitettava tämä asenne täällä koti-suomessa.. :foil:

Suurin Kuumottaja

ViestiKirjoittaja Suurin Kuumottaja » 12.3.2007 23:07

4 ihmistä tietää, nämä ovatkin sitten ainoat (oikeat) ystäväni. Sukulaisille en jumalauta ikänä paljasta. Ihan vaan riskien minimoimista. Ottaa aivoon oikeastaan et noi kaveritkin tietää, noh minkäs teet kun oon kolmen kanssa niistä poltellu. Kuumotus on luonnollisesti ihan valtava, viimeks kuskasin ainoon puskani yöllä ulos kun vanhemmat tuli seuraava päivänä kylään. Onneks oli plussaa ulkona.

Toisaalta olis kiva olla ihan avoin asioista, vanhemmille kertomisesta ei ole kiinnijäämisriskin kannalta oikeastaan edes väliä, paitsi jos ne käräyttää mut. No en kyl sitä usko, mut en vaan haluu ottaa osaa niihinkin arpajaisiin. Koulussa ei voi antaa mitään vihjettä kenellekään, kun kaikki on niin ubervanhoillista porvarisakkii joilla on helvetin hyvä tulevaisuus (Ajavat 20v vanhoilla mersuilla, opiskelevat 3-kymppisiks ja päätyvät lopulta konttoriin täyttämään vientiremburssikaavaketta).
Töykeys ja asiavirheet johtuvat kuumotuksestani

iloinenyrttimies

ViestiKirjoittaja iloinenyrttimies » 13.3.2007 0:17

tuli vaan tässä mieleen että kukaan ei ole siihen kommentoinut mitään, että onko menettänyt hyviä kavereita asian takia. itselleni on valitettavasti käynyt näin, yksi lapsuuden ystävä on melkein kokonaan pistänyt välit poikki kuultuaan käryttelystäni. ei kyllä jaksa enää ees kiinnostaa tuo asia, isompiakin vitutuksen aiheita kun on olemassa. mutta niin siinä vain usein käy että ihmiset muuttuu ja kaveri piirit vaihtuvat turhan usein. vaikka kavereita on asian takia hävinnyt niin on tässä uusiakin löytynyt joille savut tuntuvat myös maistuvan. :) ei jaksa enää kuumotella siitä mitä muut ovan kannabiksen käytöstäni mieltä!

-Card-

ViestiKirjoittaja -Card- » 13.3.2007 1:07

En näe mitään syytä suuremmin kuumotella tämän asian kanssa...
Kavereista tietää kaikki... suurin osa heistä myös itse polttelee, ainakin satunnaisesti.
"Tutuista" tietää ne, joiden kanssa asia on tullut joskus puheeksi tai vastaavaa...
Sukulaisista tietää ainakin äiti ja sisko... muille sukulaisille en mielelläni asiasta huutele, mutta jos nyt saisivat jostain tietää, ei maailmani siihen kaatuisi.
katso tätä viestiä vielä kerran ennen kuin poltat pilveä! :|

Riku
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Riku » 13.3.2007 1:42

Vuosien mittaan päähän kehittyy automaattisesti kelle-kerron-kelle-en -tutka. Useimmat kaverini tietävät kannabiksen käytöstäni, sukulaisistani oikeastaan vain ydinperheeni. Huomasin kyllä vanhemmilleni kertoessani, että kylläpä helpotti. Ei tarvitse enää kuumottaa hetkeä, kun siitä jää kiinni, ja molemmat osasivat arvostaa sitä, että kerroin asiasta itse. Siinä samalla oli sitten myös helpompaa kertoa, ettei se kannabis ole myrkyistä tappavin.

Mutta enpä käytöstäni mene huutamaan yleisellä paikalla kelle tahansa - tosin se taitaa paistaa jotenkin läpi, kun ventovieraat tulevat kyselemään paukkuja. :P
"Huumeissa minulla on nollatoleranssi. Alkoholissa ei." -Timo Soini (ps)

Harvester Master

ViestiKirjoittaja Harvester Master » 13.3.2007 2:00

Taisi olla jo pari vuotta sitten kun huomasin etten enää mieti, tietääkö joku vai ei.
Perhe tietää, muttei dialogia ole kyllä käyty. Kavereista puolet polttelee, niille jotka eivät polttele on kumminkin tärkeää se että olen edelleen sama jannu kuin 7 vuotta sitten. (tosin vanhempi,rumempi ja toivottavsti ees millin viisaampi)
En asiaa rummuta tai julista, mutten ole lähivuosina kyllä edes joutunut peittelmäänkään.
Kun jointti käryää partsilla ennen baari-iltaa, niin joskus näkee suita auki ja silmiä pyöreinä, mutta ne ihmiset joilla jotain väliä on niin eivät pahastu. (En muista yhtään joka olisi alkanut karttamaan,valittamaan,tms.)
Toisaalta en tuttavuuksieni laaja-alaisuudesta huolimatta paljoa junttien kanssa hengaa,vaikka tunnenkin. Voisi olla eri juttu.
->juoksee piiloon pikasavuille :pimp:

Koulu ja työelämä ovat sitten eri asia, tämän maan natsivalta pitää huolen työttömyydestäni jos siellä päin tulee ilmi.
Asiaa helpottaa tosin se että kukaan ei arvaisi 9 vuotta polttaneeksi, ulkonäkö varmaan tekee tätä nykyä sen.
Muutaman kerran on tiedusteltu että olenko natsi, johon olen naurahtanut että jo kersana niitten kanssa tapeltiin, ja vielä tapellaan jos tarvis on :laugh:

kuumotukset vähemmälle,stressi suorassa suhteessa alas :yes:
En kasvata Ganjaa. Harrastan puutarhaterapiaa.

3rd Stone

ViestiKirjoittaja 3rd Stone » 13.3.2007 15:32

Hah. Mun vanhemmat, isovanhemmat, suku, kaverit, naapurit... Kaikki tietää, että poltan. :D
Asia tuli oikeestaan sen kautta ilmi eka vanhemmille, ko kaveri jäi kiinni kasvattelusta ja näin... Eipä siinnä mitään. :)
Kaikki mun kaverit oikeestaan polttelee. Ihan kaiken sorttisia ihmisiä. Suurin osa erittäin rehtejä ihmisiä.
Eipä oo haitannu, että ihmiset tietää. Päinvastoin. Kiva, ko ei täydy kuumotella. Näkeepä ihmiset, että eipä pieni pössyttely tee kenestäkään monsteria.
Se viel itseasiassa kannustaa opiskelemaan ja hoitamaan asiat kunnolla. :yes:

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 16.3.2007 21:58

Juu, kirjoitan tänne nyt ensimmäistä kertaa kun sattu tällainen kiinnostava topicci silmään. Muutama kaveri tietää että poltan silloin tällöin, mutta suurin osa ei. Ottaa ihan suunnattomasti päähän kun ei pysty kertomaan kaikille asiasta. Tiedän etteivät he hyväksyisi sitä, ja en halua kuitenkaan välejä pilata sen takia. Toisaalta tuntuu että olis aivan sama antaa palaa ja kertoa kun itseäänhän tässä vain pettää. Pari hyvää kaveria on tullut menetettyäkin kun ovat saaneet tietää tästä harrastamastani "hirveydestä". Nykyään he pitävät minua täysin nitkuna(Suomessa olet joko kokeillut huumeita tai olet täys narkki) ja luulevat että pian vedän jotain kovempaa vaikka olen täysin vihreän linjan miehiä. Ovatpa vielä levitelleet asiasta puoli tutuille sun muille. Ne ei vaan tajua ja onhan se vaikeaa yrittää muuttaa sellaista kielteisyyttä joka on iskostettu päähän hyvin varhaisessa vaiheessa. Vielä vähän off topiccia... Tullu tiputeltua tyypeiltä leukoja kun ovat alkaneet puhumaan savuista ja omista kokemuksistaan, johtuu luultavasti siitä että en näytä savupäältä näin ulkopuolisen silmin: tavallinen korkeakouluopiskelija. Kuoren alla piilee hirvittävä salaisuus... :lol:

Lynx

ViestiKirjoittaja Lynx » 16.3.2007 23:18

Vanhemmille sekä sukulaisille poikkeuksia lukuunottamatta en kerro ennenkuin touhu on laillista. Kaikki kaverit tietävät polttelustani, kasvatuksen pimitän niiltä kavereilta, joihin en täysin luota tässä asiassa. Uudeksi ystäväkseni en enää kelpuuta henkilöä, joka ei ole mielestäni tarpeeksi fiksu, solidaarinen sekä johon voi luottaa.
Lost In Moments

Synesthesia

ViestiKirjoittaja Synesthesia » 17.3.2007 1:21

Kaverit tietää, ja luulen et vanhemmillakin ainakin jonkunlainen aavistus on, vaikka ei siitä ole puhunutkaan. Ja en sitä välttämättä kieltäisi, jos vanhempani tulisivat asiaa tiedustelleeksi. Olen täysi-ikäinen ja polttelen mitä haluan, vaikka vanhoja sukkia sanomalehden välissä. Tuskinpa mun vanhemmat siitä pitäisivät, mutta eivät varmaan hirveästi asiasta kuitenkaan jaksaisi paasata.

Asun kuitenkin pienellä paikkakunnalla, niin yritän hieman kyllä piilotella asiaa, esim. julkisilla paikoilla pössyttelyä ei oikein viitsi harrastella. Ja virkavalta nyt aina hieman kuumottaa. :mrgreen:

Ironicci

ViestiKirjoittaja Ironicci » 17.3.2007 1:42

Vanhemmat ja oman suhteen kauniimpi osapuoli tietävät pössyttelystä. Kavereista muutama tarkoin valittu, jotka ovat sitten paljastuneet itsekin alan miehiksi/naisiksi :D Vuosi pitkää valistustyötä, ja tänään äitini myönsi että ''onhan se varmasti parempi vaihtoehto, kyllähän se nähtiin ettei se viina sulle oikeen sovi. varmasti jos kahesta pitää valita niin terveellisempikin vaihtoehto'' että tämmöstä, saa vähän löysätä foliohattua :)
*Pekka Routalempi -fanclub*

Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”